Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bidden om de zege(n) morgen

Gestart door Adriaan, zaterdag 28 juni 2014, 08:52:19

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Amice op woensdag  9 juli 2014, 11:05:17
Volgens mij is Jens een beetje desperate door de mega overwinning van Duitsland op Brazilie.

Morgen dan maar een gebed hier neer pennen Jens......

Oranje die in den hemelen zijt bijvoorbeeld.......  :lachen:

Ik zie  :nederlandsevlag: dit echt niet winnen en als dat onder van Gaal niet lukt dan lukt het onder Guus Hiddink over 4 jaar ook niet.

Duitsland is eigenlijk al WK kampioen  want god is zo verblijdt dat  Jens nu eindelijk tot zijn dicipelen behoort dat hij dat direkt honoreert.  :lachen:
hola hola hola, Duitsland is nog nergens, iedere wedstrijd moet gespeeld worden......De wedstrijd tegen Brazilie is voor mij geen vaste aanwijzing, dat was een samenloop van omstandigheden. Alles lukt dan , dat zie je wel regelmatig , ik heb standard Luik eens weten winnen Bij Club Brugge met 1-8 toen nog met Simon Tahamata...dat zijn dingen die al eens gebeuren. Deze uitslag tegen Brazilie zal eerder in het voordeel van hun tegenstander zijn dan een voordeel voor Duitsland...De druk ligt nu bij de Duitsers  :jajaja: en de tegenstrever heeft niets te verliezen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

josv

Citaat van: Ronny55 op woensdag  9 juli 2014, 11:53:08
Citaat van: Amice op woensdag  9 juli 2014, 11:05:17
Volgens mij is Jens een beetje desperate door de mega overwinning van Duitsland op Brazilie.

Morgen dan maar een gebed hier neer pennen Jens......

Oranje die in den hemelen zijt bijvoorbeeld.......  :lachen:

Ik zie  :nederlandsevlag: dit echt niet winnen en als dat onder van Gaal niet lukt dan lukt het onder Guus Hiddink over 4 jaar ook niet.

Duitsland is eigenlijk al WK kampioen  want god is zo verblijdt dat  Jens nu eindelijk tot zijn dicipelen behoort dat hij dat direkt honoreert.  :lachen:
hola hola hola, Duitsland is nog nergens, iedere wedstrijd moet gespeeld worden......De wedstrijd tegen Brazilie is voor mij geen vaste aanwijzing, dat was een samenloop van omstandigheden. Alles lukt dan , dat zie je wel regelmatig , ik heb standard Luik eens weten winnen Bij Club Brugge met 1-8 toen nog met Simon Tahamata...dat zijn dingen die al eens gebeuren. Deze uitslag tegen Brazilie zal eerder in het voordeel van hun tegenstander zijn dan een voordeel voor Duitsland...De druk ligt nu bij de Duitsers  :jajaja: en de tegenstrever heeft niets te verliezen.

Dat de tegenstander niks te verliezen heeft is natuurlijk niet zo ! Ik kan het me tenminste niet voorstellen dat er 1 land de finale aanvangt met het idee : ons kan niks gebeuren  :weetikniet:

Mocht Nederlands straks die tegenstander worden dan zal dat zeker niet gebeuren.  :neeneenee:

Als NL in de finale komt hebben ze bij voorbaat al 'n paar voordeeltjes : Ze hebben het publiek mee want de Brazilianen zijn al op de hand van NL in de andere wedstrijden en nu ZEKER tegen Duitsland. Niet dat Brazilie er baat bij had maar die speelden als een natte vaatdoek.

2- De scheids kan nooit een thuisfluiter zijn !!

Citaat van: Jack van Gelder

De laatste keer dat Nederland zo verdedigden tegen de Duitsers waren we 5 jaar lang ons land kwijt


:lachen: :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op woensdag  9 juli 2014, 11:05:17
Volgens mij is Jens een beetje desperate door de mega overwinning van Duitsland op Brazilie.

Morgen dan maar een gebed hier neer pennen Jens......

Oranje die in den hemelen zijt bijvoorbeeld.......  :lachen:

Ik zie  :nederlandsevlag: dit echt niet winnen en als dat onder van Gaal niet lukt dan lukt het onder Guus Hiddink over 4 jaar ook niet.

Duitsland is eigenlijk al WK kampioen  want god is zo verblijdt dat  Jens nu eindelijk tot zijn dicipelen behoort dat hij dat direkt honoreert.  :lachen:
:lachen: de hemel kleurt wel vaker oranje . zou het wel graag zien zondag avond hehe hemel rood Duitsland dood , fig. dan he. ik gun niemand de dood toe , ook de Duitsers niet . tis maar spel .

ik zie Nederland dit wel winnen , als het moet dan moet het nu in dit WK. en natuurlijk weer tegen de mof die hebben nog wat tegoed van ons.
en reken er op dat het dan een super wetstrijd word , al moet ik toegeven dat ik bang ben voor Robben [rode kaart] wetstrijd verkocht . maar van Gaal gun ik het van harte hoor , haha dan weet bayermunchen  meteen wat ze hebben verkwanseld.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Finale wedstrijden zijn doorgaans behoorlijk taai en niet mooi om naar te kijken.
Het zal uiteraard wel spannend worden zodra 1 der partijen op achterstand komt is de beer los.

Inderdaad als het deze WK niet lukt om kampioen te worden is het denk ik voor langere tijd weer bekeken zaak.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao

Toch wel spannend. Ik ga in ieder geval weer om 4am kijken op de Boulevard.  :happy:

Amice

4 am??? ik dacht dat het om 1800 uur  :nederlandsevlag: tijd begon?
Dat is dan toch om 12.00 midnacht hier of ben ik nu weer de draad kwijt?

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Ifugao op woensdag  9 juli 2014, 16:13:58
Toch wel spannend. Ik ga in ieder geval weer om 4am kijken op de Boulevard.  :happy:

ABS-CBN-Sport i.c.m. Jack. Wel weer een jetlag morgen maar ja......
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv


Die Kuyt kun je echt overal inzetten !!!


Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

robert van dijck

Citaat van: jens op woensdag  9 juli 2014, 10:33:59
Citaat van: jens op zaterdag 28 juni 2014, 09:53:49
onze lieve heer is sowieso doof voor alles wat bruin is , de beste man schrijft recht op kromme regels . kun je wel zien aan de armoe in de wereld.
hoe meer dat ze bidden , des te dover word dat ventje, alias tinus aan de rekstok.

en voor die gene die het nog niet wist , jens is totaal niet gelovig en ook niet vatbaar voor enige vorm van . :lachen:

hup holland . moge de besten winnen .
ja dan moet ik ook maar met de billen bloot , hier een gebed van jens..... g..verdomme ik weet niet hoe te beginnen .toch maar proberen.

lieve heer die in de hemel zijt uwe naam word geheiligd.

lieve HEER u hebt de laatste tijd erg veel dierbaren en favorieten van mij  tot u  genomen .

Andre Hazes  een favoriete zanger van mij .
Elvis Presley  een favoriete zanger van mij.
Joop den uil   een favoriete politicus van mij.
Rinus Michels  mijn favoriete voetbal coach van het Ned. elftal . overigens is Duitsland mijn favoriete voetbal land .

lieve HEER heb medelij hou voor Duitsland een plaatsje vrij  .

Amen .   
   

Jens, je bent Herman Brood vergeten, dat was pas muziek.