Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Oproep Sputnik TV

Gestart door trix87, dinsdag 10 januari 2012, 11:09:40

Vorige topic - Volgende topic

Admin

Citaat van: Kano op dinsdag 10 januari 2012, 15:48:11
trix87 het is irritant als u in meerdere topics een mededeling plaatst bestemd voor 1 forumlid.

Inderdaad, daarom heb ik ze samengevoegd.

Citaat van: Kano op dinsdag 10 januari 2012, 13:24:29
Trixie, het is echt beter om dit soort berichten per pm te zenden dan in diverse topics een oproep te plaatsen  :jajaja:

Als voorbereiding voor "Exotische liefde" kwam een journaliste onder vals voorwendsel zich als lid aanmelden. Ze bestookte diverse leden met pm's. Dit werd door velen ervaren als spam. In combinatie met dubbele accounts aanmaken, leidde dat zelf tot een verbanning uit het forum.

Omdat wij (admin en moderators) snel doorhadden vanuit welke hoek het nieuwe lid kwam aanwaaien, hebben we de pm-functie preventief geblokkeerd.

Citaat van: trix87 op dinsdag 10 januari 2012, 16:25:03
Weet ik, maar ik kan blijkbaar naar niemand een pm versturen.

Wij geloven dat een eerlijk persoon geen bezwaar zou hebben om met open vizier op onderzoek te gaan.

:ontopic:
Oproepen om mee te doen aan een programma horen in die topic niet in een losstaand topic. Men gaat al snel genoeg  :offtopic:

Ook nu zijn er leden die zich terecht vragen stellen met deze situatie. We houden het in de gaten.
Hallo gast. :welcome:

robert van dijck

Ik had ook al een mail gekregen, vriendelijk gemeld dat ik niet meewerkte.

groet

robert

trix87

Ter verduidelijking wil ik even zeggen dat het op geen enkel mogelijke manier uitlach-tv zal zijn.
We willen gewoon verhalen vertellen van Vlamingen die hun grote liefde in het buitenland (buiten Europa) hebben gevonden, en dit volledig waarheidsgetrouw.
Ik hoop dat bepaalde commentaren mogelijke geïnteresseerden niet zal afschrikken.

westhoek

#13
Citaat van: trix87 op woensdag 11 januari 2012, 13:51:59
Ter verduidelijking wil ik even zeggen dat het op geen enkel mogelijke manier uitlach-tv zal zijn.
We willen gewoon verhalen vertellen van Vlamingen die hun grote liefde in het buitenland (buiten Europa) hebben gevonden, en dit volledig waarheidsgetrouw.
Ik hoop dat bepaalde commentaren mogelijke geïnteresseerden niet zal afschrikken.

Deze is om in te kaderen natuurlijk.
Natuurlijk zijn jullie op zoek naar nieuwe Johnny's, 'once you go black, you never go back', nieuwe ladyboys, boer Joëls en anderen die hun kelder volstouwen met voedsel, hopend dat ze iets 'verkeerd' zeggen (Filippijnse mossels, o.a.).

Waarom geen Amerikaan met een Audi die gehuwd is met een Belgische die beiden werken en met 2 kinderen ?

balikbayan

Dat bedoel ik mij willen ze niet in hun programma ?

Ik werk 40 uur mijn vrouw 24 en we hebben een zoon die het goed doet op school en sport.

Als ik daarentegen er nog een bakla lover erop na hield en mijn vrouw vreemd ging stonden ze te smeken voor mijn deur.

Bloedzuiger tv bah

ganda


Laat ik onze leden erop attent maken dat Sputnik TV de maker was van exotische liefde.

http://sputnik.tv/portfolio/exotic-love

Dat is iets wat trix87 niet vermeld in haar/zijn posts.

Ik zeg maar: tweemaal nadenken voor u ja zegt om mee te werken.




kristof19

Citaat van: trix87 op woensdag 11 januari 2012, 13:51:59
Ter verduidelijking wil ik even zeggen dat het op geen enkel mogelijke manier uitlach-tv zal zijn.
We willen gewoon verhalen vertellen van Vlamingen die hun grote liefde in het buitenland (buiten Europa) hebben gevonden, en dit volledig waarheidsgetrouw.
Ik hoop dat bepaalde commentaren mogelijke geïnteresseerden niet zal afschrikken.

:nocomment:

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Het zou natuurlijk wel een uitdaging zijn om mee te doen en alle clichees te bevestigen en zelfs zwaar te overdrijven.

Maar uit respect voor onze vrouwen (waarvan velen een voorbeeld voor menige Westerse vrouw is) zullen we dat maar niet doen.

Mocht het voor Jiskefet of ander humoristisch programma zijn, dus duidelijk zijn dat het niet serieus te nemen is, dan zou ik er wel lol in hebben een karikatuur als / van boer Joel neer te zetten.


:crazy: :haha: :daag:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

josv

Je lijkt wel wat op hem Baron! :evil: :haha: :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

westhoek

Citaat van: Baron op donderdag 12 januari 2012, 01:20:29


Mocht het voor Jiskefet of ander humoristisch programma zijn, dus duidelijk zijn dat het niet serieus te nemen is, dan zou ik er wel lol in hebben een karikatuur als / van boer Joel neer te zetten.


:crazy: :haha: :daag:


In 'Tegen de sterren op' was er ook een persiflage van Daniël. Ik vind er geen filmpje van, was wel erg hilarisch.