Get your visa through BCD Travel Direct!

Gestart door Mawibata, maandag 1 oktober 2012, 15:00:28

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata




Get your visa through BCD Travel Direct!

Het regelen van een visum kost veel tijd, zeker voor landen zoals China, Rusland, India of Braziliƫ.
Vraag uw visum nu snel en eenvoudig aan via de visumdienst van BCD Travel Direct, in samenwerking met het CIBT Benelux.
Dan bent u zeker van een goede service en van de juiste documenten op uw zakenreis!





  :link:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Ok ik probeer info te vinden over een toeristenvisum Filipijnen-Nederland.

Ja waarempel, daar komt de mededeling dat je een toeristenvisum nodig hebt.

Als je dan op <visum aanvragen> klikt dan komt er een invulformulier met de mededeling:

Verzoek tot nader onderzoek visumvereisten

Uw aanvraag heeft meer onderzoek nodig. Gelieve het formulier hieronder in te vullen en de aanvraag te versturen. We doen ons best om het onderzoek voor uw verzoek uit te voeren. Doorgaans kunnen we aanvragen binnen vier uur na ontvangst verwerken.  In complexere gevallen of in het geval we geen tijdige reactie krijgen van de overheidsdienst, kan het onderzoek tot 48 uur duren.


Nou ja , die visumvereisten weten we inmiddels wel via het forum , maar goed dat kan dan nog, maar onderaan in het invulformulier staat:

Paspoortinformatie
Belgische verblijfstatus  <selecteer> 


Vreemd toch, want het gaat toch om een visum voor een Filipino om als toerist Nederland te bezoeken  :ikkeniebegrijp:  En over wat het gaat kosten geen enkele indicatie. :daag:





Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

robert van dijck

Kano, ik denk dat het andersom is, dat je via BCD travel een visa kunt bekomen voor bv US of andere bestemmingen waar wij europeanen een visa nodig hebben, t'is maar een gedacht

mvgr

Robert

robert van dijck

Reeds 3X een vliegtuigticket geboekt via BCD travel, tot nu toe de goedkoopste.

mvgr

Robert

Kano

Citaat van: robert van dijck op maandag  1 oktober 2012, 15:41:19
Kano, ik denk dat het andersom is, dat je via BCD travel een visa kunt bekomen voor bv US of andere bestemmingen waar wij europeanen een visa nodig hebben, t'is maar een gedacht

mvgr

Robert


Ja is inderdaad maar een gedacht.

Want op de site kun je bij Visum nodig wel degelijk invullen : Nationaliteit <Filipijnen> en bij Bestemming <Nederland>



Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Cosyns Guy

Citaat van: robert van dijck op maandag  1 oktober 2012, 15:43:04
Reeds 3X een vliegtuigticket geboekt via BCD travel, tot nu toe de goedkoopste.

mvgr

Robert
Bizar,effe gecheckt wat het kost van Barcelona naar Davao via BCD,is 100 euro duurder dan als ik direct boek via Singapore Airlines zelf.

robert van dijck

Citaat van: Cosyns Guy op maandag  1 oktober 2012, 16:02:09
Citaat van: robert van dijck op maandag  1 oktober 2012, 15:43:04
Reeds 3X een vliegtuigticket geboekt via BCD travel, tot nu toe de goedkoopste.

mvgr

Robert
Bizar,effe gecheckt wat het kost van Barcelona naar Davao via BCD,is 100 euro duurder dan als ik direct boek via Singapore Airlines zelf.

Ik boek altijd tot in Manila vanuit Amsterdam, zonder de domestic flights, heb al gemerkt die dikwijls uw ticket duurder maaakt, ik boek mijn domestic flights bij cebupacific, op 12 november bv. van manila naar Tacloban slechts 600 P

mvgr

Robert