Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

china phone

Gestart door xav, zondag 19 september 2010, 06:53:23

Vorige topic - Volgende topic

koy

Citaat van: boldy op zondag 19 september 2010, 12:51:23
alle i-phones worden gemaakt in china dus het is allemaal van chinese makelij :jajaja:

Gelijk heb je, ik kijk net op mijn nieuwe iPhone 4 en idd er staat op assembled in China,
by the way, geef me toch maar the real thing hoor  :jajaja:
leven en laten leven...

koy

Niets is beter dan de iPhone 4 !!!
Qualiteit gekoppeld aan subliem design. Ik ga via 3G op internet, ontvang mails en andere sociale netwerken, de manier hoe dat op de iphone gebruiksvriendelijk is georganiseerd is gewoon niet te vergelijken. Ik bel wireless via skype ermee naar m'n boyfriend in Cebu, ik neem er HD filmpjes mee op en ook sublieme foto's en nu kan je ook facetime mee doen, allee jongens hier schei uit, get real....
leven en laten leven...

Amice

Citaatallee jongens hier schei uit, get real...

Het is maar wat je daar onder verstaat he.

Er hebben er hier meerdere nederlanders zo'n ding en wat mij opvalt is dat ze helemaal van de wereld zijn want ze zijn bezig met hun I phone.
Op mijn vraag of dat ding magische krachten heeft, zeiden ze ,dat er zoveel opzat dat het lang duurt voordat je eigenlijk weet hoe je het moet bedienen en weet wat er in zit.
Er was er een die toegaf al meer dan 4 uur iedere dag met dat ding bezig te zijn. het blijft aldus leuk speelgoed, maar productief is toch iets anders volgens mij.
4 uur iedere dag en dat bij voorkeur in de baas zijn tijd....die baas betaald dat ding dan 4x als hij geluk heeft.

Hij zou eens moeten weten wat hij aan z'n medewerkers kado heeft gedaan.
:lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Carpie

Ik vraag mij af wat een gesprek via Fring kost, stel ik wil van hier naar PH bellen via Fring, wat kost mij dat?

Aangezien ik telefoon van werk heb alsook de factuur betaald door werk......... Wil mijnen baas (héhé, een ollander :lachen: :lachen:) niet op andere gedachten brengen door hoge gesprekskosten via mijn GSM dus wie heeft ervaring met Fring

Thanks for the information

Greetz

Jo

Phille

#64
CitaatEr hebben er hier meerdere nederlanders zo'n ding en wat mij opvalt is dat ze helemaal van de wereld zijn want ze zijn bezig met hun I phone.
Op mijn vraag of dat ding magische krachten heeft, zeiden ze ,dat er zoveel opzat dat het lang duurt voordat je eigenlijk weet hoe je het moet bedienen en weet wat er in zit.

Hoe het te bedienen is een fluitje van een cent, om te ontdekken wat er zoal allemaal mogelijk is houdt een mens bezig en dat is een straatje zonder einde want op app store kan je alsmaar nieuwe applicaties downloaden, werkt echt verslavend (zal dan ook wel de bedoeling zijn neem ik).


CitaatEr was er een die toegaf al meer dan 4 uur iedere dag met dat ding bezig te zijn. het blijft aldus leuk speelgoed, maar productief is toch iets anders volgens mij.
4 uur iedere dag en dat bij voorkeur in de baas zijn tijd....die baas betaald dat ding dan 4x als hij geluk heeft.

Hier kan je over discussiëren, ik gebruik die van mij heel intensief, daar mijn mails en meeting requests dag en nacht toekomen op mijn ding, om het even waar ik ben; de verleiding is dan ook groot om onmiddellijk te reageren, kortom de grens tussen privé en werk vervaagt wel heel snel, privé zaken worden tijdens het werk gedaan en werk zaken tijdens privé tijd). Als den baas bereid is om een iPhone cadeau te doen dan zal het waarschijnlijk niet zomaar zijn. Bazen geven geen cadeautjes als ze er niks voor terug krijgen.  

Alles hangt natuurlijk af van het werk dat men doet en hoe je alles bekijkt.

En gaat dit onderwerp niet over toestellen die men kan kopen via het parallelle circuit die vaak in China gemaakt worden? Want als men alles wat in China gemaakt in vraag gaat stellen dan zullen we nog weinig elektronica kunnen gebruiken. Het is wel interessant om te zien hoe een topic zijn eigen leven gaat leven, tegenwoordig hebben we hier nu ook al een crèche, geweldig toch!

Zie kopie van het eerste bericht in dit topic:

CitaatDan zal ik wel geluk gehad hebben.
De 1e (N95 china)heb ik weggegeven na 3 jaar omdat het keyboard niet mer te lezen was, en diegene gebruikt hem nu nog steeds.

de 2e ( Iphone china) heb ik nog steeds( 2 jaar nu) en werkt perfect, zelfs de dubbele camera maakt goede foto's en met de dubbele batterijen die je er bij krijgt kan ik gerust n week n brownout hebben.

Ik prefereer die dingen vanwege de dubbele SIm en zijn lekker goedkoop( ik zag de black berry nu al liggen voor P1999)' t zijn leuke hebbedingetjes, dus als ze gejat worden , hoef ik manila niet af te breken om ze terug te krijgen. 






Amice

#65
CitaatAlles hangt natuurlijk af van het werk dat men doet en hoe je alles bekijkt

Zoals Koy al zei..get real.

Als baas zou ik ook wel voorstander zijn om een 24 uurs slaaf te hebben maar een verslaafde dan toch net weer niet.  :lachen:

CitaatEn gaat dit onderwerp niet over toestellen die men kan kopen via het parallelle circuit die vaak in China gemaakt worden? Want als men alles wat in China gemaakt in vraag gaat stellen dan zullen we nog weinig elektronica kunnen gebruiken.
Als alles in china gemaakt wordt is er ook geen chinese parallelle markt.

Ik was overigens niet diegene die een chinaphone in vraag stelde.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

CitaatZie kopie van het eerste bericht in dit topic:

Citaat
Citaat van: Amice op 15 September 2010, 08:35:23
Citaat
Het probleem met het kopen van een goedkope GSM telefoon hier is dat je hem na enkele weken gebruik bij het vuil kan gooien omdat het meestal een Chinese copie betreft.

Achteraf blijkt het dan een dure aankoop geweest te zijn 

Dan zal ik wel geluk gehad hebben.
De 1e (N95 china)heb ik weggegeven na 3 jaar omdat het keyboard niet mer te lezen was, en diegene gebruikt hem nu nog steeds.

de 2e ( Iphone china) heb ik nog steeds( 2 jaar nu) en werkt perfect, zelfs de dubbele camera maakt goede foto's en met de dubbele batterijen die je er bij krijgt kan ik gerust n week n brownout hebben.

Ik prefereer die dingen vanwege de dubbele SIm en zijn lekker goedkoop( ik zag de black berry nu al liggen voor P1999)' t zijn leuke hebbedingetjes, dus als ze gejat worden , hoef ik manila niet af te breken om ze terug te krijgen. 

hoeveel kost dat hebbe ding Amice...? die iphone...

heb die onlangs op ebay zien staan... die kerel had een volledige webwinkel met die chinese spullen... voor een iphone china vroeg die 145 euro...
en volgens mij zijn die verboden in belgenland... dus die kerel zal waarschijnlijk vlug zijn webwinkel mogen sluiten...

Wil je die quote wel even goed weergeven ? Zoals het er nu staat laat je het overkomen alsof ik o.a.de laatste zin zou hebben geschreven ,maar dat is dus niet waar.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Phille

CitaatWil je die quote wel even goed weergeven ? Zoals het er nu staat laat je het overkomen alsof ik o.a.de laatste zin zou hebben geschreven ,maar dat is dus niet waar.

Sorry Amice, ik heb het aangepast, zo beter nu?

yepyep

Daarbij eet ik iedere ochtend dinosaur eggs als ontbijt...

Go figure :)

Amice

Citaat van: Phille op woensdag 22 september 2010, 23:07:40
CitaatWil je die quote wel even goed weergeven ? Zoals het er nu staat laat je het overkomen alsof ik o.a.de laatste zin zou hebben geschreven ,maar dat is dus niet waar.

Sorry Amice, ik heb het aangepast, zo beter nu?

Bedankt.

Maar ik zal je even uit de droom helpen want dit topic duurt nu al 7 pagina's.

Alles wat in china als copie gemaakt wordt van andere toestellen,dat is uiteraard niet beperkt tot i phone. Is niets anders dan goedkope copien van het uiterlijk en de voornaamste basis funkties, zoals touchscreen,wifi horizontaal en verticale scroll etc. Daarnaast zitten er ook n hoop snufjes op, waarvan ikzelf eerlijk gezegd het nut niet zo in zie. Die snufjes zijn ook wel te downloaden maar dat is meestal net zo  voorhanden voor welk toestel dan ook. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of itunes daar ook bij zit want ik heb er niet naar gekeken.
Voor n P 2000-3000 mag je uiteraard ook niet datgene verwachten wat o.a. I phone aanbiedt en daar dan wel weer een veel te hoge hoofdprijs aanhangen.

Wat je ook koopt geldt toch voor alles, wat de gek er voor geeft.

Als men het niet weet dan hebben ze vaak niet eens door dat het gewoon n china phone is, die als je 2x kijkt ook geen iphone heet maar iphane ( in de juiste lettertype valt dat niet op) en dat zie je overigens enkel tijdens de opstart.


Heb ik je vraag toch nog beantwoord na 7 pagina's entertainment van je, ik mag jou wel.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent