Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Te huur!

Gestart door diky dik, vrijdag 12 februari 2016, 22:01:20

Vorige topic - Volgende topic

diky dik

Gemeubelde studio te huur te Liedekerke voor 1 week tot .....

U moet onverwacht terug naar Belgie en heeft ten tijde alles verkocht omdat U naar de Filipijnen wou verhuizen,maar het blijkt daar toch niet te lukken  OF gewoon op familiebezoek Of om andere redenen. En een hotel is voor langere tijd niet betaalbaar. Als ook een huurcontract van huis of appartement is 3/6/9 jaar.

Dan heb ik hier een studio met alles erop en eraan van warm water ,electriciteit ,internet, tv,douche,keuken allas is in de prijs van 450€ per maand of 125 €/week of gewoon 15 € per dag

Domiciel plaatsen is niet mogelijk  en fotos op aanvraag via PM

Yoghurt69


Gibson

Citaat van: diky dik op vrijdag 12 februari 2016, 22:01:20
\
Dan heb ik hier een studio met alles erop en eraan van warm water ,electriciteit ,internet, tv,douche,keuken allas is in de prijs van 450€ per maand of 125 €/week of gewoon 15 € per dag

\

En slim iemand doet 7 losse dagen ipv 1 week  :lachen:
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

Marius

Heb er wellicht best interesse in, mocht ik binnenkort de Belgie-route willn doen  ;-)

Maar eerst nog trouwen...

Zou wel alvast je contactgegevens willen hebben ;-)

diky dik

Vroeger verhuurde ik alleen aan belgen/nl  alleenstaanden , of eventueel gehuwd met buitenlandse vrouw .
Maar af en toe moet je het ook eens op een tweedehandse of kapaza zetten om huurders aan te trekken, maar de laatste tijd wordt ik overstelpt met telefoontjes van mensen die ik hier niet graag zie rondlopen of mag ik zeggen voor mij ongewenst zijn ,vandaar alleen nog bereikbaar via mail en is mijn telefoonnummer verwijdert, want IK beslis aan wie IK verhuur  !!!!

Air BNB is ook al geprobeerd maar ,vind het niet interessant.Er verdwijnen teveel voorwerpen zogezegd per toeval meegenomen

kristof19

Citaat van: diky dik op zaterdag 20 februari 2016, 17:33:22
Vroeger verhuurde ik alleen aan belgen/nl  alleenstaanden , of eventueel gehuwd met buitenlandse vrouw .
Maar af en toe moet je het ook eens op een tweedehandse of kapaza zetten om huurders aan te trekken, maar de laatste tijd wordt ik overstelpt met telefoontjes van mensen die ik hier niet graag zie rondlopen of mag ik zeggen voor mij ongewenst zijn ,vandaar alleen nog bereikbaar via mail en is mijn telefoonnummer verwijdert, want IK beslis aan wie IK verhuur  !!!!

Air BNB is ook al geprobeerd maar ,vind het niet interessant.Er verdwijnen teveel voorwerpen zogezegd per toeval meegenomen

Correct dat jij beslist aan wie je verhuurd. Dat doen die politici die de anti-discriminatie wetten bedacht hebben ook hoor. Alleen mag je het niet luidop zeggen.... :jajaja:

Alex

weet heeft het hier over discriminatie, volgens mij heeft hij het meer over goede huurders willen hebben. Dus geen wietplantage of een uitgewoond huis.