houten huis op de fils , voordelen en nadelen .

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), dinsdag 19 oktober 2010, 20:08:06

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag  4 november 2011, 04:10:09
Citaat van: Ifugao op vrijdag  4 november 2011, 01:34:33
Nu we het toch over houtbouw hebben: Ik heb ook ooit eens een varkenshok gebouwd voor mijn eerste (ex) vrouw. Dat ging goed totdat ze besefte dat ze er zelf in moest. (ik ben inmiddels genezen van mijn verwondingen)  :happy:
Dat komt natuurlijk omdat je "down under" woont. Op de  :smiley-philippines: zullen ze daar misschien niet zo'n probleem van maken.

Blijkbaar niet nee want we hebben hier in de barangay 2 overdekte jeepney haltes,waarvan 1 al eerder  ingepalmt was en nu als huis dient (afmetingen 2mtr x 1 mtr x 2 mtr hoog) de ander diende tijdelijk als barangay outpost en was netjes dichtgetimmerd, voorzien van n deur en al,maar is nu ook ten prooi gevallen aan de (gratis) woningnood.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Tinulang_Manok op woensdag  2 november 2011, 17:00:17
Probleem is volgens mij dat (sommige/veel) filippijnen de klus aanvliegen zonder bij de gevolgen van hun handelen na te denken. Ze zien stap A-B-C-D van de klus seperaat als hij opduikt, en dat A gevolgen heeft voor B staan ze niet bij stil (ik zie dat ook nogal eens bij mijn gewaardeerde asawa).

Klopt, ze kunnen het werk wel aan maar ze denken er niet bij na. Mijn zwager ( prima vent, drinkt en rookt niet, helemaal "in de heer" ) is 'n prima timmerman zolang je hem in de gaten houd.

Als ik 17 meter gaas koop voor een parkietenkooi dan is daar over nagedacht. Maar als hij als 'n dolle begint te knippen dan heb je aan het eind van de dag 'n hele hoop stukjes gaas over maar kom je toch grote stukken tekort.........  :ikkeniebegrijp:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

#192
Mooie muurtegels met relief.......... :thumb: