Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

sputnik tv

Gestart door vanacker86, dinsdag 14 februari 2012, 04:05:23

Vorige topic - Volgende topic

vanacker86

Een goede morgen iedereen,

Ik heb vandaag een mail gekregen van 1 van de medewerkers van Sputnik.tv
Zij zijn bezig met een reeks over buitenlandse liefdes.
En vragen mij of ik wil deelnemen aan hun reeks.

Heeft iemand van jullie dezelfde mail gekregen?
En wat denken jullie hiervan?

Ik heb nog niet toegezegd, eerst zou ik graag wat meer info hebben van de makers zelf.
Want ik heb veel gehoord van gelijkaardige reeksen op tv.
En dat was niet altijd zo positief...
Zelf kijk ik weinig of geen tv dus ik daar heb ik geen idee van.

Kunnen jullie mij wat meer info geven?

thanks.

mvg,

Koen

xav

ik denk dat de meeste hier wel die mail gekregen hebben... zal waarschijnlijk gaan over "exotische liefde" op vt4... je bent altijd vrij om mee te doen  :floet:

Dreamer1975

Yup ook gekregen en vriendelijk bedankt.....
Hoe goed je ook je best doet,des te beter zij wel hun best zullen doen om er u als een idioot te laten uitkomen in het programme.Kijk maar eens naar het eerste seizoen.

collins

 :ikkeniebegrijp:hoe die mensen aan mijn idd geraakt zijn .zodoende zijn wij allemaal al aangeschreven .
  :neeneenee:opnames zijn voor februari .maart .ik zelf heb bedankt  voor dit ...........omdat ik eigenlijk veel meer tijd nodig heb dan dat .relationeel dan .persoonlijk vind ik  dat een goed programma .

Rich

Ik heb 2 berichten gekregen via Facebook maar heb vriendelijk bedankt.
Rich de Nederbelg.

westhoek

Citaat van: vanacker86 op dinsdag 14 februari 2012, 04:05:23
Een goede morgen iedereen,

Ik heb vandaag een mail gekregen van 1 van de medewerkers van Sputnik.tv
Zij zijn bezig met een reeks over buitenlandse liefdes.
En vragen mij of ik wil deelnemen aan hun reeks.

Heeft iemand van jullie dezelfde mail gekregen?
En wat denken jullie hiervan?

Ik heb nog niet toegezegd, eerst zou ik graag wat meer info hebben van de makers zelf.
Want ik heb veel gehoord van gelijkaardige reeksen op tv.
En dat was niet altijd zo positief...
Zelf kijk ik weinig of geen tv dus ik daar heb ik geen idee van.

Kunnen jullie mij wat meer info geven?

thanks.

mvg,

Koen

Hoe kunnen wij daar meer info over geven ? Als je een Audi hebt, werk hebt je vrouwtje ook met 2 kinderen, ben je niet geschikt. Maar als je rondloopt met een T-shirt met een trouwfoto erop, ja kijk,....
Je kijkt zelf al weinig tv, maar wil er toch op verschijnen ? En als al de afleveringen hebt gezien van 'exotische liefde', stel je zelf de vraag of je zo wil overkomen en welke immpact dit kan hebben op je persoonlijk leven.
We weten nu dat iemand houdt van jongere jongens,....tot ten truere herhaalt op elke trailer van dat programma,.... Jij zal dat laatste misschien wel niet begrijpen, maar ik denk velen hier wel.

spo0n

Citaat van: xav op dinsdag 14 februari 2012, 06:25:22
ik denk dat de meeste hier wel die mail gekregen hebben... zal waarschijnlijk gaan over "exotische liefde" op vt4... je bent altijd vrij om mee te doen  :floet:

Hmmmmm, 'k heb niets gekregen... :'( lol