Taxi Filippino

Gestart door ladgar, woensdag 5 mei 2010, 10:20:09

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Mooie reportage, is nu trouwens al volledig te zien op http://www.taxifilippino.be/  :atyourservice:

Baliw-katok

merci voor de tip, de digirecorder is geprogrammeerd. :applaus:

Kano

Bedankt voor de tip ladgar en stip66  :thumb:  Interessante reportage, heb de video gedownload.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

opinie

Een andere oplossing is hier:

:link: Link naar het ledendeel van het forum.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Rich

Bedankt jongens  :thumb: ik ga vanavond is kijken.
Rich de Nederbelg.

Johan En Elvie

Bedankt voor de tip ik ga Zaterdag eens kijken op TV
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

ganda


Zonet de reportage gezien. Zeer moedig van de Filipino's om te getuigen tegen deze corrupte toestand.


Luc

16/11-31/12: TAXI FILIPPINO: fototentoonstelling

Achter de brede glimlach van Filippino's gaat heel wat verdriet schuil. De meerderheid van de bevolking heeft een tekort aan betaalbare voeding, gezondheidszorg is maar voor de happy few, mijnbedrijven vernielen natuurlijk rijkdommen,... Wie protesteert wordt door de overheid al snel als terrorist aanzien. Toch is het verhaal van de Filippino's er ook één van hoop. Ondanks de harde omstandigheden, is de moed opgeven geen optie.

Een lach en een traan. Prachtig in beeld gebracht door o.a. fotograaf Bart De Bock. Taxi Filippino neemt je met een reeks adembenemende beelden mee naar de Filippijnen. Fasten your seatbelts!

Praktisch: Van 16/11 tot en met 31/12 is de tentoonstelling doorlopend te bezichtigen in Foyer De Spiegel in de R. Van Britsomstraat 21, 9100 Sint-Niklaas. De Foyer is dagelijks open vanaf 20u, behalve op zondag en maandag.

Bevrijde Wereld is actief in de noordelijke Cordillera regio in de Filippijnen. Met de steun van de provincie Oost-Vlaanderen werken we aan gezondheidszorg, mensenrechten en voedselzekerheid.

http://www.bevrijdewereld.be/pages/extra/extra_agenda.aspx
http://www.bartdebock.be/taxi_filippino/

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

spo0n

Ik heb net de video bekeken en vond het de moeite!

Weet iemand hoe ik de video kan downloaden naar de HD?

opinie

Citaat van: spo0n op zaterdag 25 december 2010, 13:21:01
Weet iemand hoe ik de video kan downloaden naar de HD?

Volg de link uit mijn vorig bericht. Nadat je de film online hebt bekeken zoek je naar een groot bestand afkomstig van vimeo in je tijdelijke internetbestanden. Wil je het bestand opslaan dan dien je het te verplaatsen naar een andere map. Het bestand zal normaal gezien een FLV-bestand zijn.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

spo0n

Citaat van: opinie op zaterdag 25 december 2010, 17:46:04
Citaat van: spo0n op zaterdag 25 december 2010, 13:21:01
Weet iemand hoe ik de video kan downloaden naar de HD?

Volg de link uit mijn vorig bericht. Nadat je de film online hebt bekeken zoek je naar een groot bestand afkomstig van vimeo in je tijdelijke internetbestanden. Wil je het bestand opslaan dan dien je het te verplaatsen naar een andere map. Het bestand zal normaal gezien een FLV-bestand zijn.

Bedankt ;)