Verzending van container (Belgie-Davao)

Gestart door wesley, donderdag 31 maart 2011, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

wesley

Ik zou graag heel wat spullen willen versturen naar Davao.
Versturen in een balikbayan box is geen optie want de spullen zijn even groot als een container.
Wie weet waar ik het beste kan zijn hier in Belgie voor een container te laten verzenden?

Groetjes,
Wesley

Rich

Wesley,

Het beste neem je contact op met een paar scheepsagenturen, en die geven je al de info die nodig is.
Maersk Line, Yang Ming, en Unimar zijn hele goeie voor Azie, en zij verschepen naar Manila en Cebu, en waarschijnlijk doen zij ook nog andere havens in de Phils aan.
Maersk is zeer goed vertegenwoordigd in Manila.

Je kunt een volle 20 feet of 40 feet prijs vragen en prijs voor consolidatie verscheping. D.w.z. bijvoorbeeld 1/4  of 1/2 20 feet container. Zij weten er alles van.

Succes! en laat nog iets weten als je wilt.



Hier vindt je de adressen die jij nodig hebt.
http://goudengids.truvo.be/bz_Scheepsagenturen_Belgi%C3%AB-1.html
Rich de Nederbelg.

Rich

Hier nog eentje uit Nederland die verzend vanaf Rotterdam naar Davao. Misschien hebben zij wel een agent in Belgiƫ, zodat er vanuit Antwerpen kan verscheept worden.

http://www.transport-overzee.nl/zeevrachtbestemmingen_azie_australie-3.html
Rich de Nederbelg.

Rich

Hapag doet ook Davao aan.

Als je belt, vragen naar Rob Kramer of Albert Thissen


HAPAG-LLOYD ANTWERPEN
BRANCH OFFICE OF HAPAG-LLOYD AG
KATTENDIJKDOK WESTKAAI 21
B-2000 ANTWERPEN

   
   
Phone   +32 (0)3 5450-611
Fax   +32 (0)3 5412850
Rich de Nederbelg.

infas

Onze 40 voet vertrekt binnenkort propvol met fietsen :daag:

Forwarder
Export Africa
SDV Belgium nv
Rijnkaai 37
2000 Antwerpen
BELGIE

tel  : +32 3 234 56 15
fax : +32 3 234 56 40
www.sdvbelgium.com











Digos


Een container verzenden is al een hele hap om op te vullen.

Ik heb heel goede ervaringen met ECU LINE met hoofdkantoor in Antwerpen. De eigenaar is ook gehuwd met een filippina.

Ik heb er geen volle container mee verstuurd maar twee euro paletten als LCL naar de phils en alsook andersom naar  :belgiesmiley:  perfecte service en opvolging.

Zover ik kan zien op hun site doen ze ook Davao aan.

ECU LINE
Schouwkensstraat 1,
2030-Antwerpen.
:belgiesmiley:

tel: 0032 03/541 24 66

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

josephpinoy

Ik maak me klaar om blijvend naar de phils te vertrekken misschien kan ik  wat raad krijgen in verband met een verhuis met een grote container over prijzen , verzekering en bij welke container maatschappij  ik juist moet zijn, en hoe het eenmaal gaat wanneer ginder de container aankomt douane formaliteiten en papieren.
misschien heb jij er al meer inlichtingen van.
iedereen die me het kan uitleggen zou me een groot plezier doen met deze informatie
Het zou wel een verhuis vanuit Blegie naar de phils zijn

Digos


@ josephpinoy (ik dacht ook van Merksem?)  :weetikniet:

Ze zijn vandaag lege BB boxen komen brengen en na enige chitchat kwam het over container load of een volledige container (40voet).

Ik vond de service en prijs niet verkeerd.

Zij verzorgen voor een container alle papieren en etc. hier in Belgie en ook in de phils en word nog geladen aan de deur en afgeleverd aan de deur in de phils zonder meerkost en zonder hoofdzorgen.

Kortom....door to door.

Zal je de contact gegevens via PM door sturen.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

josephpinoy

Hoi Digos
Bedankt voor je snelle reactie ik hen je mail al onvangen echt tof spijtig dat ik je niet dierct kan terugmailen daar je mailadres niet te zien was , maar zeker en vast heel hartelijk bedankt
Ja je hebt de juiste persoon voor uit Merksem
Grts Joseph

innka3

Citaat van: infas op zondag  3 april 2011, 12:21:07
Onze 40 voet vertrekt binnenkort propvol met fietsen :daag:

is die er al, en zijn ook foto's van???