Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

machtsmisbruik: vervolg

Gestart door Fonzzz, vrijdag 17 februari 2012, 01:36:08

Vorige topic - Volgende topic

Fonzzz

...

yepyep

Je begeeft je wel op glad ijs denk ik.

Veel succes en hou je goed!

xav

Citaat van: yepyep op vrijdag 17 februari 2012, 05:39:16
Je begeeft je wel op glad ijs denk ik.

Veel succes en hou je goed!

ben ik ook zo aan het denken...

maar ook van mij veel succes gewenst..

boldy

veel suc6 ermee en we hopen op een goede uitkomst voor jullie .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

O.B.Bommel

En je vind het nog steeds leuk daar?

Die films lopen daar vaak anders af als in Hollywood.
Ik zou me er maar eens goed van vergewissen of het dit allemaal waard is en lees je zelf je stuk nog eens na, het komt over als hijgerig, gefrustreerd, ben je er nog wel bij en zie je de verhoudingen?

De vijand ---- Oorlog --- overheidsinstanties trillen op hun grondvesten --- kan niet meer terug.

Ik wens je toe dat je het eind van je film nog meemaakt.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Pieter-Jan

Volgens mij probeer je dit daar af te handelen zoals wij in europa doen. Gerechtigheid voor iedereen. Jammer genoeg bestaat hier op de phils geen gerechtigheid. Je zet hen met hun rug tegen de muur.
Mensen gaan hun job verliezen. Elke Filippijn gaat terugvechten voor zijn job want een sociaal vangnet is er niet, en tegen gezichtsverlies kunnen ze ook al niet. Ze zijn dan wel corrupt maar ze hebben ook families te onderhouden. Als het hen te heet onder de kont wordt zoeken ze wel een oplossing. Zorg ervoor dat de enige oplossing niet is om u uit te schakelen. Zoals eerder gezegd in dit topic, iemand laten omleggen kan hier voor enkele honderd euro. Dan mag je u zo goed verstoppen, vinden doen ze u. Eigenlijk zijn zaken met regering, politie rechtbanken en instanties als ltfrb niets voor buitenlanders op de filipijnen. Het is best van hier uit de schijnwerper te lopen en dat is niet bepaald wat je doet. Ik wens je veel succes en hoop dat je hier goed en vooral levend uit komt. Hoe ons op de hoogte. zeer interessante topic waaruit we allemaal zullen kunnen leren denk ik.

Mike

Hou je taai en ik hoop dat je backup het volhoud

Fonzzz

#7
...

ladgar

#8
U moogt als buitenlander daar niet werken. U overtreedt zelf alle wetten , maar wilt wel anderen de les spellen.

josv

Fonzz, als je tussen alle regels door leest van de commentaren op je strijd hier in de PH zou je lezen :

Jij overleeft dit avontuur niet als je zo doorgaat. Dit is de Philippijnen. Weet je wel, dat land waar journalisten vermoord worden, politieke tegenstanders uit de weg worden geruimd etc. etc.

Het zijn allemaal verborgen waarschuwingen !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....