All you need is Love

Gestart door Digos, zondag 2 mei 2010, 21:33:01

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: opinie op maandag  3 mei 2010, 23:16:47
Of series als "Days of our Lives" (de dingen des levens) waarin alle relaties wisselen als kleding en vaak obcessief van aard zijn. Het lijkt wel of de schrijvers van hetzelfde types zijn als in de Dudley Moore-film "Creazy People" , patiënten in een psychiatrische instelling. Gelukkig is er nog National Geografic Channel.

Het doet me deugt dat er toch nog " logisch denkende " wezens buiten NGC Channel rondlopen, ik was al bang dat ik de enige alien was.
Een zeldzame reportage, die ONS eens interesseert van VTM vind ik tof, daarna terug 9 maanden naar af....
Viva banane en sausissen....
Welkom in de achterlijkheid, waar ministers die geld verbranden of een buitenverblijf bouwen met facteurs gadig hun wedde verdienen.
Dan zwijgen we nog over prinske Flup, die met zijn EIGEN betaalde helicopter over BXL vliegt, vulcano or not, who cares ? It is MY country  :ikkeniebegrijp:
Arm, arm Belgie ( en de kiezers )

Digos


Wat opinie hier aanhaalt, daar ging ik ook al ergens vanuit. Eerst opt toerist....dan illegaal en dan tenslotte legaal.

De achtergrond laten de TV makers bewust weg.

Citaat van: stip66 op maandag  3 mei 2010, 23:00:58
Maar ik heb nog nooit iemand in de afleveringen zijn " boterhammen " weten smeren voor werklunch.
Zalig zijn de armen van geest...........
Amen

Dit vind ik wel een goeie.....en inderdaad op tv showen ze maar juist het mooie, en daar staren veel mensen zich op blind....op de glitter.

Boterhammen smeren en hoe de rekeningen te betalen, werken en etc, laten ze niet zien op tv, alhoewel dat in de hele wereld hetzelfde is.

Je zorgen zijn niet anders ofdat je nu in Europa woont of in de phils.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

#32
Citaat van: Digos op maandag  3 mei 2010, 23:44:59

Wat opinie hier aanhaalt, daar ging ik ook al ergens vanuit. Eerst opt toerist....dan illegaal en dan tenslotte legaal.


Legaal of illegaal, ik heb het meestste respect voor deze mensen.
Zij werken tenminste om hunne " elentriek " te betalen.
Dat de " Drugs " dealende " allochtonen " die je kinderen besmetten daar een voorbeeld aan nemen, niettegenstaande ALLAH drugs, alcohol en tabak verbiedt....
Hypocretie viert weer hoog tij, volgens de politieagent die in de " verboden zone " van BXL moet werken.....

Luc

Citaat van: Digos op maandag  3 mei 2010, 23:44:59

Wat opinie hier aanhaalt, daar ging ik ook al ergens vanuit. Eerst opt toerist....dan illegaal en dan tenslotte legaal.



Dat is dus hetgeen ik ook bedoelde. Toeristenvisa voor familiebezoek, illegaal gebleven, geregulariseerd door huwelijk of samenlevingscontract.

Destijds ging dat nog makkelijker om een toeristenvisa te krijgen en ik ken er veel die niet terugkeerden maar de illegaliteit ingingen. Waarom denk je dat ze nu zo moeilijk doen met toeristenvisa.

Tip voor het verkrijgen van een toeristenvisa. Sluit je aan bij zo een bedevaartstocht. Om het aantal jaar heb je van die wereldsamenkomsten van de paus. De laatste was in Keulen. Je moest eens weten hoeveel er achteraf onderduiken.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

Wat een veronderstellingen.

Men gaat er hier al als vanzelfsprekend van uit dat zij hier illegaal was.   :denk:

Rich de Nederbelg.

Johan En Elvie

Zoals meestal kom je niet alles te weet in zo'n programma en kan dan ook over niets oordelen maar ik maak me wel enkele bedenkingen op zaken die ik hier lees.
Illegaal vanuit de Filippijnen naar België, nu moet je me dit eens uitleggen hoe dit kan?
Per fiets of met de auto zal ze niet over land gekomen zijn denk ik.
Via het vliegtuig vergeet het om dan hier ilegaal binnen te komen.

Tijdens het programma was er wel degelijk sprake van kleinkinderen en dus ook een man? of misschien gescheiden hier? daar is niets over gezegt.
Dat het 8 jaar heeft geleden was dat ze niet eens terug is geweest is wel heel raar, wou haar toenmalige man niet gaan als ze er een had? of kon die tante het niet betalen terwijl ze hier toch ook een inkomen zal hebben?

Er zijn  zoveel onbeantwoorde vragen waarop we welicht nooit een antwoord zullen krijgen.

Wat ik wel weet is dat VTM alles goed zal nagaan voor ze dit voor iemand doen, wij zullen het denk ik niet moeten proberen om zogezegt eens gratis naar daar te kunnen gaan we zouden vlug door de mand vallen.

Alle gekheid op een stokje, het was een aangrijpend verhaal en heel ontroerend, mijn vrouw was er ook van aangedaan.
En de omgeving waar ze leefde was niet bepaald een hoogvlieger, waarschijnlijk was er wel degelijk nood aan om dit voor haar te doen en ben blij dat ze die familie ook een onvergetelijk avontuur hebben bezorgd
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Luc

Waar wordt er beweerd dat ze illegaal naar België is gekomen. Met een toeristenvisa is ze volkomen legaal naar hier gekomen. Maar als je dan hier blijft kom je wel in de illegaliteit.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Kano

Herenigd op de Filippijnen

Hvble.be

De ouders van Jennefer hebben geen enkel idee wanneer ze ooit hun dochter nog eens in de armen kunnen sluiten. Ze denken elke dag en nacht aan haar. Tot Mathias Coppens goed nieuws brengt...

Zie de video op de site :link:


Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Johan En Elvie

Citaat van: Luc op dinsdag  4 mei 2010, 21:31:00
Waar wordt er beweerd dat ze illegaal naar België is gekomen. Met een toeristenvisa is ze volkomen legaal naar hier gekomen. Maar als je dan hier blijft kom je wel in de illegaliteit.

Inderdaat maar of dit hier het geval is? joost mag het weten maar ik weet het niet
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Rich

Hoi Kano,

Hier was al een topic over want dat programma  was hier eergisteren op TV in  :belgiesmiley:

Toch bedankt  :thumb:
Rich de Nederbelg.