Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

relatie met een au pair

Gestart door tompoes0, woensdag 6 oktober 2010, 11:14:00

Vorige topic - Volgende topic

tompoes0

heb even navraag bij mn liefde gedaan Phille, en het zou gaan om een fiancee of partnershipvisa
:hoedjeaf:

ganda


Hoi tompoes0, we zijn nu een jaartje verder.

Hoe gaat het nu? Heb je de problemen kunnen oplossen?




spo0n

Citaat van: tompoes0 op woensdag  6 oktober 2010, 14:54:36
robert, we zijn in april getrouwd, en toen ik begin mei terug thuis was, ben ik langzaam aan beginnen twijfelen of zij wel echt de ware was, zoals zo velen hier kende ik haar hoofdzakelijk via internet, en heb ik haar in april voor de trouw pas de tweede keer ontmoet, het ligt ook wel een beetje aant systeem dat er voor zorgt dat we zo snel int huwelijksbootje stappen, het was idd een gok, dat had ik er voor over, achteraf jammer genoeg de verkeerde gok. In real life was ze dan ook heel anders dan via de chat,
heb dan midden juni een phill meisje hier leren kennen waar het vele beter mee klikt en waar de gevoelens ook oprecht voor zijn

Het ligt niet aan het systeem, het ligt aan ons zelf.
We zijn te ongeduldig... Een relatie vraagt tijd, en ja... als we vinders in de buik hebben willen we ze natuurlijk zo spoedig mogelijk hier hebben, daarvoor doen we onbezonnen dingen.
En ook de druk van de Filipina die hier zo snel mogelijk wil zijn, is chantage... Als ze echt van je houdt zal ze geduldig zijn en de situatie aanvaarden.
De meeste gaan dan buiten ons weten om al op zoek naar een andere man die haar eerder van haar problemen verlost.