Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bestaat de kans

Gestart door joge, zaterdag 12 januari 2013, 00:10:53

Vorige topic - Volgende topic

joge

Hallo,

Wederom bedankt om het extra hart "onder de riem" doet goed ook positief commentaar te horen   salamat !et

We zien het beiden wel zeer goed zitten eigenlijk, het wordt beter met de dag zelfs haha , neen serieus, ik ga in Maart + Juni + Oktober telkens voor een maandje naar daar , ik moet bij haar familie thuis verblijven , geen hotel dat willen ze niet haha, en volgend jaar in Maart ook nog eens terug, dus zitten we dik over de 120 dagen samen daar  ( ik had nog ouderschapsverlof staan... ) , ik denk wel dat dat redelijk overtuigend moet zijn , zoals gezegd mijn verloofde zal pas na April 2014 naar hier kunnen komen , misschien iets later.
Ik houd jullie op de hoogte :-)  van de trouwpartij stuur ik wel een fotoke

groetjes en bedankt allemaal

End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

Baron

Citaat van: mike-bel op zaterdag 12 januari 2013, 08:49:02
beste Joge,



in jullie geval is uiteraard het grote leeftijdsverschil, welke het niet eenvoudiger maakt, daar de relatie van een "oude" man  :biggrinn: met een 25 jaar jongere vrouw, veel vooroordelen oproept
nl : de man voor de sex en om zijn imago op te krikken en de vrouw voor de centen, dat is nu eenmaal de perceptie..
en ook de realiteit
maar uit je verhaal meen ik te begrijpen dat het oprecht is
en 'k zou zeggen ga er voor, doe het rustig aan en laat je niet ontmoedigen door obstakels die jullie pad zullen kruisen, want die mag je zeker verwachten
succes!

Wat mij opvalt is hoe groter het leeftijdsverschil, hoe ouder de man en hoe jonger de vrouw, hoe sneller dat men wil trouwen.
Vreemd! Waarom dan toch?
Neem de tijd, Test je relatie, je zelf en je toekomstige echtgenote, op standvastigheid.

Zelf zijn we, ik ben 5 weken ouder dan haar, ruim 10 jaar een koppel. Ongehuwd. Ik had mij voorgenomen minimaal 10 jaar vol te maken zonder voor de verleiding van al die jonge meiden die me ook willen hebben, te bezwijken. Eerst dan ben ik van mezelf overtuigd dAT WE EEN GOEDE RELATIE HEBBEN, EEN ECHT GOEDE RELATIE, ZOALS VROEGER NORMAAL WAS, DAT MENSEN 40-60 JAAR BIJ MEKAAR BLEVEN, DOOR DIK EN DUN.
Los van het feit dat de topicstarter 25 jaar ouder is, vind ik 22 jaar te jong voor een beslissing die voor het leven is en zo ingrijpend als een huwelijk nou eenmaal is. Dus los van leeftijdsverschil, raad ik niemand aan te trouwen voor zijn / haar 27 ste- 30 ste.

:atyourservice: :thumb: :atyourservice:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

#22
Citaat van: joge op zaterdag  2 februari 2013, 12:53:33
Hallo,

Wederom bedankt om het extra hart "onder de riem" doet goed ook positief commentaar te horen   salamat !et

We zien het beiden wel zeer goed zitten eigenlijk, het wordt beter met de dag zelfs haha , neen serieus, ik ga in Maart + Juni + Oktober telkens voor een maandje naar daar , ik moet bij haar familie thuis verblijven , geen hotel dat willen ze niet haha, en volgend jaar in Maart ook nog eens terug, dus zitten we dik over de 120 dagen samen daar  ( ik had nog ouderschapsverlof staan... ) , ik denk wel dat dat redelijk overtuigend moet zijn , zoals gezegd mijn verloofde zal pas na April 2014 naar hier kunnen komen , misschien iets later.
Ik houd jullie op de hoogte :-)  van de trouwpartij stuur ik wel een fotoke

groetjes en bedankt allemaal




Je gaat je verloofde bezoeken tijdens het ouderschapsverlof ...........   :ikkeniebegrijp: Dat is toch dat speciaal verlof om als ouder ook wat meer kontrakt te hebben met het kind.
Betekent het dat je nog zulk jonge kinderen hebt met een andere vrouw?   :ikkeniebegrijp:  :weetikniet:

Je eerste zin in dit bericht citerend; het wordt beter met de dag zelfs .......   :lachen: Haha, dat klopt wel, dit forum wordt beter met de dag!
En met de komende 4 reeds geplande vakanties in nr.1- maart, nr. 2- juni, nr. 3- oktober en nr.4- maart volgend jaar kom je dan al !! dik over de 120 dagen heen.

Nu dan, veel plezier en geluk in maart gewenst!


:daag: :daag: :daag:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: koy op zaterdag 12 januari 2013, 21:39:36
Ikzelf heb ook een relatie met een jongere partner, homo relatie weliswaar, maar maakt niet uit. Als je elkaar graag ziet, maakt het niet uit. Echter, ik zou er nooit aan denken om na 10-tal dagen al aan trouwen te denken. Dit jaar in mei kennen we elkaar 4 jaar en het klikt nog steeds enorm tussen ons en ondertussen ben ik er 5 keer geweest en de laatste keer was dat een hele maand. Een hele maand omdat ik wou zien hou hij zich gedraagt als we niet in een 4-sterren ressort zitten waar alles sowieso perfect verloopt. En ja, zelfs na weken samen te zijn in alledaagse situatie van het Filipijnse familie leven, is de chemistry nog steeds aanwezig. Terug thuis chatten we elke dag via Whatsapp of Facetime of Skype. We kunnen elkaar niet missen en gaan nu voor de 4de keer een visum aanvragen, voor samenwoonst in België vermits ik niet kan trouwen in de PH.

Dus wat ik wil zeggen is, "give it some time" en trouwen kan altijd als de liefde sterk genoeg is.

Succes gewenst!
Koy

Kun je niet in een ander land huwen? Een land waar jullie beiden dus heen kunnen / mogen / een visum voor krijgen?
T is maar een idee, vermoedelijk heb je er zelf al aan gedacht.
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

joeryenivy

"ik had nog ouderschapsverlof staan..."

shit man, ik krijg er gewoon kippevel van als k t zo lees  :ikkeniebegrijp:

dus ge bent 51, ge hebt 2 kinderen, waarvan eentje nog piep jong vermits ge nog ouderschapsverlof hebt. en me da ouderschapsverlof gaat ge een filipijns meiske bezoeken die half zo oud is als u en nog studeert. om dan me haar te willen trouwen.

en ik lig dan wakker van mijn schatke haar visumanvraag ... ik gaan is goe slape vannacht denk ik ;)

boldy

nou ben ik benieuwd of je ook goed geslapen hebt vannacht dan
het leven is net een lul keihard en veel te kort

joeryenivy