Zest Air Philippines - a horrible passenger experience

Gestart door TheDolphin, zaterdag 4 februari 2012, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

Paring Belga

De schutting is onveveer 2.50m hoog, zo waarschijnlijk de wielen van het vliegtuig strijken waarschijnlijk op 5m boven de grond (of een beetje lager zo te zien...).

Rich

Citaat van: TheDolphin op woensdag  8 februari 2012, 22:54:55

Geweldig die foto, dat is dus de kick die me geeft in de Filippijnen ze nemen het niet zo nauw daar  :lachen:


Is helemaal niet zo uitzonderlijk hoor, en heeft niets te maken met het niet zo nauw nemen in de Filippijnen.

Aan de hand van lichten ( PAPI) aan de zijkant van de landingsbaan kan de piloot exact zien of hij/zij te hoog of te laag vliegt tijdens de appraoch, en om daarna op de drempel van de baan uit te komen. Is het een ILS landing dan bestaat er geen enkel gevaar dat het toestel een hek raakt of zo.





Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Ik hoorde van een spanjaard in de Phils dat hij een ticket van Cebu Pacific had gekocht maar dat het vliegtuig een uur te vroeg was vertrokken en dat hij hemel en aarde moest bewegen om niet een nieuwe ticket te hoeven kopen maar dus een andere vlucht kreeg van Cebu Pacific. Dus nadat ik een paar keer over dat soort verhalen had gelezen en het toen van iemand persoonlijk hoorde betaal ik liever 500 peso meer voor een ticket bij PAL. Daarvoor heb ik ook wel twee keer met Cebu Pacific gevlogen en dat ging perfect alleen geen versnapering met een kopje koffie wat je bij PAL wel krijgt en dat is toch een leuk gebaar. Kijk als een vliegtuig een keer een uurtje later komt is ook niet zo erg denk ik maar verhalen dat je vliegtuig helemaal niet komt of al weg is en dat je dan weer een nieuw ticket moet bestellen voor een hoge prijs dat wil je liever niet meemaken. Volgens mij heeft PAL de beste naam en dat Zest Air durf ik ook wel aan maar Cebu Pacific kijk ik voor uit en daar zal ik in laatste instantie een ticket nog bij kopen.