Trouble in Paradise

Gestart door Robert, donderdag 2 september 2010, 10:59:18

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Gisterenavond was ik een beetje aan het zappen tijdens tennis en ik kwam per toeval dit programma tegen op Veronica, ging deze keer over de gijzeling van toeristen uit een vakantieoord in MaleisiĆ«. Ongeveer 20 man die werden meegenomen naar Jolo op de Filipijnen.  Was deels een reconstructie, maar je zag ook echte beelden. Het verhaal werd verteld vanuit een Zuid Afrikaans stel, was een goede documentaire, misschien is deze wel eens eerder te zien geweest, ik vond het wel erg interessant.
De gasten van Abu Sayyaf zaten echt nergens mee, men nodigde zelfs een tv ploeg uit, is daarna erg heftig geworden met beschietingen van het Filipijnse leger.
Heeft toch al met al een aantal maanden geduurd voordat de mensen werden vrijgelaten.
Jammer dat ik het niet hier onder kon plaatsen, want was zeker interessant.

yepyep

Mooie documentaire inderdaad.

Ik heb deze onlangs gezien op Discovery bij het programma Locked Abroad.

Amice

Er komt er nog zo een aan documentaire over de gijzeling van een missionair echtpaar waarvan de man inmiddels is overleden en de vrouw verkast is naar amerika.

Heeft toen veel opzien gebaard en aandacht gekregen in de media. De productie start echter eerst in januari 2011 en zal in mei/juni wellicht in premiere gaan.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata

Citaat van: yepyep op donderdag  2 september 2010, 11:02:40
Mooie documentaire inderdaad.

Ik heb deze onlangs gezien op Discovery bij het programma Locked Abroad.

Hoe noemt de aflevering ?    Locked Up Abroad: Philippine Terror  ?  ?  ?

Hier kan je zien wanneer de afleveringen worden uitgezonden, en wanneer er herhalingen zijn.  http://natgeotv.com/nl/locked-up-abroad/over




Het begint op 27 september met

Locked Up Abroad: Busted In Bali.

- Chris Parnell zat ten onrechte 11 jaar lang vast wegens vermeende drugssmokkel op Bali. In 1996 kwam hij eindelijk vrij.




Deze aflevering zit er ook aan te komen :

Locked Up Abroad: Philippine Terror


- Greg Williams werkte als vrijwilliger voor de kerk, totdat hij in 1996 werd ontvoerd door een terroristische groep die banden met Al-Qaeda had.




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

yepyep

Bedankt voor de tips.

Vind ik altijd mooie documentaires.