Mr Gay World 2011 in Manila

Gestart door koy, donderdag 20 januari 2011, 21:54:42

Vorige topic - Volgende topic

koy

Voor 't eerst wordt dit event gehouden in de Filipijnen,
nog een lange weg te gaan maar dit helpt enjoy the video!

http://www.discoverphilippines.eu/mrgayworld.php

grtjs Koy

[yt=640,510]fZMe1Je7ACw[/yt]
leven en laten leven...

Fail_over

K heb de video zitten kijken. Ik moet zeggen dat mij de vrouwen, het land en de vorm hoe deze video in elkaar steekt mijn meeste interesse trokken.
Mijn hart gaat sneller kloppen als het over het land de Filipijnen gaat, of als ik een vrouwelijk Filipijns snoetje zie. De mannen doen mij niet zoveel. Op mijn verblijf daar heb ik alleen maar een indruk gekregen dat het rond neukende, rokende, drinkende en ripping luiaards zijn. Ik denk dat veel forum leden het met mij eens zijn.

Maar ik mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

callebaut

Citaat van: Fail_over op vrijdag 21 januari 2011, 07:37:01
K heb de video zitten kijken. Ik moet zeggen dat mij de vrouwen, het land en de vorm hoe deze video in elkaar steekt mijn meeste interesse trokken.
Mijn hart gaat sneller kloppen als het over het land de Filipijnen gaat, of als ik een vrouwelijk Filipijns snoetje zie. De mannen doen mij niet zoveel. Op mijn verblijf daar heb ik alleen maar een indruk gekregen dat het rond neukende, rokende, drinkende en ripping luiaards zijn. Ik denk dat veel forum leden het met mij eens zijn.

Maar ik mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.


Dan behoor ik waarschijnlijk tot die uizonderingen .
Hier te Valencia wordt een eettent gerund door 3 gay's ... wanneer ik kip aan het spit bestel ( kraampje ernaast ) en mijn rijst en drinken bij hun bestel wordt ik nog steeds héél vriendelijk bediend .....Ik heb de indruk dat gay zijn in de Phills , openlijk aanvaard wordt .
Ik heb het soms wel eens moeilijk als ze verwijfd overkomen met hun gedrag ... maar zolang ze mij met gerust laten doen ze maar ...
Leven en laten leven .....  :atyourservice:

boomerang

Citaat van: Fail_over op vrijdag 21 januari 2011, 07:37:01
K heb de video zitten kijken. Ik moet zeggen dat mij de vrouwen, het land en de vorm hoe deze video in elkaar steekt mijn meeste interesse trokken.
Mijn hart gaat sneller kloppen als het over het land de Filipijnen gaat, of als ik een vrouwelijk Filipijns snoetje zie. De mannen doen mij niet zoveel. Op mijn verblijf daar heb ik alleen maar een indruk gekregen dat het rond neukende, rokende, drinkende en ripping luiaards zijn. Ik denk dat veel forum leden het met mij eens zijn.

Maar ik mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.

Dergelijke figuren tref je dan mogelijk alleen aan in een omgeving waar veel hoererende snollen aanwezig zijn. Het is maar net voor welk environment je kiest voor je verblijf in de Filippijnen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Citaat van: callebaut op vrijdag 21 januari 2011, 07:56:31
Citaat van: Fail_over op vrijdag 21 januari 2011, 07:37:01
K heb de video zitten kijken. Ik moet zeggen dat mij de vrouwen, het land en de vorm hoe deze video in elkaar steekt mijn meeste interesse trokken.
Mijn hart gaat sneller kloppen als het over het land de Filipijnen gaat, of als ik een vrouwelijk Filipijns snoetje zie. De mannen doen mij niet zoveel. Op mijn verblijf daar heb ik alleen maar een indruk gekregen dat het rond neukende, rokende, drinkende en ripping luiaards zijn. Ik denk dat veel forum leden het met mij eens zijn.

Maar ik mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.


Dan behoor ik waarschijnlijk tot die uizonderingen .
Hier te Valencia wordt een eettent gerund door 3 gay's ... wanneer ik kip aan het spit bestel ( kraampje ernaast ) en mijn rijst en drinken bij hun bestel wordt ik nog steeds héél vriendelijk bediend .....Ik heb de indruk dat gay zijn in de Phills , openlijk aanvaard wordt .
Ik heb het soms wel eens moeilijk als ze verwijfd overkomen met hun gedrag ... maar zolang ze mij met gerust laten doen ze maar ...
Leven en laten leven .....  :atyourservice:

Over het algemeen zijn ze gewoon heel vriendelijk en guy zijn wordt daar volgens mij meer aanvaard dan hier met dat achterdochtige gedoe.
Zolang ze mij niet lastig vallen vind ik het ok. Inderdaad Ron, leven en laten leven.

Enkel dat overdreven gedoe daar heb ik een hekel aan. Het komt bij mij over als uitsloverij om op te vallen  :weetikniet:
Rich de Nederbelg.

stip66

#5
Citaat van: Rich op vrijdag 21 januari 2011, 12:49:21
Over het algemeen zijn ze gewoon heel vriendelijk en guy zijn wordt daar volgens mij meer aanvaard dan hier met dat achterdochtige gedoe.
Zolang ze mij niet lastig vallen vind ik het ok. Inderdaad Ron, leven en laten leven.

Enkel dat overdreven gedoe daar heb ik een hekel aan. Het komt bij mij over als uitsloverij om op te vallen  :weetikniet:

Zelfde mening, Rich.
Het stoort me niet dat iemand gay is, het gaat me wel ergeren als men zich " verwijft " gaat gedragen. Dan houdt het op voor mij.

Nu effe  :offtopic:

Toen Virgie Woensdagavond van de les terugkwam, zei ze me dat ze op weg naar huis werd lastig gevallen door een vent, die haar volgde en uiteindelijk haar arm vast nam. Uiteraard was ik geschrokken van haar verhaal.
Heel kalm en doodleuk vroeg ze me waar ik me zo druk over maakte.
Ze vertelde me dat ze die kerel een voltreffer op zijn bakkes verkocht had en dat ie daarna afgedropen was. Dit gebeurde wel vaker in Phils zei ze, dus waarom maakte ik mij zo druk ?  :ikkeniebegrijp:
Klein maar dapper !  :lachen:

koy

Je hebt heel veel verschillen onder gays en het spijtige is dat de meeste mensen denken dat "verwijfde nichten" de norm is terwijl dat helemaal niet zo is. Zelfs onder gays zijn die verwijfde nichten een doorn in het oog omdat ze het imago van gay mensen onderuit helpen. Dus ik, zelf homo zijnde, kan jullie reactie maar al te goed begrijpen.

In de Filipijnen "lijkt" het alsof gays geaccepteerd zijn, maar geloof me het is niet zo. De zogenaamde "bakla's" of verwijfde gays worden getolereerd maar eerder om ermee te lachen dan om te respecteren. Anderzijds wordt niet geaccepteerd dat homo's samenwonen en een normaal leven leiden. Mijn vriend bvb kent geen enkel koppel dat samenwoont, hij kent geen koppel tout court... dat zegt genoeg. Homo zijn in de Filipijnen is geen lachertje, mijn vriend zijn beste vriend werd regelmatig afgeklopt door zijn broers die dachten dat ze hem om die manier konden veranderen en er zijn nog andere voorbeelden.

Vandaar dat de organisatie van dit event een ondersteuning is voor de gay community in de Phills en voor alle ondergedoken gays die zich niet durven outen. 90% van de homo's zijn gewone mensen, met enkel een andere smaak als bedpartner, meer niet. Laat die enkel "verwijfde trutten" je mening niet veralgemenen over de hele gemeenschap. De meeste homo's die leven in je buurt, zie je niet of merk je niet op. Ze zitten op je werk en in je familie en zijn normaal, behalve op dat ene punt. In de Filipijnen daarentegen moet nog een hele weg naar respect en erkenning worden afgelegd, maar van nature zijn Filipino's liefdevolle mensen vandaar dat het minder opvalt voor een buitenstaander, maar voor de gays die er wonen is de realiteit anders. In gans Azië kan je nergens als homo een huwelijk aangaan, dat zegt genoeg denk ik. Enfin ik geloof wel dat ze in de Phills op de goeie weg zijn. Mabuhay!
leven en laten leven...

Baliw-katok

Be yourself and respect the other !

xav

Citaat van: koy op vrijdag 21 januari 2011, 22:14:37
90% van de homo's zijn gewone mensen, met enkel een andere smaak als bedpartner, meer niet.

wat me wel opvalt in de phils is, dat er toch een groot deel van de mannen daar gay is... of is het omdat ze der eerder voor uit komen  :weetikniet: want je kan ze der zo uithalen...

voor alle duidelijkheid... ik heb er ook geen probleem mee hoor... zolang die kerels van mijn lijf blijven...

koy

Xav dat is omdat er een grote "bakla" beweging is die echt vrouwelijk is en natuurlijk vallen die meer op.
De gewone gays vallen veel minder op, maar ik zie ze natuurlijk wel, ze zijn onopvallend. Onder elkaar hebben wij een soort gevoel, radar die zegt wanneer de ander homo is en hetero's hebben dat niet. Hun radar is op het vrouwelijk schoon gericht   :biggrinn:
leven en laten leven...