Mr Gay World 2011 in Manila

Gestart door koy, donderdag 20 januari 2011, 21:54:42

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Is het niet zo dat er daar meer transsexuelen zijn. Mannen in een vrouwenlichaam. Ik ken er zo ook een aantal in de Filippijnen. Die nemen hormonen om er zo vrouwelijk mogelijk uit te zien. Geld voor een operatie hebben ze niet. In Thailand heb je dat nog meer en laten zeer velen zich ombouwen. Eigenlijk mag je die niet rekenen bij de homo's.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

koy

Luc idd dat zijn de zogenaamde "bakla's" die liefst een vrouw willen zijn, zijn dus eigenlijk transsexuelen. Ze slikken hormonen om borsten te krijgen en om er zo vrouwelijk mogelijk uit te zien. Die vallen natuurlijk op, zowel bij homo's als bij hetero's. De doorsnee homo moet dat niks van weten. Zij vallen trouwens niet op homo's maar op hetero's die ze proberen te versieren in bars. Spijtig dat voor de meeste hetero's dat allemaal één pot nat is.
leven en laten leven...

klootzakken (voorheen Jens)

ik heb alle respect voor mannen die er eerlijk voor uitkomen dat ze homo zijn , dan weet je waar je aan toe bent, en ik heb hier geen enkel probleem mee.
maar zo als al eerder gezecht van die verwijfde types heb ik ook geen hoge hoed op.
ieder het zijne jongens, en laten wij eerlijk zijn stront gaat er beter af dan lipstick  :lachen:

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Fail_over

Citaat van: boomerang op vrijdag 21 januari 2011, 07:58:55
Het is maar net voor welk environment je kiest voor je verblijf in de Filippijnen.

:denk:

Daarom hebben we ook gekozen voor een huis ver in QC. Ver weg van Makati enzo.

Ik heb geen enkel probleem met Bakla's of homo's. Persoonlijk vindt ik de omgang met homo's vaak vlotter en leuker dan een ander soort mannen.
Het viel me wel op dat 99% van de parlors daar homo zijn. Bij ons in de buurt, en schuin tegenover ons huis zit ook een parlor. Allemaal homo's.
Het slaapkamer raam van de parlor tegenover ons is goed te observeren, vanuit ons slaapkamer raam.....
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

koy

Citaat van: Fail_over op zaterdag 22 januari 2011, 19:49:47
Citaat van: boomerang op vrijdag 21 januari 2011, 07:58:55
Het is maar net voor welk environment je kiest voor je verblijf in de Filippijnen.

:denk:

Daarom hebben we ook gekozen voor een huis ver in QC. Ver weg van Makati enzo.

Ik heb geen enkel probleem met Bakla's of homo's. Persoonlijk vindt ik de omgang met homo's vaak vlotter en leuker dan een ander soort mannen.
Het viel me wel op dat 99% van de parlors daar homo zijn. Bij ons in de buurt, en schuin tegenover ons huis zit ook een parlor. Allemaal homo's.
Het slaapkamer raam van de parlor tegenover ons is goed te observeren, vanuit ons slaapkamer raam.....

Wat bedoel je met "parlor"?
leven en laten leven...

Amice

'parlor' is hier een benaming voor kapsalon maar aangezien de service veel verder gaat en uitgebreid is met footspa,manicure.make up etc. wordt het woord parlor gebruikt. Volgens mij betekent het 'mooi maken/mooi maker'

Ik ken bijna geen parlor waar geen bakla's werken.
Kwaliteit van het haarknip werk laat overigens, veelal te wensen over, maar ja wat wil je voor soms slechts 1 euro wordt je haar geknipt(vaak ook de wenkbrauwen,neus en oor haren) en krijg je nog een hoofd /schouder massage  ook.
aan deze service kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld  nemen, met hun prijzen van â,¬ 20 voor een knipbeurt inclusief arrogante houding van de kapper die denkt dat hij een drs  kniptechnieken is.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata

Citaat van: Fail_over op zaterdag 22 januari 2011, 19:49:47
Citaat van: boomerang op vrijdag 21 januari 2011, 07:58:55
Het is maar net voor welk environment je kiest voor je verblijf in de Filippijnen.

:denk:

Daarom hebben we ook gekozen voor een huis ver in QC. Ver weg van Makati enzo.

Ik heb geen enkel probleem met Bakla's of homo's. Persoonlijk vindt ik de omgang met homo's vaak vlotter en leuker dan een ander soort mannen.
Het viel me wel op dat 99% van de parlors daar homo zijn. Bij ons in de buurt, en schuin tegenover ons huis zit ook een parlor. Allemaal homo's.
Het slaapkamer raam van de parlor tegenover ons is goed te observeren, vanuit ons slaapkamer raam.....




Het slaapkamer raam van de parlor tegenover ons is goed te observeren, vanuit ons slaapkamer raam..... 
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

koy

Citaat van: Amice op zondag 23 januari 2011, 20:15:13
'parlor' is hier een benaming voor kapsalon maar aangezien de service veel verder gaat en uitgebreid is met footspa,manicure.make up etc. wordt het woord parlor gebruikt. Volgens mij betekent het 'mooi maken/mooi maker'

Ik ken bijna geen parlor waar geen bakla's werken.
Kwaliteit van het haarknip werk laat overigens, veelal te wensen over, maar ja wat wil je voor soms slechts 1 euro wordt je haar geknipt(vaak ook de wenkbrauwen,neus en oor haren) en krijg je nog een hoofd /schouder massage  ook.
aan deze service kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld  nemen, met hun prijzen van â,¬ 20 voor een knipbeurt inclusief arrogante houding van de kapper die denkt dat hij een drs  kniptechnieken is.

haha idd Amice ik heb tijdens Kerst ook mijn haar laten knippen in een mall in Cebu, spotgoedkoop en vrij goed gedaan. Gays zijn aangetrokken tot dat beroep, maar dat heb je ook in B. Ik vraag me wel af wat die verdienen als het zo goedkoop is, ik hoorde slechts een 3000PHP/m maar kan mss voor een haarwasser zijn want je hebt ook nog eens categorieën. Mijn vriend zijn haar was super goed gedaan en hebben een uur aan gewerkt. Filipino's hebben heel sterk maar stug haar, dus brushen en stijltang erbij gehaald maar het resultaat was er.
leven en laten leven...

Amice

Citaat van: koy op zondag 23 januari 2011, 23:05:29
Citaat van: Amice op zondag 23 januari 2011, 20:15:13
'parlor' is hier een benaming voor kapsalon maar aangezien de service veel verder gaat en uitgebreid is met footspa,manicure.make up etc. wordt het woord parlor gebruikt. Volgens mij betekent het 'mooi maken/mooi maker'

Ik ken bijna geen parlor waar geen bakla's werken.
Kwaliteit van het haarknip werk laat overigens, veelal te wensen over, maar ja wat wil je voor soms slechts 1 euro wordt je haar geknipt(vaak ook de wenkbrauwen,neus en oor haren) en krijg je nog een hoofd /schouder massage  ook.
aan deze service kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld  nemen, met hun prijzen van â,¬ 20 voor een knipbeurt inclusief arrogante houding van de kapper die denkt dat hij een drs  kniptechnieken is.

haha idd Amice ik heb tijdens Kerst ook mijn haar laten knippen in een mall in Cebu, spotgoedkoop en vrij goed gedaan. Gays zijn aangetrokken tot dat beroep, maar dat heb je ook in B. Ik vraag me wel af wat die verdienen als het zo goedkoop is, ik hoorde slechts een 3000PHP/m maar kan mss voor een haarwasser zijn want je hebt ook nog eens categorieën. Mijn vriend zijn haar was super goed gedaan en hebben een uur aan gewerkt. Filipino's hebben heel sterk maar stug haar, dus brushen en stijltang erbij gehaald maar het resultaat was er.

Die P3000 p/mnd klopt idd, P100 per dag, uitbetaald iedere 15e en 30e van de maand.
Overigens gaan daar de deductions nog vanaf, bv. als er een klant niet betaald heeft of voor ieder ander malloot idee van de baas want die wordt er echt niet armer op.
Daarnaast krijgen ze dan wel weer tips/fooi die ze mogen houden.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

koy

Jeezes, ik snap echt niet hoe die met 3000php of zo'n 50â,¬ kunnen rondkomen, respect toch wel!  :atyourservice:
leven en laten leven...