Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visum voor gezinshereniging voor de kinderen

Gestart door bruno13, maandag 23 september 2013, 14:33:14

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

intussen zijn de kids hun dna test gaan doen en ze moesten 6000 pesos betalen voor mr of mevr doktoor

Herbie

Citaat van: bruno13 op woensdag 11 juni 2014, 14:12:39
intussen zijn de kids hun dna test gaan doen en ze moesten 6000 pesos betalen voor mr of mevr doktoor

Begint te vorderen, nu nog wachten op resultaten. Hopelijk kunnen ze nog voor de zomer komen Bruno.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bruno13

idd herbie
michelle is vandaag vertrokken met een 1 way ticket brussel clark met qatar 548 euro
de kids weten van niets,zodra de visum inorde is komen ze naar hier,hopelijk voor september

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bruno13

heb eens gebeld naar erasmus ziekenhuis,de dna van de kids is op 19 juni aangekomen,dus 4 tot 8 weken kan het duren ,15 augustus schat ik dat we de visum krijgen hoop ik toch want 1 september begint de school en ik zou wel willen als ze hier nog een beetje kunnen genieten voor de klas begint

bruno13

dna is positief,kreeg mail in het frans
visa akkoord op de website
:happy: :happy: :happy:
wat ik nu wel niet meer weet is wanneer michelle de paspoorten van de kids kan afhalen,moet ze daarvoor bellen?of krijgt ze persoonlijk een bericht
daarna cfo voor de stikker ,vlucht boeken en wegwezen richting brussel :jajaja:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

De aanhouder wint  :thumb:

:congratualtionsis0:

Afwachten en thee drinken is meer iets voor Job Cohen in  :nederlandsevlag: dus ze kan beter maar even bellen om zeker te zijn.
De ambassade zal ook wel bericht sturen maar dan weet je daarvoor eigenlijk al van de hoed en de rand.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Proficiat  :thumb:

Bij ons aanvraag visum kinderen ( meerderjarig) geweigerd  :negatief:
Rich de Nederbelg.

Amice

Citaat van: Rich op woensdag 30 juli 2014, 18:41:29
Proficiat  :thumb:

Bij ons aanvraag visum kinderen ( meerderjarig) geweigerd  :negatief:

Visum voor meerderjarige kinderen voor gezinshereniging worden meestal afgewezen aangezien die geacht worden zelf een gezin te hebben/te stichten.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent