TFC (The filipino Channel)

Gestart door stefan., maandag 8 maart 2010, 13:28:43

Vorige topic - Volgende topic

ruff rider

 :hoedjeaf:

Er bestaat zoiets als 'cardsharing'. Hierbij wordt 1 smartcard gedeeld met verschillende gebruikers. Hiervoor heb je een ontvanger nodig met een netwerkaansluiting die rechtstreek aan het internet kan hangen. De Dreambox 500 is bv zo'n ontvanger en kan je reeds voor minder dan 100 â,¬ kopen tel daar nog de prijs van een schotel en bedrading bij dan ben je voor ong 150â,¬ aan't kijken.

greetz
Ruff Rider

stip66

Kijk eens op www.pinoy365.com

Daar worden dagelijks nieuwe soap-afleveringen geplaatst, waar ze zoooooo gek op zijn
:thumb:

Johan En Elvie

Ze zijn inderdaat heel erg zot van hun soap hier maar stelt eigenlijk niets voor, ze slagen er hier in om de akteurs elk seizoen te veranderen maar elk seizoen opnieuw hetzelfde verhaal te brengen of hoe Filippijnen echt in elkaar zitten, herhaal herhaal en herhaal ook wat hun muziek betreft, 2 jaar geleden hoorde ik dezelfde liedjes weerklinken. Eeerst dacht ik dat dit enkel bij mijn schoonbroer was omdat hij zich geen nieuwe CD`s had aangeschafd maar als ik ergens anders ga en nu in Manilla ook opnieuw dezelfde muziek.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

ruff rider

Citaat van: ruff rider op maandag  3 mei 2010, 10:12:01
:hoedjeaf:

Er bestaat zoiets als 'cardsharing'. Hierbij wordt 1 smartcard gedeeld met verschillende gebruikers. Hiervoor heb je een ontvanger nodig met een netwerkaansluiting die rechtstreek aan het internet kan hangen. De Dreambox 500 is bv zo'n ontvanger en kan je reeds voor minder dan 100 â,¬ kopen tel daar nog de prijs van een schotel en bedrading bij dan ben je voor ong 150â,¬ aan't kijken.

greetz
Ruff Rider

Helaas is dit verhaal over en uit. TFC heeft veranderingen doorgevoerd en werkt nu zonder smartcard maar dan enkel met de door hen bijgeleverde ontvanger.  :negatief:

greetz
Ruff Rider

stip66

mijn madam kijkt soms op : www.pinoy365.com/ waar de recenste soaps ter beschikking zijn, for free  :biggrinn:

Pascal Keirens

Wij hebben TFC in huis, maar heb er eigenlijk al spijt van... Kost 39 EUR per maand voor amper vier zenders, wil je een recente film bekijken betaal je 'pay per view' 5 euro extra voor de film, en het signaal valt regelmatig weg wegens 'problems with the main sattelite'...

Fail_over

Ik heb gewoon Kabel tv van Telenet. â,¬ 9,- per maand.
Belgische en Nederlandse zenders, een hoop Frans, en Duits. Turks, en Discovery canal. (Spellings controle kent ze niet)
Geen flatscreen, maar een gewoon 80" tv. Voldoen nog prima.  :jajaja:

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Tinulang_Manok

Citaat van: stip66 op dinsdag 28 december 2010, 10:53:43
mijn madam kijkt soms op : www.pinoy365.com/ waar de recenste soaps ter beschikking zijn, for free  :biggrinn:

De mijne kijkt altijd naar http://bayan24.tv/, gelukkig MET koptelefoon op, zodat ik niet de zegeningen van showtime hoef mee te maken  :thumb:
Amare et sapere vix deo conceditur

Pascal Keirens

Sinds deze maand is TFC serieus gezakt van prijs: van 39 euro naar 25 euro per maand...