american cab drivers...

Gestart door xav, maandag 2 augustus 2010, 10:53:03

Vorige topic - Volgende topic

xav

dit zijn twee kerels die naar de phils trokken en daar een taxi bedrijfje willen starten...

[yt=640,505]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zZf00xELwKo&amp;hl=en_US&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zZf00xELwKo&amp;hl=en_US&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/yt]

callebaut

Men zou beter de titel van dit filmpje veranderen naar HOE KANO'S ZICH BELACHELIJK MAKEN .... zo komt het mij over ....  :happy2:

Kano

Vraag me af of zij wel een vergunning kunnen krijgen. En het kan ook nog eens fout aflopen, want er zullen Filipino taxichauffeurs zijn die het niet leuk vinden dat kano's het brood uit hun gaan mond stoten  :moord:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

callebaut

Citaat van: Kano op maandag  2 augustus 2010, 12:54:42
Vraag me af of zij wel een vergunning kunnen krijgen. En het kan ook nog eens fout aflopen, want er zullen Filipino taxichauffeurs zijn die het niet leuk vinden dat kano's het brood uit hun gaan mond stoten  :moord:


In Mnl is een tekort aan taxi's heb ik vernomen en buitenlanders kunnen nu ook een taxibedrijf starten onder minstens 2 voorwaarden
20 taxi's als start en
een onderhoudsgarage bezitten

Rich

Citaat van: Kano op maandag  2 augustus 2010, 12:54:42
Vraag me af of zij wel een vergunning kunnen krijgen. En het kan ook nog eens fout aflopen, want er zullen Filipino taxichauffeurs zijn die het niet leuk vinden dat kano's het brood uit hun gaan mond stoten  :moord:

Wat voor business je ook doet daar. Laat hen er aan meeverdienen, dan voorkom je problemen. De vraag is echter, hoever moet je gaan  :jajaja:  héél moeilijk.
Rich de Nederbelg.

Digos


Een tekort aan Taxi in Manilla.....ik denk het niet.

Taxie's runnen in de phils is al niet simpel, zij gaan dan nog zelf bollen op jeepny wijze  :ikkeniebegrijp:

Zonder werkvergunning is dat niet mogelijk, en die vergunning is ook niet simpel.

Het was wel leuk om te horen van hen op bijna het einde van het filmpje, dat ze de rit gratis aanboden......en dan uiteindelijk nog niemand in de wagen kregen  :mauer:

In ieder geval........mannen met lef

:lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

Robert

Volgens mij is het allemaal onzin, geloof er helemaal niks van.
Gewoon filmpje gemaakt en op internet gegooid, die linker kan af en toe zijn lachen niet inhouden.

ganda

Citaat van: callebaut op maandag  2 augustus 2010, 16:21:30
Citaat van: Kano op maandag  2 augustus 2010, 12:54:42
Vraag me af of zij wel een vergunning kunnen krijgen. En het kan ook nog eens fout aflopen, want er zullen Filipino taxichauffeurs zijn die het niet leuk vinden dat kano's het brood uit hun gaan mond stoten  :moord:


In Mnl is een tekort aan taxi's heb ik vernomen en buitenlanders kunnen nu ook een taxibedrijf starten onder minstens 2 voorwaarden
20 taxi's als start en
een onderhoudsgarage bezitten

Woeha, in Manila een tekort aan taxis. hahaha.... ge moet er eens rondlopen, de taxis moet ge als vliegen afslaan.Moet wel toegeven dat  veel taxis  een zootje ongeregeld zijn die je proberen te beduvelen.

Wat dat filmpje van die Amerikanen betreft: ik volg Robert, hetis volgens mij complete fake.

yepyep

Een tekort aan chauffeurs wel.

In metro manila rijden 27000 taxi's rond.

Rich

Citaat van: ganda op dinsdag  3 augustus 2010, 10:16:05
Citaat van: callebaut op maandag  2 augustus 2010, 16:21:30
Citaat van: Kano op maandag  2 augustus 2010, 12:54:42
Vraag me af of zij wel een vergunning kunnen krijgen. En het kan ook nog eens fout aflopen, want er zullen Filipino taxichauffeurs zijn die het niet leuk vinden dat kano's het brood uit hun gaan mond stoten  :moord:


In Mnl is een tekort aan taxi's heb ik vernomen en buitenlanders kunnen nu ook een taxibedrijf starten onder minstens 2 voorwaarden
20 taxi's als start en
een onderhoudsgarage bezitten

Woeha, in Manila een tekort aan taxis. hahaha.... ge moet er eens rondlopen, de taxis moet ge als vliegen afslaan.Moet wel toegeven dat  veel taxis  een zootje ongeregeld zijn die je proberen te beduvelen.

Wat dat filmpje van die Amerikanen betreft: ik volg Robert, hetis volgens mij complete fake.


Tekort aan taxi's ofwel overbevolkt Manila. Het tweede is het probleem denk ik. Toen we op een avond naar de shopping-mall in Pasig gingen, hebben we daarna een uur in de rij moeten staan om aan een taxi te geraken.

De dag erna in Makati hetzelfde liedje. Vergeleken met 10 jaar geleden is Manila enkel nog drukker geworden was mijn indruk.

Verder geen enkel probleem gehad, en altijd correct de meter aan.
Rich de Nederbelg.

spo0n

In het spitsuur 's avonds was het voor ons ook moeilijk om aan een taxi te geraken, ze zaten allemaal vol!

En idd, de meeste chauffeurs zijn echte afzetters! iedere keer als ik naar de Flippies ga ondervind ik het steeds opnieuw.