Na een paar uur chatten, The next day :

Gestart door westhoek, donderdag 16 mei 2013, 05:40:13

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Citaat van: jens op donderdag 16 mei 2013, 11:12:04
Citaat van: westhoek op donderdag 16 mei 2013, 05:40:13

In the mailbox :

Citaathi dear how are you?i thought we're going to chat again today?
hmmmm..dear can i ask you a little favor? regarding on my laptop, because i'm planning to bring it on the repair shop and while my laptop is away, can you buy me a smartphone?that enables me to send messages to you..because i have difficulties using my laptop. it's hanging most of the time and there's a cracking sound inside like a sound of a chainsaw..instead of buying new computer which is too expensive i will prefer to have a smartphone which is not too expensive..i hope you understand..i don't want to lose my communication to you...i will wait for your reply..take care

Voila, en ik op zoek naar een ander. Zo simpel kan het leven soms zijn.
ben bang dat je blijft zoeken Westhoek . als je nog meer van zulke mail hebt, gewoon posten hier super leuk .
veel succes en niet zo gierig doen he . :daag: je lijkt wel een olander hehe

Ik weet niet wat dit met gierigheid te maken heeft, stel dat het toch waar zou zijn van iemand zo maar een smartphone cadeau te doen die je nog maar één dag kent.
Raar dat je zo reageert. Dan zal ik blijven zoeken, en me aansluiten bij de zovelen die niets hoeven te betalen, en waar de vriendin/vrouw alles betaald wanneer men in de Phils is  :denk:
Ik zal wel iets geven, maar niet alles, en op de momenten dat ik dat wil, ik laat me niet chanteren.

Pjottr

@ Westhoek Je hebt groot gelijk. Vragers naar geld zijn niet de ware. Als het al meteen begint wat moet het dan worden als je verder bent in de "relatie" Ja inderdaad tussen aanhalingstekens aangezien dat een relatie wordt met jouw portomonnaie.
Dat ze het maar fijn uitzoeken toch???
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

westhoek

Citaat van: Pjottr op donderdag 16 mei 2013, 16:30:54
@ Westhoek Je hebt groot gelijk. Vragers naar geld zijn niet de ware. Als het al meteen begint wat moet het dan worden als je verder bent in de "relatie" Ja inderdaad tussen aanhalingstekens aangezien dat een relatie wordt met jouw portomonnaie.
Dat ze het maar fijn uitzoeken toch???
Gr


Inderdaad.
MAar je kan al veel zien op een foto. Zo viel een foto me op een paar dagen geleden. Een gewone foto, een vrouwtje dier er gewoon goed wou uitzien, niks meer of minder dan dat. Geen dwaas V-teken of tong uit de mond. Geen pose om een en ander te benadrukken.

Mooi meisje en dus klikte ik op haar profiel. Perfecte leeftijd : 34, ongehuwd, geen kinderen. Wat ze schreef op haar profiel stond me ook aan. Ook de leeftijdscategorie : van 40-65, alles viel al mee. Is wat anders met jonge snotters die vanalles schrijven, en leeftijdscat. opschrijven tot 85,....
Vandaag kreeg ik een 2de emailtje van de de vrouw :
'
Citaathi there how are you im sorry for not online i wish you could visit here and let we meet each there,,im looking also for partner in lkife,,,hope you are ok there have a nice day?

Ik ga nu niet alle volgende mailtjes hier plubiceren natuurlijk, maar deze kan toch geen kwaad en is als voorbeeld om andere leden een idee te geven die ook op zoek naar een geliefde.

Maar, det berichtje staat op het lijf geschreven op de foto en eerste indruk dat ik zag. Ja, voor zo iemand reis ik naar de Phils en wil ik ontmoeten. Ik voel aan dat dit wel eens iets zou kunnen worden, en die geef ik een smartphone ja. MAar als ook die er nu achter vraagt, zal het ook classement vertical worden.

stijn54

ok maar als ze 34 jaar is en er goed uitziet waarom dan nog single? Daar heb ik mij ook laten aanvangen bij mijn ex. :daag:

gertve

Ik denk dat als je eenmaal het gevoel krijgt dat het niets wordt, het vaak ook niets meer wordt.
Een bericht kan natuurlijk heel makkelijk verkeerd vallen, zoals met mail of een post op een forum.
Ik had mezelf voorgenomen om geen geld te sturen, niet als ze er om vragen in ieder geval. Principe kwestie.
Ik zou dan zelf het excuus gebruiken dat ik aan het sparen ben om een keer langs te komen. En als je geld gaat sturen dan duurt het langer voor je kan komen. Dan wou ik kijken hoe ze daar op reageert.
Maar goed, zo ver is het niet gekomen, denk dat ik geluk heb gehad in deze.

Je zou, voor je haar definitief afschrijft, eens een reactie kunnen sturen dat je geen geld hebt (op dit moment). En haar reactie daarop afwachten. Dan heb je 2 reacties waarop je je mening kunt baseren, en voorkom je dat een berichtje verkeerd valt.

Maar eenmaal afgeschreven om wat voor reden dan ook, sja, verder kijken.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: westhoek op donderdag 16 mei 2013, 15:54:05
Citaat van: jens op donderdag 16 mei 2013, 11:12:04
Citaat van: westhoek op donderdag 16 mei 2013, 05:40:13

In the mailbox :

Citaathi dear how are you?i thought we're going to chat again today?
hmmmm..dear can i ask you a little favor? regarding on my laptop, because i'm planning to bring it on the repair shop and while my laptop is away, can you buy me a smartphone?that enables me to send messages to you..because i have difficulties using my laptop. it's hanging most of the time and there's a cracking sound inside like a sound of a chainsaw..instead of buying new computer which is too expensive i will prefer to have a smartphone which is not too expensive..i hope you understand..i don't want to lose my communication to you...i will wait for your reply..take care

Voila, en ik op zoek naar een ander. Zo simpel kan het leven soms zijn.
ben bang dat je blijft zoeken Westhoek . als je nog meer van zulke mail hebt, gewoon posten hier super leuk .
veel succes en niet zo gierig doen he . :daag: je lijkt wel een olander hehe

Ik weet niet wat dit met gierigheid te maken heeft, stel dat het toch waar zou zijn van iemand zo maar een smartphone cadeau te doen die je nog maar één dag kent.
Raar dat je zo reageert. Dan zal ik blijven zoeken, en me aansluiten bij de zovelen die niets hoeven te betalen, en waar de vriendin/vrouw alles betaald wanneer men in de Phils is  :denk:
Ik zal wel iets geven, maar niet alles, en op de momenten dat ik dat wil, ik laat me niet chanteren.
he die Westhoek, zo bedoel ik het niet hoor {gierig} ik bedoelde dat je groot gelijk hebt , kinderen die vragen worden overgeslagen . laat de goudzoekers onder die meisjes lekker zelf werken gaan in plaats van domme buitenlanders onder water te trekken . heb dan ook respect voor jou dat jij direct afhaakt bij deze groep van dames. en mooi dat je ons ff laat mee genieten van zo,n mail . haha super.
er zijn er helaas bij die direct voor de bijl gaan bij een paar lieve woorden van deze meisjes. en ja geef die mokkels eens ongelijk zo,n suikeroom is nooit weg. haha zo zie je maar weer een poes trekt meer dan 10 paarden. de dames in spe hebben allemaal een goudmijn aan de kont hangen en dat weten ze maar al te goed. maar er zijn ook meisjes bij met goede wil ,daar ben ik van overtuigt . je moet het zo zien, JIJ BENT DE BAAS en niet anders om. Westhoek ik wens je veel succes en denk er om het oog wil ook wat, als je toch betalen moet op den duur kun je net zo goed een mooie doos aanschaften met geen verhaal op de teller van kinderen en scheidingen schulden en noem maar op .  :daag:
 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

her


Cosyns Guy

Citaat van: stijn54 op donderdag 16 mei 2013, 19:15:57
ok maar als ze 34 jaar is en er goed uitziet waarom dan nog single? Daar heb ik mij ook laten aanvangen bij mijn ex. :daag:
Wat heeft dat er mee te maken omdat ze al 34 is en nog single is ? Mijn vrouw was 36,single,had een paar boyfriends in het verleden en was nog,wat volgens een hoop leden wel onmogelijk zal zijn,maagd.Ze heeft nog de oude opvoeding genoten,geen sex voor het huwelijk.
Maar wat bedoel je eigenlijk met heb mij daar laten aanvangen,aan de leeftijd of het feit dat ze single was ?

westhoek

Citaat van: stijn54 op donderdag 16 mei 2013, 19:15:57
ok maar als ze 34 jaar is en er goed uitziet waarom dan nog single? Daar heb ik mij ook laten aanvangen bij mijn ex. :daag:

Dat vraag ik me ook telkens af, maar ja, als ik zo begin ben ik beter dat ik thuisblijf. Ergens moet toch een vertrouwen beginnen.

Daarbij, heb je mij al eens goed bekeken ?  :lachen:

Ronny55

Citaat van: stijn54 op donderdag 16 mei 2013, 19:15:57
ok maar als ze 34 jaar is en er goed uitziet waarom dan nog single? Daar heb ik mij ook laten aanvangen bij mijn ex. :daag:
ik leerde mijn huidige vrouw kennen toen ze 40 was, net BOM moeder geworden van een zoontje .
Dus zoals Stijn zegt , waarom nog single? Dat was toen ook toevallig mijn eerste reactie. Haar verklaring; door mijn  studie's en later mijn werk hield ik niet veel tijd over voor romance, later had iedereen een beetje schrik om mij het hof te maken. Heeft wel effe geduurd voordat ik er van overtuigt was dat ze de waarheid sprak toen.
Dus , iedere geval is anders.  Nu, 8 jaar later al 5 jaar gelukkig getrouwd.... allee , zij is gelukkig en ik ben getrouwd.....grapje  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.