Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

upgrade business seat

Gestart door westhoek, donderdag 24 november 2011, 04:36:43

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Hoi,

Ik zal miles genoeg hebben voor een upgrade. Iemand die weet hoe je dit het best aanpakt ? Waar vraag je dit ? Bij de checkin ? Op de site zelf ? Ik vlieg met Etihad.
Bedankt.

Phille

Citaat van: westhoek op donderdag 24 november 2011, 04:36:43
Hoi,

Ik zal miles genoeg hebben voor een upgrade. Iemand die weet hoe je dit het best aanpakt ? Waar vraag je dit ? Bij de checkin ? Op de site zelf ? Ik vlieg met Etihad.
Bedankt.

Dit kan je regelen bij het contactpunt van Etihad in de luchthaven, niet bij de check-in. Of het op de site ook kan weet ik niet.

xav

wil je dit echt wel doen...? het zal een duure upgrade zijn hoor... het is natuurlijk prettig zitten in business class (heb zelf al twee maal gratis upgrade gehad)... maar of ik al mijn miles zou opdoen voor een upgrade  :neeneenee:

je kan al serieus wat spullen kopen in hun webshop met die miles...

maar elk zijn goesting natuurlijk  :biggrinn:

westhoek

Ok bedankt iedereen. Ja, ik wil dat wel eens doen. Een ticket komt te duur uit, en aan die spullen heb ik eigenlijk ook niet veel. Eens een business seat zie ik wel zitten, wat moet ik anders met die miles ?
Eens proberen morgenvroeg, en hoe kom jij aan die gratis upgrade ?

xav

Citaat van: westhoek op donderdag 24 november 2011, 17:09:49
Ok bedankt iedereen. Ja, ik wil dat wel eens doen. Een ticket komt te duur uit, en aan die spullen heb ik eigenlijk ook niet veel. Eens een business seat zie ik wel zitten, wat moet ik anders met die miles ?
Eens proberen morgenvroeg, en hoe kom jij aan die gratis upgrade ?

die gratis upgrade was omdat ik de silver status heb... overboeking gedaan en dan moeten ze business opvullen met mensen van economy... door de silver status was ik erbij...

westhoek

Ok bedankt, ik heb ook een silver-kaartje. Zal straks eens proberen, binnen een paar uur ben ik weg. I need it,...
Laatste dagen was het hier nogal hectisch, verkoop van mijn huis, verhuis, een mens weet niet hoeveel spullen ie heeft, en dan was het een woning waar ik nooit gewoond heb, enkel verbouwd.
Enfin, nu een paar weken niks doen en aan niks denken, maar dat laatste zal niet lukken, ik ken mezelf  :biggrinn:

:daag:

xav


westhoek

Het is niet gelukt te Brussel, alles zat vol zeiden ze, voor de 2de vlucht moest ik aan de balie te Abu Dhabi zijn, maar ook dat is niet gelukt wegens tijdsgebrek.
Hopelijk lukt het heen, anders ga ik een deel van mijn miles verliezen denk ik, dus ik kan er maar beter iets mee doen.

xav

Citaat van: westhoek op zondag 27 november 2011, 08:28:32
Het is niet gelukt te Brussel, alles zat vol zeiden ze, voor de 2de vlucht moest ik aan de balie te Abu Dhabi zijn, maar ook dat is niet gelukt wegens tijdsgebrek.
Hopelijk lukt het heen, anders ga ik een deel van mijn miles verliezen denk ik, dus ik kan er maar beter iets mee doen.

kijk eens op de site van etihad... en zoek naar "how to redeem airmiles" daar zal je de uitleg vinden wat je best kan doen voor je terugvlucht...

alvast een fijn verblijf..

westhoek

Wel gelukt voor de vlucht Bangkok-Abu Dhabi. Was ik wel blij om want die vlucht zit altijd stampensvol. Een kleine 30.000 miles voor een upgrade, en ben ik niet rouwig om. Man, wat een luxe !!!!! Lekker kunnen slapen, goed eten, champagne, top top top.

En bovendien kon ik de fastlane gebruiken in de luchthaven, maar dat had ik al via dat silver kaart. Ook dat een luxe van jewelste. Weet ik ook niet waarom ik plots die mocht gebruiken, vorige keer had ik dat silver kaartje ook.