Na een paar uur chatten, The next day :

Gestart door westhoek, donderdag 16 mei 2013, 05:40:13

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

#20
Citaat
Daarbij, heb je mij al eens goed bekeken ?  :lachen:
haha is het zo erg dan? kan nergens een foto van je vinden . laat eens een foto van je zien dan . dan zullen wij wel bepalen of het echt zo erg is . :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Raventje

 :lachen:
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 17 mei 2013, 05:02:08
Citaat van: stijn54 op donderdag 16 mei 2013, 19:15:57
ok maar als ze 34 jaar is en er goed uitziet waarom dan nog single? Daar heb ik mij ook laten aanvangen bij mijn ex. :daag:
ik leerde mijn huidige vrouw kennen toen ze 40 was, net BOM moeder geworden van een zoontje .
Dus zoals Stijn zegt , waarom nog single? Dat was toen ook toevallig mijn eerste reactie. Haar verklaring; door mijn  studie's en later mijn werk hield ik niet veel tijd over voor romance, later had iedereen een beetje schrik om mij het hof te maken. Heeft wel effe geduurd voordat ik er van overtuigt was dat ze de waarheid sprak toen.
Dus , iedere geval is anders.  Nu, 8 jaar later al 5 jaar gelukkig getrouwd.... allee , zij is gelukkig en ik ben getrouwd.....grapje  :lachen:

:lachen:

Ronny55

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 16 mei 2013, 23:16:12
Mijn vrouw was 36,single,had een paar boyfriends in het verleden en was nog,wat volgens een hoop leden wel onmogelijk zal zijn,maagd.Ze heeft nog de oude opvoeding genoten,geen sex voor het huwelijk.
Awel Guy, Dat geloof ik zonder een seconde te twijfelen, geen grap dat meen ik. Maar dat geen sex voor het huwelijk...  :ikkeniebegrijp:  kan me moeilijk voorstellen dat je een kat in de zak zou kopen. 
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 17 mei 2013, 17:22:14
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 16 mei 2013, 23:16:12
Mijn vrouw was 36,single,had een paar boyfriends in het verleden en was nog,wat volgens een hoop leden wel onmogelijk zal zijn,maagd.Ze heeft nog de oude opvoeding genoten,geen sex voor het huwelijk.
Awel Guy, Dat geloof ik zonder een seconde te twijfelen, geen grap dat meen ik. Maar dat geen sex voor het huwelijk...  :ikkeniebegrijp:  kan me moeilijk voorstellen dat je een kat in de zak zou kopen. 
Is niet echt moeilijk om te verstaan eigenlijk.Haar redenering was en is:Wat als ik mijzelf geef en hij beloofd met mij te huwen maar doet het dan niet of daagt gewoon niet meer op ondanks zijn beloftes om te huwen of terug te komen... Eigenlijk heeft ze wel een punt vind ik,het gebeurd meer dan je denkt dat mannen pinays een hoop beloftes doen maar er enkel op uit zijn,om het plat uit te drukken,hun zak leeg te schudden,Wat natuurlijk niet wegneemt dat er onder pinays ook een hoop zitten met niet zo nobele ideeen.
Men moet geluk hebben om op de juiste te vallen denk ik.En dat telt zowel wel voor ons als voor hun.
Wat die kat in een zak betreft,ga natuurlijk onze bedgeheimen niet mededelen hier maar op dat punt heb ik een juweeltje getroffen.
Ondanks haar opvoeding is mijn vrouw heel open van geest en nieuwsgierig op dat punt.
En onderschat ze niet de vrouwtjes daar.Naar mijn vrouw mij vertelde werd er op het kantoor waar ze werkte ook heel wat sexueel getinte dubbelzinnige zinspelingen en "green jokes" verteld.

Ronny55

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 17 mei 2013, 22:27:05
Is niet echt moeilijk om te verstaan eigenlijk.Haar redenering was en is:Wat als ik mijzelf geef en hij beloofd met mij te huwen maar doet het dan niet of daagt gewoon niet meer op ondanks zijn beloftes om te huwen of terug te komen... Eigenlijk heeft ze wel een punt vind ik,het gebeurd meer dan je denkt dat mannen pinays een hoop beloftes doen maar er enkel op uit zijn,om het plat uit te drukken,hun zak leeg te schudden,Wat natuurlijk niet wegneemt dat er onder pinays ook een hoop zitten met niet zo nobele ideeen.
Men moet geluk hebben om op de juiste te vallen denk ik.En dat telt zowel wel voor ons als voor hun.
Wat die kat in een zak betreft,ga natuurlijk onze bedgeheimen niet mededelen hier maar op dat punt heb ik een juweeltje getroffen.
Ondanks haar opvoeding is mijn vrouw heel open van geest en nieuwsgierig op dat punt.
En onderschat ze niet de vrouwtjes daar.Naar mijn vrouw mij vertelde werd er op het kantoor waar ze werkte ook heel wat sexueel getinte dubbelzinnige zinspelingen en "green jokes" verteld.
Begrijp perfect wat je bedoeld, volledig met je eens. Het is alsof ze de "verloren" tijd willen inhalen ......Die kat in de zak was eerder een grapje
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

stijn54

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 16 mei 2013, 23:16:12
Citaat van: stijn54 op donderdag 16 mei 2013, 19:15:57
ok maar als ze 34 jaar is en er goed uitziet waarom dan nog single? Daar heb ik mij ook laten aanvangen bij mijn ex. :daag:
Wat heeft dat er mee te maken omdat ze al 34 is en nog single is ? Mijn vrouw was 36,single,had een paar boyfriends in het verleden en was nog,wat volgens een hoop leden wel onmogelijk zal zijn,maagd.Ze heeft nog de oude opvoeding genoten,geen sex voor het huwelijk.
Maar wat bedoel je eigenlijk met heb mij daar laten aanvangen,aan de leeftijd of het feit dat ze single was ?


Het is toch algemeen geweten dat de knappe meisjes op internet genoeg keuze hebben en dan zouden tot hun 32 of ouder  single blijven omdat ze de ware niet gevonden hebben??? De uitzonderingen bevestigen de regel nietwaar. Ik ben een gewone man met een vaste job en zij was 22 jaar jonger dan mij en zij was toch heel knap voor haar leeftijd 32 jaar en geen kinderen. Onder mijn Filippijnse vriendenkring werd mij daar toen op gewezen maar ik vertrouwde haar en geloofde haar story toen  :  'haar ex 45 jarige Amerikaanse bf haar had bedrogen '. Mijn ervaring is dat het gewoon geluk is en ja je kunt zoeken  voor iemand met werk, geen kinderen, kleine familie maar het kan altijd verkeerd lopen. Eerlijk gezegd ik ben blij met een Filippijnse als ze toch 15 jaar jonger is dan mij wat mij energie geeft. Mijn huidige vriendin heeft een heel kleine sari sari in het huis van haar moeder, vader gestorven en een dochtertje van 7 jaar, ze is 29 jaar ik 59. Ik wou dat ik meer geld had om haar sari sari uit te breiden.

vvjoris

Citaat van: stijn54 op zaterdag 18 mei 2013, 15:34:44
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 16 mei 2013, 23:16:12
Citaat van: stijn54 op donderdag 16 mei 2013, 19:15:57
ok maar als ze 34 jaar is en er goed uitziet waarom dan nog single? Daar heb ik mij ook laten aanvangen bij mijn ex. :daag:
Wat heeft dat er mee te maken omdat ze al 34 is en nog single is ? Mijn vrouw was 36,single,had een paar boyfriends in het verleden en was nog,wat volgens een hoop leden wel onmogelijk zal zijn,maagd.Ze heeft nog de oude opvoeding genoten,geen sex voor het huwelijk.
Maar wat bedoel je eigenlijk met heb mij daar laten aanvangen,aan de leeftijd of het feit dat ze single was ?


Het is toch algemeen geweten dat de knappe meisjes op internet genoeg keuze hebben en dan zouden tot hun 32 of ouder  single blijven omdat ze de ware niet gevonden hebben??? De uitzonderingen bevestigen de regel nietwaar. Ik ben een gewone man met een vaste job en zij was 22 jaar jonger dan mij en zij was toch heel knap voor haar leeftijd 32 jaar en geen kinderen. Onder mijn Filippijnse vriendenkring werd mij daar toen op gewezen maar ik vertrouwde haar en geloofde haar story toen  :  'haar ex 45 jarige Amerikaanse bf haar had bedrogen '. Mijn ervaring is dat het gewoon geluk is en ja je kunt zoeken  voor iemand met werk, geen kinderen, kleine familie maar het kan altijd verkeerd lopen. Eerlijk gezegd ik ben blij met een Filippijnse als ze toch 15 jaar jonger is dan mij wat mij energie geeft. Mijn huidige vriendin heeft een heel kleine sari sari in het huis van haar moeder, vader gestorven en een dochtertje van 7 jaar, ze is 29 jaar ik 59. Ik wou dat ik meer geld had om haar sari sari uit te breiden.

Je kan micro-finance aanvragen om uit te breiden (zal contactadres eens zoeken)
Let op: max PHP 40,000 (is wettelijk zo geregeld)

(financiering komt uit USA of zelfs van elders uit de wereld, maar alles verloopt via een  :smiley-philippines: ngo, wel intrest te betalen, maar geen maffia-intrest zoals bij de  :smiley-philippines: banken)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronald-D

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 17 mei 2013, 22:27:05
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 17 mei 2013, 17:22:14
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 16 mei 2013, 23:16:12
Mijn vrouw was 36,single,had een paar boyfriends in het verleden en was nog,wat volgens een hoop leden wel onmogelijk zal zijn,maagd.Ze heeft nog de oude opvoeding genoten,geen sex voor het huwelijk.
Awel Guy, Dat geloof ik zonder een seconde te twijfelen, geen grap dat meen ik. Maar dat geen sex voor het huwelijk...  :ikkeniebegrijp:  kan me moeilijk voorstellen dat je een kat in de zak zou kopen.  
Is niet echt moeilijk om te verstaan eigenlijk.Haar redenering was en is:Wat als ik mijzelf geef en hij beloofd met mij te huwen maar doet het dan niet of daagt gewoon niet meer op ondanks zijn beloftes om te huwen of terug te komen... Eigenlijk heeft ze wel een punt vind ik,het gebeurd meer dan je denkt dat mannen pinays een hoop beloftes doen maar er enkel op uit zijn,om het plat uit te drukken,hun zak leeg te schudden,Wat natuurlijk niet wegneemt dat er onder pinays ook een hoop zitten met niet zo nobele ideeen.
Men moet geluk hebben om op de juiste te vallen denk ik.En dat telt zowel wel voor ons als voor hun.
Wat die kat in een zak betreft,ga natuurlijk onze bedgeheimen niet mededelen hier maar op dat punt heb ik een juweeltje getroffen.
Ondanks haar opvoeding is mijn vrouw heel open van geest en nieuwsgierig op dat punt.
En onderschat ze niet de vrouwtjes daar.Naar mijn vrouw mij vertelde werd er op het kantoor waar ze werkte ook heel wat sexueel getinte dubbelzinnige zinspelingen en "green jokes" verteld.

Heel herkenbaar verhaal  :thumb:

Mijn vriendin zelf óók 32, single...en in het verleden 2x een "vriend" gehad.....wat alweer een aantal jaar geleden is, en ook nog maagd.  Natuurlijk heeft ze op de datingsite waar ik haar heb ontmoet, ook contact met andere mannen gehad, maar die waren volgens haar, én haar moeder al snel te vulgair zullen we maar zeggen, en vonden dat ik er tussen uitsprong. En de klik was al snel daar.
Zelf wilt ze ook zeker van haar zaak zijn, zowel zij zelf als haar ouders......het had al wat voeten in de aarde dat ik wil dat ze hier naartoe komt voor een paar weekjes in december.....ze mocht dan wel van haar ouders, maar wilden dan eigenlijk wél het liefste hebben dat ik een soort van belofte afleg om in de toekomst met haar te trouwen.....
Nu zullen velen denken van "hallo.....32 jaar, dan mag ze toch wel zélf uitmaken wat ze wilt?" dat mag ze ook eigenlijk wel......ze verplichten mij niet om haar te huwen, maar zouden het het liefste willen.....wel.....Ik vind het een schat van een vrouw...op dit moment zou ik me niets beters of lievers kunnen wensen....kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar ik heb het hele goede gevoel dat ik hier een hele goede keuze heb gemaakt.....


vvjoris

Geen sex voor het huwelijk, en als er dan sex zou zijn voor het huwelijk is er de 'belofte' of zelfs de 'verplichting' om te trouwen?

Dat is toch echt niet meer van deze tijd, ook niet in de  :smiley-philippines: ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

Nee, het zal in  :smiley-philippines: ook steeds minder voorkomen.    Maar tis mij ook gebeurd, mijn vrouw was dan nog heel jong toen ik haar voor het eerst ontmoette, en die heeft van begin af aan duidelijk gemaakt als maagd het huwelijk in te willen gaan. Dus ik wist waar ik aan toe was.

Over kat in de zak kopen gesproken, ja daar zit wat in.  Ik vroeg me ook toen af gaat dat in bed wel klikken tussen ons ?   ja als je elkaar een tijdje kent weet je wel dat er alles aan en op zit, wat er aan hoort te zitten, maar het blijft toch een gok. Gaat het tussen de lakens ook klikken tussen ons.