Waarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

Gestart door Hansy, vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: Quezonboy op woensdag 27 juli 2011, 00:28:03
:confused2:Zoveel Filippijnse vriendinnetjes en toch komt het heeft me niet bekend voor  :denk:. Ik denk toch dat het aan de site het maakt kennelijk een groot verschil als je nu op een echte datingsite zit en of een vriendensite zoals Tagged. :thumb:


Met Tagged heb ik geen ervaring, met "date in asia" des te meer en al wat SpoOn schrijft klopt als een bus; ik ga ervanuit dat het op andere datingsites niet anders is; maar ... ik weiger te aanvaarden dat "ALLE" filipina's zo zijn!  :neeneenee:

Toen ik met de Filipijnen in contact kwam, hoe heb ik hier al ergens eens geschreven, dan ben ik op een bepaald moment lid geworden van Date in Asia, en wat SpoOn schrijft klopt, maar ik heb mij niet laten ontmoedigen, ik kende de cultuur nu eenmaal niet, maar had mij voorgenomen, geen geld sturen als ik niet over een relatie kan spreken (heb ik nooit gedaan). Wat heb ik dan wel gedaan was zeer eenvoudig, als er maar één van de dingen die SpoOn opsomt gebeurde dan was voor mij het gesprek per definitie gedaan en hop naar de volgende, zo eenvoudig was dat. Ik heb mij niet laten lokken in de val van het sentiment  :neeneenee: dus velen werden gewogen en nog meer werden te licht bevonden. Tot de dag dat ik mijn vrouw heb leren kennen, dit was nog niet eens op date in asia. Zij was toch wel helemaal anders dan al wie ik ervoor gesproken had. En de rest van het verhaal is bekend.

Als het gaat over geld proberen af te troggelen via internet is geen Filipijnse aangelegenheid, dat is iets van overal ... zo heb ik in het verleden via heel wat kanalen pogingen gegezien, dames uit rusland, senegal, noem maar op ... ne mens proberen zot te maken en een vlucht willen boeken maar geen geld genoeg hebben en dan vragen om via western union het ontbrekende bedrag te willen storten; een vlucht online boeken was niet mogelijk omwille van duizend excuses, men moet zeer dom en hopeloos zijn om daarin te trappen en blijkbaar zijn er mannen die zich toch laten vangen, ikke nie begrijp nie  :weetikniet:

Het klagen over ex vriendjes/ex mannen is eveneens geen Filipijnese alleenrecht; ga jij tegen een Filipina zeggen dat de vrouwen hier zo geweldig zijn misschien? Wat ga je dan antwoorden op de vraag waarom je dan interesse hebt in een Filipina? Heb jij hier al ooit eens een gescheiden vrouw of man positief horen spreken over haar/zijn  ex? In de meeste gevallen wordt die vrouw/man met de grond gelijk gemaakt en zelf treft men absoluut geen schuld, tis de andere die niet deugde! En wat kan men nu verwachten van een Filipina die in gesprek is met een Westerling, met als doel die aan de haak te slaan, gaan zeggen dat de Filipijnse man zo geweldig is? Die dames zijn ook niet dom hé!  :neeneenee:

Dus het is beter alles te relatieveren en niet iedereen over dezelfde kam te scheren en simpelweg het kaf van het koren te scheiden!





boomerang

Citaat van: Phille op woensdag 27 juli 2011, 09:10:42
Citaat van: Quezonboy op woensdag 27 juli 2011, 00:28:03
:confused2:Zoveel Filippijnse vriendinnetjes en toch komt het heeft me niet bekend voor  :denk:. Ik denk toch dat het aan de site het maakt kennelijk een groot verschil als je nu op een echte datingsite zit en of een vriendensite zoals Tagged. :thumb:


Met Tagged heb ik geen ervaring, met "date in asia" des te meer en al wat SpoOn schrijft klopt als een bus; ik ga ervanuit dat het op andere datingsites niet anders is; maar ... ik weiger te aanvaarden dat "ALLE" filipina's zo zijn!  :neeneenee:

Toen ik met de Filipijnen in contact kwam, hoe heb ik hier al ergens eens geschreven, dan ben ik op een bepaald moment lid geworden van Date in Asia, en wat SpoOn schrijft klopt, maar ik heb mij niet laten ontmoedigen, ik kende de cultuur nu eenmaal niet, maar had mij voorgenomen, geen geld sturen als ik niet over een relatie kan spreken (heb ik nooit gedaan). Wat heb ik dan wel gedaan was zeer eenvoudig, als er maar één van de dingen die SpoOn opsomt gebeurde dan was voor mij het gesprek per definitie gedaan en hop naar de volgende, zo eenvoudig was dat. Ik heb mij niet laten lokken in de val van het sentiment  :neeneenee: dus velen werden gewogen en nog meer werden te licht bevonden. Tot de dag dat ik mijn vrouw heb leren kennen, dit was nog niet eens op date in asia. Zij was toch wel helemaal anders dan al wie ik ervoor gesproken had. En de rest van het verhaal is bekend.

Als het gaat over geld proberen af te troggelen via internet is geen Filipijnse aangelegenheid, dat is iets van overal ... zo heb ik in het verleden via heel wat kanalen pogingen gegezien, dames uit rusland, senegal, noem maar op ... ne mens proberen zot te maken en een vlucht willen boeken maar geen geld genoeg hebben en dan vragen om via western union het ontbrekende bedrag te willen storten; een vlucht online boeken was niet mogelijk omwille van duizend excuses, men moet zeer dom en hopeloos zijn om daarin te trappen en blijkbaar zijn er mannen die zich toch laten vangen, ikke nie begrijp nie  :weetikniet:

Het klagen over ex vriendjes/ex mannen is eveneens geen Filipijnese alleenrecht; ga jij tegen een Filipina zeggen dat de vrouwen hier zo geweldig zijn misschien? Wat ga je dan antwoorden op de vraag waarom je dan interesse hebt in een Filipina? Heb jij hier al ooit eens een gescheiden vrouw of man positief horen spreken over haar/zijn  ex? In de meeste gevallen wordt die vrouw/man met de grond gelijk gemaakt en zelf treft men absoluut geen schuld, tis de andere die niet deugde! En wat kan men nu verwachten van een Filipina die in gesprek is met een Westerling, met als doel die aan de haak te slaan, gaan zeggen dat de Filipijnse man zo geweldig is? Die dames zijn ook niet dom hé!  :neeneenee:

Dus het is beter alles te relatieveren en niet iedereen over dezelfde kam te scheren en simpelweg het kaf van het koren te scheiden!






Ben bovenstaand volledig met jou eens Phille  :hoedjeaf:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Hansy

Citaat van: spo0n op dinsdag 26 juli 2011, 22:03:56
Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

Ik geef je hier helemaal gelijk in Boldy.
De grote reden is een beter leven hebben om in de eerste plaats hun familie financieel te kunnen steunen.

Ik heb al met zovelen gechat, ze zijn bijna allemaal een exacte copy...
- where is my present?
- na een uurtje of twee chatten al zeggen dat ze van je houden (de meeste toch)
- ze moeten naar school en hebben geen geld om hun studies te betalen of iemand van de familie moet naar het zeiekenhuis en ze hebben geen geld (dit volgt meestal snel na het bovenstaande)

- meer dan 90% vertellen leugens wat daar de normaalste zaak is al ze er maar (financieel) beter van worden. Het is daar met de pap in de mond ingegeven volgens mij. Zelfs als je de bewijzen hebt dat ze liegen geloven ze nog hun eigen leugens.
- Hou er ook rekening mee dat ze allemaal zoveel chatvriendjes hebben, ook al zeggen ze van niet. Ze vallen wel door de mand.

Als je wil kan je heel snel eentje trouwen, hangt natuurlijk al een reukje aan want dit is niet normaal!

En ja, het klagen over de Filipijnse man... Doen ze graag om hun eigen in de verf te zetten. Ok, veel mannen drinken en hangen de luierik uit, maar uiteindelijk zijn de meeste vrouwen niet beter dan de mannen. En geloof me, ze hebben niets liever dan een Filipijnse man, alleen hebben die geen centjes :( Maar velen houden er buiten de foreign bf ook nog Filipijnse vriendjes op na!

Persoonlijk zou ik ook niet te veel of zelfs niet laten zien van je eigendom/rijkdom want dan gaan ze zeker verkeerde bedoelingen hebben.
Als blanke ben je in hun ogen altijd rijd... Probeer huhn niet uit te leggen dat het leven hier duur is want dat nemen ze toch niet van je aan. Heb je 20 euro op zak, dan ben je al een rijke daar...

Ik ben nu twee maal geweest en mijn persoonlijke ervaring was totaal niet positief, maar hier wil ik nit meer over uitwijden.

Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn, het oogt mooi maar de realiteit is heel anders .

Enfin, ondervind het maar zelf maar wees heel voorzichtig ;)

Ik herken dit niet.
De meeste vragen direct idd een YM adres. Daar begin ik niet aan, ben dan de hele dag aan het chatten, als ik daar tijd voor zou hebben.

In het begin gewoon lekker mailen, en zo snel mogelijk in het diepe. Ik heb er nu weer 2 leuke onderwerpen bijgekregen, hiya en tampo.
De meesten haken al snel af.

Van de enkelen, die overblijven, zit er soms één bij die toch geld vraagt.

En zo wordt de spoeling steeds dunner.

Quezonboy

Waarschijnlijk heb ik meer geluk dan alle anderen lekker puh! :applaus:
Dat ze om mijn Yahoo mail adres komt me wel bekend voor maar alleen na een paar vriendelijk mails neem ik ze op in mijn chatbox, ik geef het nooit direct :thumb:. Misschien doet de rest dat wel?!

Bij de Filippijnse meisjes moet je wel inzien dat familie op de eerste plaats komt. Probeer altijd achter te komen hoe het zit met de familie, ik vraag direct naar wie ze geld etc sturen. Dit schijnt een normale vraag te zijn aan Filippijnse die in het buitenland werken. Als je iemand in de chatbox heb probeer ook iemand uit haar vriendenlijst in op te nemen, die vriendenlijsten bestaan er niet voor niets zou ik zeggen :hoedjeaf:. Zo heb ik mijn ex-vriendin's broer en beste vriendin nog steeds in mijn yahoo chatbox te staan. Je leert dan vanzelf de familie kennen en of ze de waarheid spreekt.
Het zou kunnen dat ik "geluk" heb door in het begin al aan deze regels vast te houden en niet door schande en schade wijzer ben geworden?

jaco2702

#64
Ik ben de vrouw van jaco en ik ben ook een filippijnse. Je moet gewoon voorzichtig zijn. Some things are too good to be true. Somethings could be real. So just use your best intuition. Good luck.

Anakin

mij is mij email pas na een paar weken gevraag,eerst daar we eerst mails stuurden bijna elke dag als het kon.
pas later zijn we beginnen te chatten,en dan nog wat later sms berichten.
we hadden al een stevige basis eer we elkaar voor het eerst zagen.

dus zelfde manier heb ik gedaan zoals Hansy .

Citaat van: Hansy op woensdag 27 juli 2011, 12:57:21
Citaat van: spo0n op dinsdag 26 juli 2011, 22:03:56
Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

Ik geef je hier helemaal gelijk in Boldy.
De grote reden is een beter leven hebben om in de eerste plaats hun familie financieel te kunnen steunen.

Ik heb al met zovelen gechat, ze zijn bijna allemaal een exacte copy...
- where is my present?
- na een uurtje of twee chatten al zeggen dat ze van je houden (de meeste toch)
- ze moeten naar school en hebben geen geld om hun studies te betalen of iemand van de familie moet naar het zeiekenhuis en ze hebben geen geld (dit volgt meestal snel na het bovenstaande)

- meer dan 90% vertellen leugens wat daar de normaalste zaak is al ze er maar (financieel) beter van worden. Het is daar met de pap in de mond ingegeven volgens mij. Zelfs als je de bewijzen hebt dat ze liegen geloven ze nog hun eigen leugens.
- Hou er ook rekening mee dat ze allemaal zoveel chatvriendjes hebben, ook al zeggen ze van niet. Ze vallen wel door de mand.

Als je wil kan je heel snel eentje trouwen, hangt natuurlijk al een reukje aan want dit is niet normaal!

En ja, het klagen over de Filipijnse man... Doen ze graag om hun eigen in de verf te zetten. Ok, veel mannen drinken en hangen de luierik uit, maar uiteindelijk zijn de meeste vrouwen niet beter dan de mannen. En geloof me, ze hebben niets liever dan een Filipijnse man, alleen hebben die geen centjes :( Maar velen houden er buiten de foreign bf ook nog Filipijnse vriendjes op na!

Persoonlijk zou ik ook niet te veel of zelfs niet laten zien van je eigendom/rijkdom want dan gaan ze zeker verkeerde bedoelingen hebben.
Als blanke ben je in hun ogen altijd rijd... Probeer huhn niet uit te leggen dat het leven hier duur is want dat nemen ze toch niet van je aan. Heb je 20 euro op zak, dan ben je al een rijke daar...

Ik ben nu twee maal geweest en mijn persoonlijke ervaring was totaal niet positief, maar hier wil ik nit meer over uitwijden.

Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn, het oogt mooi maar de realiteit is heel anders .

Enfin, ondervind het maar zelf maar wees heel voorzichtig ;)

Ik herken dit niet.
De meeste vragen direct idd een YM adres. Daar begin ik niet aan, ben dan de hele dag aan het chatten, als ik daar tijd voor zou hebben.

In het begin gewoon lekker mailen, en zo snel mogelijk in het diepe. Ik heb er nu weer 2 leuke onderwerpen bijgekregen, hiya en tampo.
De meesten haken al snel af.

Van de enkelen, die overblijven, zit er soms één bij die toch geld vraagt.

En zo wordt de spoeling steeds dunner.

Jan69

Was al een jaar aan het chatten met een filippijnse van 32 (ben 42). Een maand geleden moet ze op een andere site ne Koreaan van 50 gevonden hebben en nu gaan ze al trouwen.
Raar maar ze chat nog altijd met mij vooreerst omdat ze denkt dat ze de verkeerde keuze gemaakt heeft.

Maar het is de ideale gelegenheid om eens te polsen naar de liefde en wat blijkt, dat er voor die 50-jarige Koreaan eigenlijk geen liefde voelt.
Ze heeft een netbook gekregen van hem tijdens zijn bezoek (maar ze hebben nog geen sex gehad).
Ze hoopt dat met de tijd ze van hem gaat houden.


Ze heeft werk in Manila maar kan maar juist rondkomen. Blijkbaar is het gewoon om een beter leven te doen. En hoe rapper hoe liever.

Wat voor iedereen onnatuurlijk is, een oude man met een jongere knappe vrouw (zonder echt dik te zijn, mocht ze wel zo'n 5 kg afvallen), wordt hier dus wel bewezen.

Afin, er heeft iemand onder mijn duiven geschoten zoals ze zeggen.

gosternokke

Ja, veel filipinaas zijn behoorlijk wanhopig en pakken iedere gelegenheid aan die zich voordoet om maar het land uit te kunnen. Ik zie hier in   :nederlandsevlag: in de kerk regelmatig filipinaas die voor wat zakgeld als aupair hier komen, maar dat zakgeld kan ze niet schelen ,ze komen eigenlijk om een man te vinden.

En zo als je al zegt , ook al voelen ze geen liefde, ze gaan ervoor, want ze laten zich de kans weg te komen niet ontglippen.  Die liefde komt later wel, of niet natuurlijk,maar die liefde is dan blijkbaar van ondergeschikt belang. 

Dat ze toch nog met jouw chat, is omdat ze nog niet zeker is van haar zaak, stel dat het met die Koreaan toch afketst,  altijd slim om meerdere potjes op het vuur te hebben staan.   

Blijkt maar weer eens hoe berekenend sommige pinays zijn.

Jan69

"I think i made a wrong decision..." was haar chat-bericht.

Maar het huwelijk is al voor volgende week donderdag.

Ze vind hem oud (hij is 50 jaar). Ze moet afvallen van hem. En eigenlijkwet ze niet wat haar te wachten staat in Korea, want ze durft het hem niet vragen.
En toch trouwen binnen de maand na kennismaking.


Rich

Rich de Nederbelg.