Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ACR

Gestart door robert van dijck, maandag 23 augustus 2010, 11:52:08

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Beste forumleden

tijdens mijn laatste bezoek aan Phill (eind juni)  heb ik bij diverse banken (Tacloban) geprobeerd aan rekeningnummer te openen. Zij struikelen allen over hetzelfde, ik heb geen ACR card, het was in Taclo te krijgen maar duurde méér dan een maand omdat zij dat ook moeten aanvragen in Manilla.

Mijn vraag: kent iemand het adres van emigratie in Manilla en eventueel een dichtbijgelegen hotel, daar zou de aanvraag onmiddelijk worden behandeld en de kaart afgeleverd, ik ga teug naan Phill omstreeks November.

hartelijk dank

Robert


callebaut

Robert , in principe kan men pas een ACR-I kaart bekomen na 59 dagen verblijf in de Phils .
Wat betreft het openen van een bankaccount , U moet 2 foto ID's hebben ; vb rijbewijs en passpoort , ook dient men een woonadres te laten zien vb PLDT rekening of huishuurkontrakt .. Wanneer men een ACR-I kaart uitreikt staat ook uw woonadres daarop vermeld daarom dat men een ACR-I kaart vraagt . Hebt U echter een huurkontrakt voorzien van uw naam is in principe een ACR-I kaart niet nodig .
Ik heb een rekening geopend ZONDER ACR-I kaart ... bij BPI..........  succes ....
Greetz