Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Belgie 3 uur per dag minder gezellig!!

Gestart door peldoman, donderdag 27 november 2014, 10:14:08

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Citaat van: Lorre op donderdag 27 november 2014, 12:21:36
Dringend bericht aan alle mensen met een blauwe kerstverlichting in hun voortuin!

Wil je aub direkt de stekker uittrekken van dit ongein, ik denk altijd dat de flikken daar staan, dan moet ik mijn voet van de gaspedaal nemen, mijn gsm op de passagierszetel gooien, mijn autogordel zoeken, mijn blikje jupiler op de grond werpen en mijn joint inslikken!!!
en uw vriendin moet haar broek terug optrekken

Rich

Citaat van: peldoman op donderdag 27 november 2014, 17:31:20
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 27 november 2014, 17:01:07
Citaat van: peldoman op donderdag 27 november 2014, 13:08:32
Zit toch te denken om een actie te beginnen.
Help de Belgen de winter door!  Kaarsjes opsturen of zo iets!
Of , Help de Belgen aan licht in het duister!
Zo zijn wij  :nederlandsevlag: dan ook wel weer. :lachen:


Kaarsjes opsturen !!!....daar zal de brandweer weer gelukkig mee zijn als ze mogen uitrukken voor in lichterlaaie staande kerstbomen... :lachen:  :lachen:

P.S.:Wat dat je van een goedkoop generatoortje als kerstkadootje Peldo ?
       Vrijgevig als  :nederlandsevlag: zijn kan dat er toch best van af vind je niet ?  :lachen:  :jajaja: :biggrinn:
Nou, ok dan maar, heb er nog eentje staan, Lidl ding, kom hem morgenvroeg dan maar even ophalen, ben tot 12.00 uur thuis.
Haal ik ff een paar bossche bollen voor de koffie bij, zo ben ik ook wel weer.


Dat zijn geen Bossche bollen maar moorkoppen  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op donderdag 27 november 2014, 12:28:35
Wat meteen bij me opkwam is de vraag hoe het met de verlichting van  de EU kantoren zit rond die tijd?
Werken ze daar dan nog?
Hoe is die feestverlichting daar dan? :weetikniet:

Reklameborden vind ik dan weer een maatregel die niet kan want daar wordt voor betaald en dik ook vaak.
Niet tegenstaande dat het best wat minder mag maar zoals vaak gebeurd is men erbij als er te verdienen valt maar geeft men niet thuis als men moet leveren.



:thumb: pressies zo ist.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 27 november 2014, 17:01:07
Citaat van: peldoman op donderdag 27 november 2014, 13:08:32
Zit toch te denken om een actie te beginnen.
Help de Belgen de winter door!  Kaarsjes opsturen of zo iets!
Of , Help de Belgen aan licht in het duister!
Zo zijn wij  :nederlandsevlag: dan ook wel weer. :lachen:


Kaarsjes opsturen !!!....daar zal de brandweer weer gelukkig mee zijn als ze mogen uitrukken voor in lichterlaaie staande kerstbomen... :lachen:  :lachen:

P.S.:Wat denk dat je van een goedkoop generatoortje als kerstkadootje Peldo ?
       Vrijgevig als  :nederlandsevlag: zijn kan dat er toch best van af vind je niet ?  :lachen:  :jajaja: :biggrinn:
O, jij brengt ons Nederlanders wel in een zeer lastig pakket hier op een Belgen forum . ja niet dat wij olanders gierig zijn hoor ,maar je krijgt er al snel praat van . gierige Belgen enz enz. en dat willen wij niet . wij willen jullie niet in diskrediet brengen . :neeneenee:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Citaat van: jens op donderdag 27 november 2014, 18:04:00
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 27 november 2014, 17:01:07
Citaat van: peldoman op donderdag 27 november 2014, 13:08:32
Zit toch te denken om een actie te beginnen.
Help de Belgen de winter door!  Kaarsjes opsturen of zo iets!
Of , Help de Belgen aan licht in het duister!
Zo zijn wij  :nederlandsevlag: dan ook wel weer. :lachen:


Kaarsjes opsturen !!!....daar zal de brandweer weer gelukkig mee zijn als ze mogen uitrukken voor in lichterlaaie staande kerstbomen... :lachen:  :lachen:

P.S.:Wat denk dat je van een goedkoop generatoortje als kerstkadootje Peldo ?
       Vrijgevig als  :nederlandsevlag: zijn kan dat er toch best van af vind je niet ?  :lachen:  :jajaja: :biggrinn:
O, jij brengt ons Nederlanders wel in een zeer lastig pakket hier op een Belgen forum . ja niet dat wij olanders gierig zijn hoor ,maar je krijgt er al snel praat van . gierige Belgen enz enz. en dat willen wij niet . wij willen jullie niet in diskrediet brengen . :neeneenee:
O,herinnerd mij aan die mop over die 2 viegen die op reis gingen...eentje kwam mooi bruingebrand terug terwijl de andere nog steeds wit als een laken was....ach laat maar,wil het topic niet verzieken over zuinigheid etc...  :lachen:  :lachen:  :jajaja:

Fail_over

Breng je je  :smiley-philippines: Vriendin/vrouw naar het rijke  :belgiesmiley: moet je verklaren waarom we in de winter met  het gevaar van een brown-out zitten!!

OMG!!  :stomstomstom: Wat hebben die bestuurders de laatste tijd zitten doen? Besturen? Vooruitzien?

Man, man man!
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

peldoman

Citaat van: Rich op donderdag 27 november 2014, 17:50:06
Citaat van: peldoman op donderdag 27 november 2014, 17:31:20
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 27 november 2014, 17:01:07
Citaat van: peldoman op donderdag 27 november 2014, 13:08:32
Zit toch te denken om een actie te beginnen.
Help de Belgen de winter door!  Kaarsjes opsturen of zo iets!
Of , Help de Belgen aan licht in het duister!
Zo zijn wij  :nederlandsevlag: dan ook wel weer. :lachen:


Kaarsjes opsturen !!!....daar zal de brandweer weer gelukkig mee zijn als ze mogen uitrukken voor in lichterlaaie staande kerstbomen... :lachen:  :lachen:

P.S.:Wat dat je van een goedkoop generatoortje als kerstkadootje Peldo ?
       Vrijgevig als  :nederlandsevlag: zijn kan dat er toch best van af vind je niet ?  :lachen:  :jajaja: :biggrinn:
Nou, ok dan maar, heb er nog eentje staan, Lidl ding, kom hem morgenvroeg dan maar even ophalen, ben tot 12.00 uur thuis.
Haal ik ff een paar bossche bollen voor de koffie bij, zo ben ik ook wel weer.


Dat zijn geen Bossche bollen maar moorkoppen  :jajaja:
Ok, dan worden het Kletskoppen!


peldoman

Citaat van: Fail_over op donderdag 27 november 2014, 19:56:01
Breng je je  :smiley-philippines: Vriendin/vrouw naar het rijke  :belgiesmiley: moet je verklaren waarom we in de winter met  het gevaar van een brown-out zitten!!

OMG!!  :stomstomstom: Wat hebben die bestuurders de laatste tijd zitten doen? Besturen? Vooruitzien?

Man, man man!
Het zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen, maar idd. niet normaal anno 2015

LMBen

Denk dat het speciaal voor mij gedaan wordt zodat ik kan wennen, tenslotten was ik gewend met burnout al werdt het steeds beter in Cebu
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Pinocchio

Citaat van: Fail_over op donderdag 27 november 2014, 19:56:01
Wat hebben die bestuurders de laatste tijd zitten doen? Besturen? Vooruitzien?

Dat is dan vooral onder invloed van de groene partij die alle kerncentrales weg wil en enkel nog electriciteit van windmolens en zonnepanelen.

Voeg daarbij het spelletje welles / nietes tussen toenmalig energie minister Vande Lanotte en de grootste energie producent Electrabel en je krijgt dit resultaat.

Uiteraard zijn er nog enkele externe factoren die hierin een rol spelen, maar de politieke klasse heeft hier zeker boter op haar hoofd*

Boter op zijn hoofd = verantwoordelijk.