vraag m.b.t. het inburgeringsexamen buitenland in Manila

Gestart door PHwaarde, maandag 27 mei 2013, 05:53:50

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Ik heb een vraag van mijn Filippijnse vrouw m.b.t. het inburgeringsexamen buitenland in Manila. Zijn bij de verschillende onderdelen van het examen (zinnen herhalen/tegenstellingen/zinnen aanvullen/woordrijen oplezen/vragen bij teksten beantwoorden), de zinnen/woorden alleen te horen, of ook te lezen op bijv. een monitor?

PHwaarde

Citaat van: PHwaarde op maandag 27 mei 2013, 05:53:50
Ik heb een vraag van mijn Filippijnse vrouw m.b.t. het inburgeringsexamen buitenland in Manila. Zijn bij de verschillende onderdelen van het examen (zinnen herhalen/tegenstellingen/zinnen aanvullen/woordrijen oplezen/vragen bij teksten beantwoorden), de zinnen/woorden alleen te horen, of ook te lezen op bijv. een monitor?

Niemand die het antwoord weet?  :denk:

bruno13

? michelle moet haar inburgering in belgie doen en ze mag er op 30 september aan beginnen

PHwaarde

Citaat van: bruno13 op dinsdag 28 mei 2013, 05:46:30
? michelle moet haar inburgering in belgie doen en ze mag er op 30 september aan beginnen

Mijn vraag heeft betrekking op de manier van het afnemen van de inburgeringstoets buitenland in Manila op de Nederlandse ambassade. Zijn de zinnen/woorden etc. die mijn vrouw moet nazeggen alleen via een koptelefoon te horen, of ook via een monitor te zien?

Cosyns Guy

Citaat van: PHwaarde op dinsdag 28 mei 2013, 18:26:22
Citaat van: bruno13 op dinsdag 28 mei 2013, 05:46:30
? michelle moet haar inburgering in belgie doen en ze mag er op 30 september aan beginnen

Mijn vraag heeft betrekking op de manier van het afnemen van de inburgeringstoets buitenland in Manila op de Nederlandse ambassade. Zijn de zinnen/woorden etc. die mijn vrouw moet nazeggen alleen via een koptelefoon te horen, of ook via een monitor te zien?
Voor zover ik het begrijp gebeurd het examen met een boekje en telefonisch,op de website spreekt men niet over een monitor of zo.

http://filipijnen.nlambassade.org/producten-en-diensten/consular-services/inburgering