eerste bezoek aan de filipijnen wat allemaal nodig

Gestart door drikvis1968, dinsdag 19 augustus 2014, 11:12:10

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Kijk weer wat geleeerd     :lachen:     Ongeloofijk met een balpen   :applaus:     Snap  niet dat die rits dan weer gewoon dicht kan  :ikkeniebegrijp:

Rich

Citaat van: gosternokke op zondag 31 augustus 2014, 12:10:08
Kijk weer wat geleeerd     :lachen:     Ongeloofijk met een balpen   :applaus:     Snap  niet dat die rits dan weer gewoon dicht kan  :ikkeniebegrijp:

Die rits kan weer dicht omdat het slotje niet dicht zat. Filmpje is om aan te tonen hoe makkelijk je zo'n ritssluiting opent. Als het slotje vast zit kan je de ritssluiting niet meer sluiten.

Ook voor handbagage is het aan te raden geen ritssluiting koffertje te gebruiken.
Rich de Nederbelg.

Amice

Citaat van: gosternokke op zondag 31 augustus 2014, 12:10:08
Kijk weer wat geleeerd     :lachen:     Ongeloofijk met een balpen   :applaus:     Snap  niet dat die rits dan weer gewoon dicht kan  :ikkeniebegrijp:

Dat bedoelde ik dus  :biggrinn:

Maar Inkka3 heeft ook wel gelijk de betere koffers zijn simpelweg te zwaar in verhouding met de toegestane aantal kg die men mag meenemen.
Daar zou eigenlijk een organisatie over moeten gaan klagen bij de IATA of dergelijke.  :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Blauwvinger

Citaat van: innka3 op zondag 31 augustus 2014, 12:02:14
Citaat van: Amice op zondag 31 augustus 2014, 11:14:23
Als je een koffer koopt, koop er dan geen met ritssluitingen zoals die in overvloed hier in de phils worden verkocht want daarmee is het simpel om het te openen en weer te sluiten zonder dat iemand het merkt. Tenzij de koffer uiteraard wordt gesealed.


korrect amice,gewoon een samsonite en een grote hoef je ook niet meer te kopen want je
mag toch maar 23kg meenemen .en een koffer weegt al gauw 5 kg.ik heb nog zoeen grote koffer
die altijd de 1/2 leeg is,of ik moet er een dekbed in stoppen. :jajaja:

Ik heb een koffer met harde schaal 5 kg. Een stevige dus.
Probleem is naar  :smiley-philippines: is tie propvol, kan echt niks meer bij in.
Terug naar  :nederlandsevlag: is tie leeg, :biggrinn:

Ronald-D

Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt... maar met Singapore Airlines  mag je tegenwoordig 30 kg meenemen.

Rich

Citaat van: Ronald-D op zondag 31 augustus 2014, 13:36:45
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt... maar met Singapore Airlines  mag je tegenwoordig 30 kg meenemen.

Malaysian airlines ook 30 Kg
Rich de Nederbelg.

Lorre


peldoman


Rich

Rich de Nederbelg.

boldy

Citaat van: Ronald-D op zondag 31 augustus 2014, 13:36:45
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt... maar met Singapore Airlines  mag je tegenwoordig 30 kg meenemen.

in mei nog mee gevlogen en was gewoon maar 20 kilo ruim en 7 kilo hand. dus allemaal er maar niet vanuit gaan dat je 30 kilo mee mag nemen :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort