Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat is lekker op de Filippijnen

Gestart door ganda, woensdag 24 juni 2009, 19:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Op 2 na heb ik ze allemaal geproefd, de Cerveza Negra niet en het laatste bier in het rijtje ook niet en voor mij persoonlijk scoort de Premium het best! Ik heb die Negra wel zien staan maar ik ben niet voor donkere bieren, die Gold Eagle ben ik nog niet tegen gekomen, hoe proeft dat?

Kano

De smaak van de Gold Eagle is vergelijkbaar met SMB wel iets lichter. Wordt meestal verkocht in 1 liter flessen, doch is niet overal te krijgen. Voor de  :nederlandsevlag:  laag geprijsd, namelijk 39 Pesos per 1 liter fles.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

Citaat van: Robert op dinsdag  6 april 2010, 09:44:30
Boldy,

Ik ben dan wel een Nederlander, maar op gebied van bier ken ik mijn klassiekers.
Het was voor jou de eerste keer in de Filipijnen, dus het is eenmalig vergeven.
In de Filipijnen drinken we San Miguel of indien verkwijgbaar Beer na Beer.
Heineken is dus verboden, soort schennis zelfs.
Dus niet meer doen kerel,  :neeneenee:
Je gaf aan dat je hier bent om te leren, dat is dan les 1.


Laat het niet meer gebeuren he   :biggrinn:

Wat dat betreft is Filipijnen toch ideaal vergeleken met een Thailand, daar is het bier in de meeste gebieden aardig aan de prijs.



hahaha ik heb zomaar ff 3 heinekentjes op voor de rest was het sm en 1 red horse but was dat voor bocht  btw :lachen:

en ben zeker om hier wat te leren wat ik ook doe goed forum ,maar als ik er nog eens ben zal ik aan je denken als ik aan me sm zit  :atyourservice:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Phille

Boldy,

Ik ben het volledig met je eens wat de Red Horse betreft, het is er razend populair, maar zal niet voor zen smaak zijn denk ik, ge wordt er wel rap zat van en dat voor geen geld  :haha:


Robert

Citaat van: Phille op dinsdag  6 april 2010, 18:40:34
Boldy,

Ik ben het volledig met je eens wat de Red Horse betreft, het is er razend populair, maar zal niet voor zen smaak zijn denk ik, ge wordt er wel rap zat van en dat voor geen geld  :haha:



is ook eigenlijk voor de filipijnen zelf, voor hun goedkoop en sneller dronken.

ganda


Eén van de meest maffe sauzen vind ik bananenketchup.

Tomatenketchup kende ik, maar rode bananenketchup dat was totaal nieuw.

Ooit had ik een flesje gekocht in de Sun-Wah en het in de refter van het werk  gezet. Gewoon bij het peper, zout, olie-azijnstel en  tomatenketchup. Enkele moedige collega's hebben de bananenketchup geproefd, maar daar bleef het dan ook bij.  Na zes maanden heb ik de halfvolle fles terug weggenomen.

Onbekend    :weetikniet:  is onbemind.  :biggrinn:

Baliw-katok

Ik ben verzot op de hot chili saus.  Héél lekker bij loempia's, kippeboutjes, maar evenzeer bij spaghetti bolognaise.  Sarap na sarap !

Baliw-katok

Fail_over

Dragon seed.

Ik ben verzot op het knabbelen, pellen. Als ik terug kom van de Fhils, heb ik meestal zo'n 5 a 6 zakken bij me. Maar ze zijn natuurlijk te snel op.

Is dat ook hier in Europa te verkrijgen? Ik zoek in alle winkels. Maar ja. tevergeefs.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

buizesmurf

Naast het tocic wat is lekker in de filipijnen en dat zijn zeker heel veel dingen,zou een topic wat is ''veilig'' ook niet mistaan. :thumb: :ikkeniebegrijp: :denk: :confused2: :crazy: :¨l :weetikniet: :rennen: :floet: :kotsen: :ziek: :blahblah:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch