Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat is lekker op de Filippijnen

Gestart door ganda, woensdag 24 juni 2009, 19:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

balikbayan

Dank je Josv altijd fijn om iets te hebben om op terug te vallen  :thumb:

innka3


josv

Citaat van: innka3 op dinsdag 29 november 2011, 10:17:48
wat is dat toch daar in de phils,  :denk: alweer een die niet lacht  :biggrinn:

Ja, sorry........ Maar als tafelschoonmaker/kassier/boodschappenjongen/bewaker van een toprestaurant moet je wel in je rol blijven. Ik las van de week dat de nieuwe Michellin-sterren zijn uitgedeeld, ik neem maar aan dat de post hier wat later aankomt.

Btw, effe hier nagevraagd, kwek-kwek is hier ook bekent maar dan met kippe-eieren. 10 peso p/s.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

kamperman

dat noemen ze hier gewoon eierballen
heb geen idee wat die kosten want ik eet ze zelf niet

O.B.Bommel

Citaat van: josv op dinsdag 29 november 2011, 12:48:04
... Ik las van de week dat de nieuwe Michellin-sterren zijn uitgedeeld, ik neem maar aan dat de post hier wat later aankomt.
Jos, mag ik je dan hierbij benoemen tot eigenaar van het eerste Forum-one-star restaurant in de PH (categorie locale) :congratualtionsis0:. Orri, de zwager van mijn schoonzus heeft er zo heerlijk gegeten dat hij bijna door het bord heen at.

Doe je best, nu op naar de 2e ster !  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :kusxe8: :kusxe8: :kusxe8:
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

bananacreek


josv

Citaat van: bananacreek op woensdag 30 november 2011, 12:53:40
@JosV:

U SERVEERT DAAR OOK KAAS??

Nope, alleen pinoy sari-sari food. Zelfs bier verkoop ik niet ( aan pinoy's  :floet: )
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op dinsdag 29 november 2011, 17:26:56
Orri, de zwager van mijn schoonzus heeft er zo heerlijk gegeten dat hij bijna door het bord heen at.

Ja, dat was grappig. Eerst had ie nog geen honger maar na, geloof ik 10 minuten, stonden jullie weer op de stoep. En O.B.Bommel maar mopperen  :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

In het Pinoy SARI-SARI food is dan wellicht vers slangenvlees inbegrepen mogen we aannemen?.... :thumb: :thumb: :happy:

Ik vind uw zaak uiterst leuk en als wanneer ik die kant uitkom op een keer (misschien ga ik bij de Abu-Sayaf solliciteren als Psychiater) dan hoop ik toch een keer langs te mogen komen (ZONDER PARTNER ! ! !! !! !! !)............ :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Ok.........er wordt geen bier geschonken ?
No Problem Sir,.... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Dan kunnen we dit medicijn in de Sari-Sari store op de hoek kopen?.... :happy: :happy: