Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

china southern airlines...

Gestart door xav, maandag 22 oktober 2012, 06:36:38

Vorige topic - Volgende topic

xav

iemand al met deze gevlogen...? wat waren de ervaringen...?

robert van dijck

Ik ga op 12 November met deze maatscapij naar Manila, ik zal het weten te zeggen hoe het verlopen is, ook ik heb een tussenstop in Guangzhou van 2 uur.

mvgr

Robert

bruno13

Citaat van: Darko69 op maandag 22 oktober 2012, 15:57:01
Ik ga er 16 December mee vliegen naar Manila. Wel met een tussenstop ergens in China waar ik vervolgens een schappelijk 2 uur moet wachten. Ben dus bij deze ook wel benieuwd naar de bevindingen van deze vliegmaatschappij.
voor hoelang en de prijs ? wij zoeken dan ook te gaan

Rich

Paar keer mee gevlogen van Hongkong naar Guangzhou en terug. Vluchten zijn dus goed verlopen maar het waren allemaal oude rammelbakken.
Is wel al zo'n 17 jaar geleden zowat, en het waren korte vluchten. Service aan boord was ok meen ik mij te herinneren.

Have a happy flight  :thumb:
Rich de Nederbelg.

robert van dijck

Citaat van: bruno13 op maandag 22 oktober 2012, 17:57:35
Citaat van: Darko69 op maandag 22 oktober 2012, 15:57:01
Ik ga er 16 December mee vliegen naar Manila. Wel met een tussenstop ergens in China waar ik vervolgens een schappelijk 2 uur moet wachten. Ben dus bij deze ook wel benieuwd naar de bevindingen van deze vliegmaatschappij.
voor hoelang en de prijs ? wij zoeken dan ook te gaan

Van 12 November tot 7 Februari,  760â,¬

mvgr

Robert

xav

je kan deze nu boeken van dec 4-9 tot jan 16 voor +- 900 euro bij joker... let wel goed op bij de retour vlucht... bij sommige is de retour 42 uur lang...

ben eens opzoek gegaan op het internet en de revieuws zijn soms goed en soms slecht  :ikkeniebegrijp:

korte vlucht of lange vlucht maakt niet uit...

ben dan eens gaan kijken voor malaysian airlines (5*) maar daar ook van het zelfde laken een deken... goede en slechte revieuws...

Baliw-katok

Citaat van: xav op maandag 22 oktober 2012, 18:47:02
let wel goed op bij de retour vlucht... bij sommige is de retour 42 uur lang...

Da's wel dikwijls het probleem met china southern airlines .... goeie prijzen maar hééééééél lange wachttijden.  Ik heb kunnen boeken voor april bij Air China voor 619 â,¬ (vertrek vanuit Parijs, maar da's met de TGV maar een anderhalf uurtje van bij mij thuis).  Zeker geen topmaatschappij (Beijing Airport is nu niet erg prettig te noemen en geen individueel videoschermpje aan boord maakt de vlucht best wel saai), maar aan deze prijs kon ik het echt niet laten liggen. 

O.B.Bommel

Citaat van: shando op dinsdag 23 oktober 2012, 01:59:45
.... Neem wat snacks mee zoals koekjes ofzo. .....

Verder, stoelindeling 2-4-2. Online inchecken vanaf amsterdam kan nog niet dus wees er wat vroeg bij met inchecken zodat je een windowseat kan krijgen...

Klinkt niet veelbelovend, zelf eten meenemen.

En tis maar wat je persoonlijk wil, ik vraag juist NIET om een windowseat, dus dientengevolge hoef ik er daarvoor niet vroeg bij te zijn. Ben ik overigens wel, ik ben meestal vroeg, je weet maar nooit wat er tegen zit.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

xav

alvast bedankt Shando... ik heb ondertussen de knoop doorgehakt en het is etihad geworden...