Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja...correct sir Boldy...correct ...maar ik heb nooit zijn naam gevraagd en een ex housekeeper die daar gewerkt heeft zei dat hij Charles heet.....dat ga ik uitzoeken...zekers weten...dank u van de velen... :thankyoufw5: :thankyoufw5:







Uitstekend recherge werk sir Boldy en u ontvangt hierbij 60 airmiles.....kunt u afhalen op het forum branch kantoor in Dumaguete.. :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:


bananacreek

Ik vind dat...even de electric fan uitdoen...ik zit hier te klappertanden......Ik bedoelen..ik vind dat Sir Boldy als Minister President in Nederkije Mark Rutte zou moeten opvolgen?.......aktie is daar nodig.... :applaus: :applaus: :applaus: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:


boldy

Het is geen speurwerk van mij kant hoor maar ik volg Bud Brown op YouTube en die is met hem naar een schooltje in de bergen geweest.
Vandaar dat ik dat weet.

Wat betreft Minister President daar zie ik vanaf  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Toch goed werk van u.... :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ok Bud Brown in Dumaguete..............vriendelijke man zo te zien.... :jajaja:
Dat gezicht heb ik meer gezien.... :denk: :denk:

Ja...ik heb hem in die pedicab gezien....






Dat is een soort man die niet bij de disco uithangt.....goede woord?....uithangen..ik hang uit... jij hangt uit....wij hebben uitgehangen?... :weetikniet: :weetikniet: :run: :run:

Leuke video... :thumb: :thumb:

https://www.google.com.ph/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjM2oKzkZTPAhXEqJQKHRdJDpQQjhwIBQ&url=http%3A%2F%2Fcyberspaceandtime.com%2FDumaguete_Diary_Progress_Report_House_repair_by_Bud_Brown%2FIwD4n60MLNY.video&psig=AFQjCNFKwOrWNsN1AOhuFlWj-l2djykOfA&ust=1474123516262150

bananacreek


bananacreek


boldy

In disco's komt hij niet nee en hij rijdt in zo een  Racal rood golfkarretje.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek


boldy

Heb je Duterte nog gespot Creek ?  Die Bud Broown vertelde dat Duterte in Dumaquete was (vandaag of gisteren) en het was stervens druk op de weg.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag 16 september 2016, 17:12:20
In disco's komt hij niet nee en hij rijdt in zo een  Racal rood golfkarretje.

Dat is geen golfcar ome Joop maar een Trycicle zoal hieronder als voorbeeld



Maar hij heeft er een dakje bovenop.... :jajaja: