Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Korek po en hij heeft sinds een maand of  2 een hele ombouw  laten vastmaken zodat hij en zijn vraag droog zitten. Ik zit altijd te kijken of ik een Klootzak in zijn vlogs zie maar nope nog nooit gespot.
Zelfs je  motor of auto heb ik nog nooit voorbij zien komen en dat terwijl ik 2 Dumaquete vloggers volg.

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Nee, ik heb hem niet gezien of gesproken maar hij was hier op een landelijke meeting voor FEDERALISATION.....en ik had hem willen uitnodigen om orde op zaken te stellen in Poelenburg, Zaandam, Nederkije...maar hij was te druk bezig..... :denk: :denk: :denk: :denk:

Ik zag wel een aantal police cars naar de luchthaven gaan met gillende sirenes.... :lachen: :lachen:

Altijd een drama hier.... :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:


bananacreek

CitaatIk zit altijd te kijken of ik een Klootzak in zijn vlogs zie maar nope nog nooit gespot.
Zelfs je  motor of auto heb ik nog nooit voorbij zien komen en dat terwijl ik 2 Dumaquete vloggers volg. 

Heeft u niet gezien waarschijnlijk vanwege de camouflage kleur.... :denk: :denk:


bananacreek

1kg @ P240....heb dat een aantal jaren geleden geprobeerd om uit de hand op te eten....... maar dacht dat het niet al te goed smaakte?.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


boldy

Ik vraag me af wie dat koopt als dat zo alle jesus duur is. Waarschijnlijk die elite die willen laten zien dat ze rijk zijn.

Met zulke belachelijke prijzen eet ik dan wel geen kroten, limoenen of tomaten  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

De showers en ook sommige foreigners kopen dat.... :lachen: :lachen:

"Wow....Much Money Joe....."..... :lachen: :lachen:


bananacreek

Vergeten....





In Nederkije volgens mijne zuster 60 Euro cent....= 31 pesos..... :confused2: :denk: :denk: :run: :run: :run:

bananacreek