All you need is Love

Gestart door Digos, zondag 2 mei 2010, 21:33:01

Vorige topic - Volgende topic

stip66

iemand een idee of dit online te bekijken is ?

Luc

Door een tante hier als toerist gekomen en hier gaan werken als poetsvrouw. Hoezo legaal?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

Citaat van: stip66 op maandag  3 mei 2010, 22:12:44
iemand een idee of dit online te bekijken is ?

Ja Peter je kan het herbekijken voor 1.99 euro

http://www.iwatch.be/
Rich de Nederbelg.

Cees

Op de site van VTM staat erbij I-wach hier kan je de aflevering bekijken later kost je dan â,¬1,99

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

Rich

Citaat van: Luc op maandag  3 mei 2010, 22:13:27
Door een tante hier als toerist gekomen en hier gaan werken als poetsvrouw. Hoezo legaal?

Hey Luc,

Dus jij gaat ervan uit dat Jennifer destijds naar hier gekomen is zonder VISUM?

Was haar tante hier werkelijk als toeriste ? Of om andere redenen, zoals werk misschien?  Ik vind dat nergens terug ofwel heb ik niet goed geluisterd.  :weetikniet:
Rich de Nederbelg.

stip66

Thx, ik ga zeker kijken... :thumb:

Digos

Het is ook maar een reportage van "All you need is love"....dat brengt wel iets, maar werkt vooral op de gevoelens waardoor de mensen zich helemaal geen vragen meer stellen over het hoe en waarom en dan vooral bij de mensen zonder phils ervaringen.

Over haar background hier in Belgie gaan ze helemaal niet op in, en in de reportage kwam het ff ten sprake dat er kinderen waren en een boyfriend of man.

Men asawa maakte hier direct de opmerking op de reply van Luc......ze werkte met dienstencheques en dat kan als illegaal normaal niet.

TV probeert TV te maken, maar heb wel zo men bedenkingen.

8 jaar kon ze niet naar huis gaan, waarom?

Ik denk niet omdat ze het zich niet kon veroorloven, want ze werken hier zich inderdaad te pletter, en ik ken er geen enkele hier die iets te kort komt (legaal of illegaal).

Conclusie is dat het gissen blijft over het hoe en waarom, de TV makers laten maar zien wat de kijker graag wil zien zonder dat ze erover nadenken.

O0


LIVE ONCE - LIVE IT

Mawibata



Ze zal niet de eerste zijn die van de echtgenoot niet naar ginder mag.

Als de   :smiley-philippines:  hem interesseerde was hij wel meegegaan.

Als hij haar in   :belgiesmiley:  ontmoet heeft, zou dit wel eens kunnen kloppen.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

Citaat van: Digos op maandag  3 mei 2010, 22:48:09
Conclusie is dat het gissen blijft over het hoe en waarom, de TV makers laten maar zien wat de kijker graag wil zien zonder dat ze erover nadenken.

Een waarheid als een koe Digos, sinds de komst van VTM, VT4, ..... niks dan miserie.
Ik denk dan aan tv verslaafde vrouwen, die hun eigen blind staren op " Familie " waar per aflevering minstens 2 flessen Champagne worden gekraakt of als ze niet in een reisbureau zitten, ze zelf ergens aan het strand liggen.
Maar ik heb nog nooit iemand in de afleveringen zijn " boterhammen " weten smeren voor werklunch.
Zalig zijn de armen van geest...........
Amen

opinie

Als ze naar hier gekomen is door middel van een toeristenvisum op uitnodiging van haar tante en na het verlopen van het visum bleef ze hier dan werd ze illigaal. De tante is dan geen toeriste maar zijzelf.

Als ze jaren gepoest heeft als illigaal en daarna trouwde werd ze weer legaal en kan ze met dienstencheques betaald worden.

Hoe het zit met de financiële toestand van haar gezin:  :weetikniet: laag inkomen, hoge financiële lasten?

Citaat van: stip66 op maandag  3 mei 2010, 23:00:58
Ik denk dan aan tv verslaafde vrouwen, die hun eigen blind staren op " Familie "

Of series als "Days of our Lives" (de dingen des levens) waarin alle relaties wisselen als kleding en vaak obcessief van aard zijn. Het lijkt wel of de schrijvers van hetzelfde types zijn als in de Dudley Moore-film "Creazy People" , patiënten in een psychiatrische instelling. Gelukkig is er nog National Geografic Channel.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus