Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Spam

Gestart door Mawibata, dinsdag 19 juni 2012, 12:33:36

Vorige topic - Volgende topic

www.asiatrade-oostende.com

kwestie van gedrevenheid  :hoedjeaf:

Amice

CitaatVindt U de berichten van Asiantrade irritant ?





Ja

23 (63.9%)



Nee

6 (16.7%)



Onverschillig

7 (19.4%)






Totaal aantal stemmen: 36

Het percentage forumleden die er niet van gediend is stijgt gestaag. Een ondernemer zou daar toch gevolg en lering uit trekken. Is Asiantrade zo een ondernemer?

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

vvjoris

#32
Citaat van: Amice op woensdag 20 juni 2012, 12:27:53



Het percentage forumleden die er niet van gediend is stijgt gestaag. Een ondernemer zou daar toch gevolg en lering uit trekken. Is Asiantrade zo een ondernemer?



Het percentage forumleden die het niet kan schelen of die er eerder positief tegenover staan stijgt ook in absolute cijfers, maar asianstrade zal wel inzien dat een banner betere publiciteit had geweest....

@ladger: het ene wisselkantoor de ene dag duurder, de andere dag goedkoper? Vergeet het: Coinstar en LCC zijn altijd goedkoper dan de rest, en Moneytrans of zo lijkt ook goed (niet Moneygramm dus)

Voor de rest komt hier stillekes aan het clichéke opduiken dat wie zaken doet alleen maar een poenpakker is, en gemakshalve wordt daarbij vergeten hoe hard werken het is, en vechten tegen de overheid die belast op vanalles en nog wat, zelfs op geld dat je nooit verdiend hebt, terwijl er gedreven ondernemers zijn (en ik geloof dat asiatrade er zo een is) die er voldoening in scheppen hun klanten te helpen.

Mijn excuses dan dat een ondernemer daar ook graag iets mee verdient, om meer dan 80 uur per week te werken, wat toch wat anders is dan de 35 uurkes van de loonslaven...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Admin

Positieve kritiek is een paradox, kritiek is per definitie negatief maar kan met een positieve bedoeling zijn. Dat laatste heet dan opbouwende kritiek. Ook naar het admin-team toe toonde het lid zich niet bekwaam dit te verwerken. Geen voorbeeldig ondernemer dus.

Ter info:
Wie plaatste dezelfde berichten in:Winkelen & geld opsturen, Belgische Winkels met Aziatische voedingswaren 2x, geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen 2x
Plaatste zichzelf in Nederlandse Winkels met Aziatische voedingswaren: hoe kan het toch dat het dat het een warboel wordt?

Na enkele berichten over en weer met het betrokken lid, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een geval is van "wie niet wil horen, moet voelen".

Na recentelijk nog een lading zelfmedelijden en een brutaal antwoord op een deftige terechtwijzing was de maat vol.

:banned:



Hallo gast. :welcome:

vvjoris

Citaat van: Admin op woensdag 20 juni 2012, 13:26:41

Wie plaatste dezelfde berichten in:Winkelen & geld opsturen, Belgische Winkels met Aziatische voedingswaren 2x, geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen 2x
Plaatste zichzelf in Nederlandse Winkels met Aziatische voedingswaren: hoe kan het toch dat het dat het een warboel wordt?


Dat is een reclamecampagne zonder eerst over na te denken é.... een berichtje met louter de info, in de topics waar het gaat over geld opsturen, ware voldoende geweest, en ik zou dat aanvullen met een bannertje....

Om asiatrade nu te bannen, is er toch een beetje over, al had hij zich beter even verontschuldigd voor de zgn. spam....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

ganda

Citaat van: vvjoris op woensdag 20 juni 2012, 13:31:57

Om asiatrade nu te bannen, is er toch een beetje over, al had hij zich beter even verontschuldigd voor de zgn. spam....


Persoonlijk ben ik geen voorstander van de banhamer, doch in dit geval heeft de admin al het mogelijke gedaan om het te vermijden. Voorafgaand aan de ban is er een conversatie geweest per pm en heeft asiatrade een terechtwijzing gekregen. Blijkbaar heeft de admin op die terechtwijzing een ongepast antwoord gekregen en heeft hij het betrokken lid verbannen.

Citaat van: Admin op woensdag 20 juni 2012, 13:26:41

Na enkele berichten over en weer met het betrokken lid, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een geval is van "wie niet wil horen, moet voelen".

Na recentelijk nog een lading zelfmedelijden en een brutaal antwoord op een deftige terechtwijzing was de maat vol.


Dus de banmaatregel is terecht.


Baliw-katok

Citaat van: ganda op woensdag 20 juni 2012, 18:56:01
Citaat van: vvjoris op woensdag 20 juni 2012, 13:31:57

Om asiatrade nu te bannen, is er toch een beetje over, al had hij zich beter even verontschuldigd voor de zgn. spam....


Persoonlijk ben ik geen voorstander van de banhamer, doch in dit geval heeft de admin al het mogelijke gedaan om het te vermijden. Voorafgaand aan de ban is er een conversatie geweest per pm en heeft asiatrade een terechtwijzing gekregen. Blijkbaar heeft de admin op die terechtwijzing een ongepast antwoord gekregen en heeft hij het betrokken lid verbannen.

Citaat van: Admin op woensdag 20 juni 2012, 13:26:41

Na enkele berichten over en weer met het betrokken lid, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een geval is van "wie niet wil horen, moet voelen".

Na recentelijk nog een lading zelfmedelijden en een brutaal antwoord op een deftige terechtwijzing was de maat vol.


Dus de banmaatregel is terecht.



akkoord

O.B.Bommel

Citaat van: vvjoris op woensdag 20 juni 2012, 13:13:46
Voor de rest komt hier stillekes aan het clichéke opduiken dat wie zaken doet alleen maar een poenpakker is, en gemakshalve wordt daarbij vergeten hoe hard werken het is, en vechten tegen de overheid die belast op vanalles en nog wat, zelfs op geld dat je nooit verdiend hebt, terwijl er gedreven ondernemers zijn (en ik geloof dat asiatrade er zo een is) die er voldoening in scheppen hun klanten te helpen.

Mijn excuses dan dat een ondernemer daar ook graag iets mee verdient, om meer dan 80 uur per week te werken, wat toch wat anders is dan de 35 uurkes van de loonslaven...
Nee hoor, alle respect voor ondernemers, maar daar kiest men voor met goede redenen en meestal levert het meer op dan als loontrekker, anders doe je dat niet. Of dat per uur uiteindelijk ook zo is weet ik niet, alles heeft plus en min. Werktechnisch heb ik veel in die keukens mogen kijken. Ik heb goede kennissen die ondernemer zijn, hebben het financieel allemaal beter dan ondergetekende maar zeggen zelf weinig vrije tijd over te houden. Ik weet niet wat het beste is, ik wil nu niet meer ruilen, vroeger wellicht wel.
Wat ik ze vaak wel adviseer als het ze voor de wind gaat toch tijdig te stoppen om het op te maken als het werken niet je hobby is, voor je het weet lig je al hardwerkend onder de zoden, maar dat is een persoonlijke noot.

Ik ben overigens wel langer bezig dan die 35 uurkes, ok niet hardwerkend.

Jammer van onze geldovermaker, maar het bleek uiteindelijk niet tussen de oren te komen.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

vvjoris

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op woensdag 20 juni 2012, 20:32:55
Citaat van: vvjoris op woensdag 20 juni 2012, 13:13:46
Voor de rest komt hier stillekes aan het clichéke opduiken dat wie zaken doet alleen maar een poenpakker is, en gemakshalve wordt daarbij vergeten hoe hard werken het is, en vechten tegen de overheid die belast op vanalles en nog wat, zelfs op geld dat je nooit verdiend hebt, terwijl er gedreven ondernemers zijn (en ik geloof dat asiatrade er zo een is) die er voldoening in scheppen hun klanten te helpen.

Mijn excuses dan dat een ondernemer daar ook graag iets mee verdient, om meer dan 80 uur per week te werken, wat toch wat anders is dan de 35 uurkes van de loonslaven...
meestal levert het meer op dan als loontrekker, anders doe je dat niet.

Dat is echt niet de reden hoor, bij mij toch niet, het zit me in het bloed, ik wil niet anders, al heb ik het ooit gedaan, maar men vond me 'niet managable'  :lachen:

Nee , serieus, ik werk gewoon graag als ondernemer, zelfs als het slecht gaat...

Spijtig van Asia Trade, ma ja, sommige regels moeten gevolgd worden....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

innka3

#39
Citaat van: huisman45 op woensdag 20 juni 2012, 11:40:38
Je hebt gelijk Deep Throat,
niet denken dat alleen ondernemers iets mogen zeggen en kritisch zijn.
Want zonder het enthousiastme van mijn gouden medewerkers had ik niet bereikt wat ik heb gedaan.
en, heb je ze goed achter gelaten/bedacht toen je uit nl bent vertrokken  :confused2:

even  :ontopic: de stelling ""Vindt U de berichten van Asiantrade irritant ? "" nee niet zijn bijdrage
aan het forum,maar wel de advertenties  l&r .de info over verzenden via div. firma's  :thumb:
een banner was beter geweest :hoedjeaf: maar een ban  :weetikniet: