Huwen met mijn vriendin en haar naar Belgie laten komen

Gestart door ludovic, woensdag 14 december 2016, 19:24:50

Vorige topic - Volgende topic

R.deJong

Citaat van: ludovic op woensdag 21 december 2016, 20:40:42
Na een aantal weken chatten op Skype heeft ze me om geld gevraagd om te studeren.
Ik heb ze meteen eruit geknikkerd.
Alweer een illusie minder.

Dus waren sommige realistische commentaren hier dus niet onrealistisch.....Toch?


boldy

Ik vind het allemaal zo raar  niet als ze op den duur om geld vragen hoor als je in hun positie zou zijn zou je hetzelfde doen.  Je hoeft het ook niet te geven he, als hier iemand je wat vraagt zeg je ook niet op alles ja maar dat is ieder voor zich uiteraard.

De meeste zullen ons echt niet uitkiezen om ons uiterlijk maar meer omdat ze een zekere toekomst voor zich zien

Succes in de toekomst
het leven is net een lul keihard en veel te kort

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: ludovic op woensdag 21 december 2016, 20:40:42
Na een aantal weken chatten op Skype heeft ze me om geld gevraagd om te studeren.
Ik heb ze meteen eruit geknikkerd.
Alweer een illusie minder.
jammer ,nu zal je nooit weten of zij de ware is voor jou , maar het scheelt wel weer in de rubbertjes ,als je snapt  wat ik bedoel .

een vouw kost nu eenmaal geld en energie ,als je te gierig bent en te impulsief  en te eigenwijs om goede raad aan te nemen ,begin er dan niet aan,naar mijn bescheiden mening .

persoonlijk zou ik graag voor een goede studie betalen voor mijn toekomstige vrouw .of je moet een dom vrouwtje leuk vinden natuurlijk .
je mag dan ook aannemen dat een meisje van 19 jaar wil studeren,daar is niets mis mee hoor. en zulks kun je nu eenmaal niet met rubbertjes betalen , daar trapt zelfs een studente niet in .

   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Stefano

Wie zegt dat het zijn toekomstige vrouw is, voor hetzelfde geld wordt hij zodra de studie is afgerond en alles betaald aan de kant geschoven
Ik heb er altijd maar mijn twijfels over, hier om de hoek woont ook een amerikaan
buik tot ongeveer beneden zijn knieën en 3 dubbele leeftijd als zijn vriendin, die niet zou misstaan als een model

Maar ja als ik ze zie lopen is het meisje te beroerd om zijn hand vast te houden lachen zie ik haar ook nooit

Zelfde als laatst in de ambassade dat meisje gaat geeneens naast hem zitten, even later zit ze helemaal aan de andere kant van het halletje en die man zit maar naar buiten te staren
Komt hij even later bij me, zo je gaat op vakantie naar nederland ?
ja zeg ik paar maandjes, zegt die vent vrolijk ja ik en mijn vriendin ook weer

dan heb ik zoiets van vent wie hou je nou voor de gek man ...

klootzakken (voorheen Jens)

wie zegt dat het zijn toekomstige vrouw is ?. voor het zelfde Geld ,,,,,,,,,,,,,,,,

die kans is voor 80%  aanwezig , maar voor die andere 20% zal hij het nooit weten .  :lachen:  .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Adik

Iemand die je nog nooit in het echt hebt ontmoet vragen om een studie te bekostigen? Het getuigd van weinig realiteitszin als je het mij vraagt. Anderszijds vrienden trakteer je toch ook wel eens op iets? Zo zal je al dan niet naar rato ook wel een en ander terug ontvangen. Dan id stufie, als hrt daar daadwerkelijk voor gebruikt wordt, in mijn ogen wel een nobel doel. T is maar waar je in wil investeren.

Ik vraag me echt af hoe iemand van overwegen te huwen naar zo snel eruit knikkeren komt? Als je al flink ouder bent en een jonge dame in die leeftijdsfase aan de haak slaat, dan is het toch vanzelfsprekend dat je 'de provider' bent? Want levensfase, nog niet de kans hebben gehad wat financiele zelfstandigheid op te bouwen, etc. Wellicht dat er nog meer heeft gespeeld maar als ik dit zo lees dan denk ik dat de topicstarter er verstandig aan doet zijn voorkeur voor een echte zorgzame aziatische vrouw te heroverwegen. Een echte man die daar bij past zou wel bereid zijn bepaalde lasten voor zijn vrouw of vriendin op zich te nemen.

Ronny55

Citaat van: ludovic op woensdag 21 december 2016, 20:40:42
Na een aantal weken chatten op Skype heeft ze me om geld gevraagd om te studeren.
Ik heb ze meteen eruit geknikkerd.
Alweer een illusie minder.

Daar heb je het weer ....Ze geven honderden euro's uit om het  :belgiesmiley: melkvee te versieren om toch maar een kans te hebben, of het hof te maken als je zo wil . Maar hola , het meisje van de  :smiley-philippines: vraagt gewoon eens iets, hola dat mag niet  , mag niets kosten he.
Toen ik na een jaar chatten de vraag kreeg om haar geld te stuten om het bordingexamen van haar nichtje te helpen betalen, kreeg ik van een vriend simpele vraag ,"hoeveel heb je al uitgegeven om die trut van st Truiden te versieren"..."s anderendaags heb ik haar het geld gestuurd....Mijn beste "investering" ooit , nu 9 jaar gelukkig getrouwd met die ("bedelaar") fantastische Dame...(jaja met een hoofdletter) .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

daf105paccar

Voor niets gaat de zon op.................de rest moet je betalen. :lachen:

stijn54

Iedere persoon is verschillend.
Ik heb een paar relaties gehad met Filipina en ik moet zeggen dat er een bij was die nooit on geld heeft gevraagd.
Zij had wel 20 jaar gewerkt bij Speedo maar toen ze bij was had ze dat werk niet meer.
Elke vrouw is verschillend maar over het algemeen draait het wel over geld en zeker in de Filipijnen maar belanrijk is dat de buitenlander daar mee kan leven, dat het niet overdreven is.
Maar dikwijls is net nooit genoeg en willen ze steeds meer  en dat is niet plezant.

ludovic

Hallo,

Intussen al een tijdje geleden, en het terug bijgelegd met mijn vriendin. Nu is het zo dat we willen huuwen deze zomer.
Ik vertrek in juli naar de Flipijnen voor 3 weken, mijn schema is nogal krap.
Ik kom aan in Manila op zondag 16.30, maar na het verkrijgen van mijn legal capacity dien ik de vlucht te nemen naar Eastern Samar om te huwen in de stad waar mijn vriendin woont.
Ik heb intussen gehoord dat een vriendin van mijn vriendin gaat trouwen in Manila terwijl ze woont in de Eastern Samar streek. Ik heb dit gevraagd aan Peter van den Bogaert en deze wist me te vertellen dat het enkel mogelijk is te trouwen in Manilla zelf als de vrouw er woont.
Nu is mijn vraag, hoe lang duurt het eer ik mijn Legal capacity kan verkrijgen? Daar ik ongeveer 18 dagen aanwezig ben in de Filipijnen mag die administratie niet al te lang duren.
Ik heb een mailtje gestuurd naar de ambassade maar krijg nog steeds geen antwoord, dit na 4 dagen.
Ik heb gans de website van de ambassade afgezocht om te weten hoe lang het duurt om een legal capacity te verkrijgen maar ik vind dit nergens terug.
Misschien nog iets, de 10 dagen wachttijd voor een huwelijk, zijn dat 10 kalenderdagen of zijn dat 10 weekdagen?
Alvast bedankt.

PS: Gelieve mij niet persoonlijk aan te vallen! Ik weet het ze is 21 jaar jonger dan mij. Ik heb niet eerst een vakantie gepland om haar eerst even te zien en dergelijke (heb daar gewoon de tijd niet voor, ik heb nog een leven en een drukke job ook)...Niet nodig om dit nog eens erin te wrijven.
Ik heb trouwens lang getwijfeld om nog eens hier iets te posten.