Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

kindje in de fillipijnen

Gestart door Memootje, zondag 26 april 2015, 16:13:25

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf:

Even terzijde, hun relatie speelde zich af in  Quatar? dat is toch een tamelijk streng Islamitisch land?
Dat had bij problemen vies kunnen uitpakken, voor broertje, maar dat valt wel mee, die is de man. Maar de serveerster had daar al gauw 15 maanden de cel in kunnen draaien. En dan nog de problemen met haar werkgever daar enz.

:confused2: :denk: :neeneenee:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf:

Net even gekeken naar Foster parents Plan, die verzoeken om een maandelijkse bijdrage van 25 (slechts) 25 euro per maand voor een kind.
Dat is 300 per jaar!

Je hoeft niet boos te zijn om verzoeken van 600 euro voor een doopfeestje. Zo zijn de Filipino´s. hebben totaal geen idee van geld. En geloof me dat de druk op de moeder groot is om die oh zo rijke blanke miljonair voor (veel) geld te vragen.

Als jullie dat kind en de moeder gaan steunen dan hou vooral de teugels goed in handen, informeer je wat een mooi bedrag zou zijn, doe 2 x per jaar iets extra met kerst of zo, stuur een balikbayan box per jaar met kadootjes, lekkers in blik en zo. Dan zit je op  600 euro per jaar. En wat ze erverder mee doen, moeten ze dan maar zelf weten. Want daar heb jij toch geen zicht en geen invloed op.

:daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Memootje

goed..het is duidelijk allemaal..bedankt voor alle antwoorden ben al veel wijzer geworden door jullie.

Luke

Citaat van: Baron op zondag  7 juni 2015, 13:05:22
:hoedjeaf:

Even terzijde, hun relatie speelde zich af in  Quatar? dat is toch een tamelijk streng Islamitisch land?
Dat had bij problemen vies kunnen uitpakken, voor broertje, maar dat valt wel mee, die is de man. Maar de serveerster had daar al gauw 15 maanden de cel in kunnen draaien. En dan nog de problemen met haar werkgever daar enz.

:confused2: :denk: :neeneenee:

Streng islamitisch land? wat er achter gesloten deuren gebeurd houd hun niet bezig.
Enkel als het publiek is dan gaan ze op hun achterpoten staan.
In al die streng islamitische landen is sterke drank te koop op de zwarte markt voor de Eigen bevolking.
De ultra-religieuze "lijders" weten dat ook maar het interesseert hun niet, het is niet publiek. Hetzelfde met prostitutie.