Mr Gay World 2011 in Manila

Gestart door koy, donderdag 20 januari 2011, 21:54:42

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Dat doen ze uiteraard ook niet en in ieder beroep waar ze zo slecht betalen,vraagt de baas om problemen,er wordt gejat bij het leven en/of zoals in bars en de genoemde kapsalons, is het telefoonnummer van de waitress,parlor en ik neem aan ook van de bakla's snel te verkrijgen om na werktijd iets bij te verdienen.

When hunger comes, diginity goes to the backseat.

Vaak nemen ze zo'n baantje bij gebrek aan beter en meer om van de straat te zijn en kans op bijverdiensten te vergroten en zodoende de schijn hoog te houden.

Zo diende n paar maanden geleden de leiding in Gpoint bar zijn hele crew te ontslaan omdat er systeematisch iedere dag werd gejat uit de kassa maar ook door belazeren van de klanten. Soms zelfs tot P10000 per dag werd er gejat. Ze misten uiteraard dat geld wel maar het duurde toch lang voordat ze doorhadden hoe de waitressen en supervisors gezamelijk te werk gingen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

koy

Ja idd ik keur diefstal niet goed, maar als je met zo weinig loon moet (over)leven dan vraag je er een beetje om. Waarschijnlijk zullen ze zich zelfs happy voelen dat ze überhaupt een job hebben.

Grtjs Koy
leven en laten leven...

josv

Ik vind die bakla's ( bajoet noemen ze ze hier ) wel grappig. Af en toe denk ik gewoon dat ze een act aan het opvoeren zijn. Meestal zie ik het wel maar heb 'n paar x goed getwijfeld. De dame kwam de eatery binnen, zat keurig te eten, ik kon geen minpuntje ontdekken. Totdat "zij" begon te hoesten en roggelen als 'n ouwe vent. Tja, toen viel ze door de mand. 'n andere dame ( zelfs Nene trapte erin ) begon te vreten als een bootwerker. Meestal zijn het vriendelijke jongens waarmee ( als je ze kent ) een hoop lol kan hebben, verbaal dan wel te verstaan. We hebben er zelfs hier wel eens 2 als "hulp" gehad. Hun parlor zat naast ons maar ze hadden gewoon geen klanten. En wij op dat moment geen personeel. Dus voor een lekkere lunch wilden ze ons wel uit de brand helpen . Heb me tranen gelachen met die 2 en de klanten vonden het ook nog leuk !!

Ze horen gewoon bij de filippijnen !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

koy

Citaat van: josv op dinsdag 25 januari 2011, 09:28:25
Ik vind die bakla's ( bajoet noemen ze ze hier ) wel grappig. Af en toe denk ik gewoon dat ze een act aan het opvoeren zijn. Meestal zie ik het wel maar heb 'n paar x goed getwijfeld. De dame kwam de eatery binnen, zat keurig te eten, ik kon geen minpuntje ontdekken. Totdat "zij" begon te hoesten en roggelen als 'n ouwe vent. Tja, toen viel ze door de mand. 'n andere dame ( zelfs Nene trapte erin ) begon te vreten als een bootwerker. Meestal zijn het vriendelijke jongens waarmee ( als je ze kent ) een hoop lol kan hebben, verbaal dan wel te verstaan. We hebben er zelfs hier wel eens 2 als "hulp" gehad. Hun parlor zat naast ons maar ze hadden gewoon geen klanten. En wij op dat moment geen personeel. Dus voor een lekkere lunch wilden ze ons wel uit de brand helpen . Heb me tranen gelachen met die 2 en de klanten vonden het ook nog leuk !!

Ze horen gewoon bij de filippijnen !

Leuke commentaar!

Thx Koy
leven en laten leven...

toyoke

Citaat van: Amice op zondag 23 januari 2011, 20:15:13
'parlor' is hier een benaming voor kapsalon maar aangezien de service veel verder gaat en uitgebreid is met footspa,manicure.make up etc. wordt het woord parlor gebruikt. Volgens mij betekent het 'mooi maken/mooi maker'

Ik ken bijna geen parlor waar geen bakla's werken.
Kwaliteit van het haarknip werk laat overigens, veelal te wensen over, maar ja wat wil je voor soms slechts 1 euro wordt je haar geknipt(vaak ook de wenkbrauwen,neus en oor haren) en krijg je nog een hoofd /schouder massage  ook.
aan deze service kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld  nemen, met hun prijzen van â,¬ 20 voor een knipbeurt inclusief arrogante houding van de kapper die denkt dat hij een drs  kniptechnieken is.

haha ja das waar de meeste zijn kapper en doen ietsje meer als je haar knippen , zelf ben ik er ook geweest  :lachen: ze stonden me 3 te
discusieren wie me ging knippen ale sheren want men koppie moest op 1 mm lekker kort tot men asawa zei dat ik al getrouwd was toen was de keuze van de 3 rap gemaakt . toch IDD voor 1 euro alles geshoren geknipt en een massageke , hier in  :vl: moet ik nog zo'n salon weeten te vinden .

Toch even bij vermelden dat er op mijn werk ook homo's zijn ( 2 ) met één van hen praat ik wel es vooral na men reis naar de  :smiley-philippines:
om het verhaal van de gay's te vertellen maar hij moest lachen met mij en hij vertelde me dat er hier in  :belgiesmiley: de meeste gay's ook
kapper zijn  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

koy

da's zeker waar, vele gays voelen zich overal ter wereld aangetrokken tot het kappersberoep,
leuke, pos. commentaren

thx koy
leven en laten leven...

Nardus

Leuk, maar wanneer worden de mr. Gay verkiezingen precies gehouden in 2011?

koy

Citaat van: Nardus op donderdag 24 maart 2011, 19:01:16
Leuk, maar wanneer worden de mr. Gay verkiezingen precies gehouden in 2011?

Normaal zou dat 13 maart 2011 geweest moeten zijn, volgens de link op het eerste bericht.
Heb er hier in België weinig van gemerkt.

Welkom hier Nardus op het forum  :biggrinn:

koy
leven en laten leven...

Nardus

Bedankt voor het welkom Koy  :thankyoufw5:, en alle anderen natuurlijk ook, benieuwd en vooruitkijkend naar een leuke tijd hier op het forum.


balikbayan

Ik heb me daar eens laten knippen maar het leek eigenlijk meer of de kapper een nieuw huisdier kreeg hij aaide meer dan dat ie knipte  :lachen:

Werd bijna gegijzeld en iedereen die erbij is lacht zich een deuk.

Je krijgt wel vaker van die opmerkingen "Hello sir come in i will take good care of you  :kusxe8: "

Hoort er allemaal bij. Gewoon terug zeggen "Thank you princess but i like to stay a virgin  :lachen:

Het kapperberoep is idd een vrij gay beroep maar ja ik kan me ook de kappers uit mijn jeugd herrineren waren weer meer van die saggerijnige oude knarren met glad haar stijf van het vet  :lachen:

Ach beter dat er met je geflirt word dan dat je met agressie word benaderd