TFC (The filipino Channel)

Gestart door stefan., maandag 8 maart 2010, 13:28:43

Vorige topic - Volgende topic

stefan.

Beste mensen,


Onze Cathy zou graag TFC thuis geïnstalleerd hebben. Heeft iemand een idee waar ik daarvoor moet zijn, en hoeveel dit ongeveer kost?


Alvast bedankt,

Stefan

xav

ik weet niet of je het op je tv kan krijgen... maar misschien zie je hier een antwoord op je vraag...  :hoedjeaf:

http://support.abs-cbnnow.com/support/users/kb.php

ruff rider

 :hoedjeaf:

Beloel je TFC via de computer / internet
of TFC via satelliet?

greetz
Ruff Rider

stefan.


ruff rider

 :hoedjeaf:

Het officiele pakket kost 390 â,¬ per jaar. Daarvoor krijg je 4 tv en 2 radio kanalen de ontvanger krijg je erbij (althans vroeger toch nu weet ik het niet precies) Via hun website vind je de contact gegevens van de 2 dealers in België http://www.abs-cbnglobal.com/
Er bestaat ook een alternatief met een goede ontvanger waarmee je kan cardsharen.

greetz
Ruff Rider

opinie

 :offtopic:
De verdelers Uhrig zijn de ouders van dat meisje dat ooit meedeed aan de Miss België verkiezing.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Johan En Elvie

Citaat van: ruff rider op maandag  8 maart 2010, 18:22:18
:hoedjeaf:

Het officiele pakket kost 390 â,¬ per jaar. Daarvoor krijg je 4 tv en 2 radio kanalen de ontvanger krijg je erbij (althans vroeger toch nu weet ik het niet precies) Via hun website vind je de contact gegevens van de 2 dealers in België http://www.abs-cbnglobal.com/
Er bestaat ook een alternatief met een goede ontvanger waarmee je kan cardsharen.

greetz
Ruff Rider

Nog een beetje te duur voor ons, ook mijn vrouw vind dit te duur (voor ik het hier naar mijn hoofd krijg geslingert dat ik het ben die dit niet wil en zij zich moet schikken naar wat ik wil maar dat is dus NIET zo)
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

wispelturig

Het is inderdaad duur, het cost 35 euro/maand, duurder dan Belgian tv senders, dus, meeste filippijnse tegenwoordig volgt filippijnse tv programmas en series via internet. Ik persoonlijk kijk af en toe via www.ebenta.com. programmas kan een dag later uitgezonden worden. mens  kunnen ook niet de ganse dag tv kijken dus, je kunt kiezen waneer je dat wil.

ruff rider

Citaat van: Johan En Elvie op maandag 19 april 2010, 19:03:00

Nog een beetje te duur voor ons, ook mijn vrouw vind dit te duur (voor ik het hier naar mijn hoofd krijg geslingert dat ik het ben die dit niet wil en zij zich moet schikken naar wat ik wil maar dat is dus NIET zo)

:hoedjeaf:

Het alternatief waar ik over sprak is veeeel goedkoper.

greetz
Ruff Rider

Johan En Elvie

Citaat van: ruff rider op dinsdag 20 april 2010, 17:54:33
Citaat van: Johan En Elvie op maandag 19 april 2010, 19:03:00

Nog een beetje te duur voor ons, ook mijn vrouw vind dit te duur (voor ik het hier naar mijn hoofd krijg geslingert dat ik het ben die dit niet wil en zij zich moet schikken naar wat ik wil maar dat is dus NIET zo)

:hoedjeaf:

Het alternatief waar ik over sprak is veeeel goedkoper.

greetz
Ruff Rider

En hoe raak je daar aan, hoeveel kost dit dan?
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.