Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

NEDERLANDS LEREN IN MANILA

Gestart door Dutch Teacher, dinsdag 28 juni 2011, 17:29:51

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Citaat van: Dutch Teacher op vrijdag 30 december 2011, 05:58:46
Graag een reactie, in het bijzonder op de berichten van Quezonboy en Amice (dhr. Roosloot).

1. Wie goed kijkt, ziet dat er op mijn website ook een intensieve cursus van 30 uur wordt aangeboden. 15000 pesos en dus meer dan 1/3 goedkoper dan bij Roosloot.

2. Het aantal reviews is beperkt, maar dat is ook logisch als je pas een paar maanden bezig bent voor eigen rekening. Ik wil echter benadrukken dat ik mijn hele leven al in het onderwijs sta, specialiteit Nederlandse taal, zowel aan Nederlandstalige scholieren als aan anderstaligen (NT2).

3. De cursisten die bij mij de lessen gevolgd hebben, zijn uiterst tevreden. Zij slagen op de ambassade met een hoge score en kunnen ook in het echte leven al een mondje Nederlands praten. Ze komen ook echt graag naar de les en niet zozeer omdat het moet. Dit komt door de levendige en interactieve lessen. Zeker geen klakkeloos volgen van een saai handboek.

4. Het is inderdaad het resultaat dat telt. Als men dat kan bereiken op een aangename manier, aan een voordelige prijs en met een enorme extra leerwinst, dan is dat toch alleen maar meegenomen?

Ik garandeer u: bij Dutch Teacher krijgt u echt waar voor uw geld! :thumb: :thumb:



1. Er staat bij die curcus enkele en aanbevolen voor bevorderde en zelfgemotiveerde studenten, dat lijkt me niet een individuele cursus zoals die van Roosloot, die juist bedoeld is voor studenten van allerlei niveau's.
2. Haalt dan reviews uit je verleden zoals het onderwijs. Je schijnt genoeg oudstudenten hebben gehad.
3. Houdt dat in dat al je studenten zijn geslaagd voor het integratieexamen (de eerste keer)?

Dutch Teacher

Alvorens te reageren garandeer ik aan iedereen die bij mij de cursus volgt waar krijgt voor zijn geld. Een uitstekende cursus waar op een boeiende en interactieve manier les gegeven wordt en alle vaardigheden voortdurend worden geoefend. Wie de cursus bij mij gevolgd heeft, is overtuigd. Ik verwijs naar de reviews op mijn website. Bovendien is mijn cursus 1/3 goedkoper dan bij de concurrent. Ter info: 30-urencursus = 15000 PHP, 120-urencursus = 45000 PHP.
Volgende cursus start op maandag, 20 februari. U kunt me contacteren via het invulformulier op de website of via dutch_teacher@yahoo.com. Desgewenst kunt u dan reserveren.

Dit forum gebruiken om te bekvechten ligt helemaal niet in mijn aard. Maar ik wil voor de laatste keer toch een paar dingen rechtzetten.

Eerst en vooral heb ik me wél voorgesteld. Wat pseudoniemen betreft... Zijn "ladgar" en "amice" dan echte namen? Van Amice weet ik nu nog niet of hijzelf de lesgever is in Malate. Ik weet evenmin wie "ladgar" is. Hoe zou hij mij of ik hem moeten kennen? Het is hier duidelijk dat sommige mensen enkel de bedoeling hebben om een kwalitatief hoogstaande cursus aan concurrentiële prijzen te saboteren en alle middelen blijken daarvoor goed te zijn. Het is voor mij enkel belangrijk dat ik via dit forum informatie kan verstrekken over mijn cursussen. Meer niet.

Antwoorden op de vragen van Quezonboyi:
QB: 1. Er staat bij die curcus enkele en aanbevolen voor bevorderde en zelfgemotiveerde studenten, dat lijkt me niet een individuele cursus zoals die van Roosloot, die juist bedoeld is voor studenten van allerlei niveau's.
De officiële cursus (Naar Nederland) telt 45 teksten (les 21 t.e.m. 65) met daarin zomaar liefst meer dan 3500 verschillende woorden. Als je alles in de les zou doen, dan kom je aan 1,5 teksten en meer dan 120 woorden per uur. Ook als je een andere cursus gebruikt, dien je dezelfde doelstellingen te bereiken. Welke (ervaren) student slaagt erin al deze informatie in 1 lesuur te verwerken zonder zelfstudie? Welke leraar kan er toveren?
QB: 2. Haalt dan reviews uit je verleden zoals het onderwijs. Je schijnt genoeg oudstudenten hebben gehad.
Reviews uit het secundair en NT2-onderwijs in België? Lijkt me nogal raar. Heeft uiteindelijk niks te maken met de business hier in Manila.
QB: 3. Houdt dat in dat al je studenten zijn geslaagd voor het integratieexamen (de eerste keer)?
Een grote JA!

Het is altijd leuk om op de hoogte te zijn van de juiste informatie.


Dutch Teacher

Citaat van: kamperman op maandag 23 januari 2012, 20:49:31
ik vraag mij af of deze heer dit nog doet
heb enige tijd geleden een e-mail gestuurd maar geen reactie ontvangen


Geachte heer Kamperman

Ik heb al uw e-mails ontvangen en beantwoord, ook het persoonlijk bericht via dit forum in de loop van vorige week. Zondag heb ik u zelfs een sms gestuurd. Laat u mij weten of u dit allemaal gekregen hebt? Tip: kijk ook eens in uw spamfolder. Het gebeurt wel vaker dat daar ongewild dingen terechtkomen.

Mvg
Dutch Teacher

Amice

CitaatEerst en vooral heb ik me wél voorgesteld. Wat pseudoniemen betreft... Zijn "ladgar" en "amice" dan echte namen? Van Amice weet ik nu nog niet of hijzelf de lesgever is in Malate. Ik weet evenmin wie "ladgar" is. Hoe zou hij mij of ik hem moeten kennen? Het is hier duidelijk dat sommige mensen enkel de bedoeling hebben om een kwalitatief hoogstaande cursus aan concurrentiële prijzen te saboteren en alle middelen blijken daarvoor goed te zijn. Het is voor mij enkel belangrijk dat ik via dit forum informatie kan verstrekken over mijn cursussen. Meer niet.

lees dit nu pas.

Amice is al 10 jaar mijn forum naam op meerdere fora. Waar Ladgar op doelde dat de naam "bert van brussel" dus ook een psuedoniem is naast die van "dutch teacher" en dat u daar redenen voor heeft, en deze reden resulteert in ladgars stelling dat hij daarom de zus van zijn vrouw niet bij u op les zou doen.
Wat zou overigens het verschil zijn of ik wel of niet lesgever ben? Ik zal u maar vertellen dat ik dit niet ben, dan kunt u ook weer rustig slapen.
Alle middelen blijken u ook geheiligt want het zijn geen concurrerende prijzen die u hanteert maar dooddoeners.
Op een andere forum http://www.theworldoffilipinas.com/forum/index.php?showtopic=12745 schrijft u het volgende:
CitaatDutch Teacher



Group:Members
Posts:4
Joined:21-October 11
Texas Service Center



Posted 29 November 2011 - 07:04 AM

Prices with the Dutch Teacher
60 hours: 22500 pesos (basis course)
120 hours: 45000 pesos (this course prepares you for the exam in the Dutch Embassy - if the student is not yet enough prepared for the exam, an additional 10 (free) hours will be added!).
Watch for reviews in my website: www.everyoneweb.com/dutch-in-manila.
Students pass the exam, even with a high score.

In de daarin vermelde tekst deelt u mede dat om het examen te behalen wel de 120 uren cursus gevolgt dient te worden.
Bij Roosloot kost de cursus ter behalen van het examen Php. 25000 aldus bent u:
A. niet goedkoper en
B. duurt de cursus langer dan bij uw competitor.
Hoezo "een kwalitatief hoogstaande cursus aan concurrentiële prijzen"?.  :weetikniet:

Een andere post van u op het bovenvermelde forum is inmiddels verwijderd wegens SPAM.

Dit topic gebruikt u vervolgens enkel en alleen om reklame te maken voor uw cursus, zoals u zelf toegeeft in bovenstaande quote welke ik in rood heb weergegeven.

Aldus kan ik tot geen andere conclusie komen dat u dit forum slechts en enkel gebruikt om reklame te maken.
Daarvoor heeft dit forum advertentie mogelijkheden, U helpt daarmee dit forum dan ook  nog eens.  :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Dutch Teacher

Enkele prijzen van onze cursussen:

1) Voorbereiding inburgeringsexamen:
120 uur: 45000 pesos
30 uur: 15000 pesos

2) Initiatiecursus (deze cursus bereidt niet voor op het inburgeringsexamen!)
60 uur: 25000 pesos

De 30 uur bereidt wél voor op het inburgeringsexamen terwijl de 60 uur dat niet doet. Het verschil zit hem in de aanpak. De initiatiecursus loopt gelijk met de 120-uren cursus, maar houdt op in het midden. Dit is ideaal voor partners van Belgen die de cursus willen volgen.

Dit om de alweer foute berichtgeving van Amice recht te zetten.
Hij zal dit wellicht als reclame beschouwen, maar vergeet dat hijzelf sinds jaren mensen probeert warm te maken voor de cursus van de concurrentie op allerlei fora.

Amice

Citaat
Dit om de alweer foute berichtgeving van Amice recht te zetten.
Hij zal dit wellicht als reclame beschouwen, maar vergeet dat hijzelf sinds jaren mensen probeert warm te maken voor de cursus van de concurrentie op allerlei fora.


Hoezo foute berichtgeving van Amice? Het is notabene uw eigen bericht op het andere forum welke u nu vlug even aanpast hoor.
Ik krijg eerlijk gezegd het idee dat u maar wat aanrommelt met de inhoud en prijzen van de door u aangeboden cursussen.

Laat even duidelijk zijn dat ik voor u zeker geen aanbevelingen zal doen, daarvoor is in dit topic al teveel de revue gepasseerd.
Verder laat ik het hier bij.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Budgie

Nederlans leren in Manila

Onder dit kopje staat U op Filippijnen-startpagina.nl
Bent U Zuidafrikaan?
Getting older beats the alternative -dying young

Cosyns Guy

Ben ik blij dat mijn vrouw al die rompslomp niet moest ondergaan zeg,eerst Nederlands studeren dan pas de visa.Vraag mij af of EU bewoners dan ook
VERPLICHT les moeten volgen bij verhuis naar een ander EU land.
Zoals ik al zei...ben ik blij dat mijn vrouw al die rompslomp en geldplukkerij niet moest ondergaan...voordeel van in Spanje te wonen,niks verplichte lessen,wel mogelijk  lessen te volgen aan een talenschool en dit voor 80 euro per jaar.
Dat ze daar eens een voorbeeld aan nemen inplaats van het geld uit de zakkenvan de mensen te kloppen.

Fail_over

Citaat van: Cosyns Guy op maandag 27 februari 2012, 23:32:37
Ben ik blij dat mijn vrouw al die rompslomp niet moest ondergaan zeg,eerst Nederlands studeren dan pas de visa.Vraag mij af of EU bewoners dan ook
VERPLICHT les moeten volgen bij verhuis naar een ander EU land.
Zoals ik al zei...ben ik blij dat mijn vrouw al die rompslomp en geldplukkerij niet moest ondergaan...voordeel van in Spanje te wonen,niks verplichte lessen,wel mogelijk  lessen te volgen aan een talenschool en dit voor 80 euro per jaar.
Dat ze daar eens een voorbeeld aan nemen inplaats van het geld uit de zakkenvan de mensen te kloppen.


Idd, als je als nl naar be verhuist krijg je net zo goed een uitnodiging voor inburgering. MET taalcursus. Deze is echter niet verplicht. Ook niet voor je Asawa als je de EU (Belgie) route doet.
Het nl examen in land van herkomst is alleen een bekrompen nl verzintsel.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Pascal&Katiren

Sorry maar dit kan ook kostenloos

Waarom ben ik hier aan begonnen

Er is een website voor NL leren GRATIS!!!!!


Groetjes


Pascal&Katiren