Bus van Clark/Angeles naar NAIA 3?

Gestart door Ifugao, maandag 15 september 2014, 13:52:50

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: louis op dinsdag 16 september 2014, 13:47:19
Heb ook nooit gegrepen waarom die metro nooit door getrokken is naar NAIA1 .Mis misschien 200 a 300metervan eind punt naar NAIA1. Die metro bestaat zeker al 20 jaar had toch zeker een paar duizend passagiers kunnen vervoeren van die andere metro lijn en van de bus station Pasy Rotonda.

Met een valies en handbagage op de metro in Manila... je komt er hoogstwaarschijnlijk veel lichter uit.... om nog maar te zwijgen hoe je in het treinstel geraakt.

LRT1 zag het licht in 1984. Vliegen was toen nog geen massatransport zoals vandaag, eerder een elite transport. Waarom zouden ze dan een stop willen nabij NAIA.

Er zijn plannen nu om LRT-1 door te trekken tot van Rotonda/Baclaran tot Bacoor (South-extension) Of er een station komt in NAIA??

Ifugao

Dat klopt Amice. Ik was ook niet van plan om met koffers in een jeepney te stappen. Ik pak wel een Taxi als dat moet. Mijn vraag komt voort uit het gemak van het niet hoeven over te stappen met die koffers, niet om een paar peso's te besparen.

Amice

Citaat van: Ifugao op woensdag 17 september 2014, 03:35:01
Dat klopt Amice. Ik was ook niet van plan om met koffers in een jeepney te stappen. Ik pak wel een Taxi als dat moet. Mijn vraag komt voort uit het gemak van het niet hoeven over te stappen met die koffers, niet om een paar peso's te besparen.

Voor het gemak kun je beter niet met openbaar vervoer gaan hier "this is the Philippines" daar bedenken ze eerder hoe ongemakkelijk ze het kunnen maken voor reizigers.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao

Citaat van: Amice op woensdag 17 september 2014, 04:32:35

Voor het gemak kun je beter niet met openbaar vervoer gaan hier "this is the Philippines" daar bedenken ze eerder hoe ongemakkelijk ze het kunnen maken voor reizigers.


Best mogelijk, maar ik zal er toch moeten komen. Ik zie mijzelf nog niet wandelen aar NAIA 3

gosternokke

Citaat van: Ifugao op woensdag 17 september 2014, 03:35:01
Dat klopt Amice. Ik was ook niet van plan om met koffers in een jeepney te stappen. Ik pak wel een Taxi als dat moet. Mijn vraag komt voort uit het gemak van het niet hoeven over te stappen met die koffers, niet om een paar peso's te besparen.


  Taxi van af Angels/ Clarck naar NAIA 3 is veruit het makkelijkst, maar ja kost je 4000 plus.   er zijn in Angeles ook diverse etablissementen dei een servicebus hebben van en naar de airport, ik weet niet welke bedragen die rekenen.

  http://www.margarita-station.com/airport.html    margarita station is een van de zaken met een service busje.

disnoke

Prive vervoer zo n 2700 tot 3000+ voor prive vervoer, kun je boeken in bijna elk hotel, bus is moeilijker om rechtstreeks te vinden

Blauwvinger

prive 2200 peso + tip 200 = 2400 peso  en nog sneller dan bus  :atyourservice:

Amice

Klopt ja inderdaad zijn er prive chauffeurs met Van die dat o.a. voor hotels doen maar ook prive te boeken zijn.

Helaas veranderd dat aanbod nog wel eens wegens vertrek waarvoor anderen dan weer zo een sideline overnemen/opvullen.

Let wel op want er was/is een levendige handel in valse  :smiley-philippines: rijbewijzen in AC en als je zo'n chauffeur treft en onderweg aangehouden wordt dan kun je problemen verwachten.

Wellicht hebben AC gangers hier op het forum wel contact nummers van dergelijke prive chauffeurs?  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent