2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Probleem met die Highway zelfs beginnende @ Bais, San Carlos tot Bacolod was dat die weg was gelegd door de China State en de foundation van de weg was zwaar ondermaats vanwege veel te weinig -en de verkeerde materialen en daarnaast de corruptie in de DPWH (Department of Public Works and Highways) die de zaak niet goed inspekteerde......

Later zijn bepaalde stukken weer opgeknapt en je ziet hetzelfde richting Mabinay en Kabankelan.......inderdaad overloading van sugarcane trucks..... :run: :run:






Digos

Ja de onderste foto (niet te veel citaten) was ook het beeld aan Victoria Mils. Wachten wachten en de drivers sliepen onder hun truck in een hangmat.

Maar ze moesten allemaal door het centrum van verschillende steden gaan. S'avonds op de baan en plotseling een berg sugar cane voor je op de weg in het donker...nou ja.

In Victoria City was niks te beleven.....alles zwart en vuil vanwege de smoke van de fabriek en de trucks.

Wat wel speciaal was is dat de trucks met de hand worden geladen, maar simpel gelost....ze worden gewoon ondersteboven gedraaid.

Je kon Victoria Mills bezoeken, heb ik nooit gedaan...naar wat ik hoorde was fotograferen er zelfs niet toegestaan (staatsgeheim).

Ganda kan er meer over vertellen..

Sorry weer effe off topic gegaan  :offtopic:
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek


bananacreek


panshit

bananencreek wat kost nou zo,nVW cabriootje?

bananacreek

Weet ik niet want die stond daar voor repair en er rijden er hier een stuk of twintig rond dacht ik..... :hoedjeaf:

Hier wat prijzen...

http://cars.mitula.ph/cars/volkswagen-beetle-1969

https://www.olx.ph/cars-automotives/cars-suvs-auvs-pickups/cars-and-sedan/

bananacreek

Heb om de prijs gevraagd...maar tot op heden geen reply... :denk: :confused2:



Ok...doe een gok... :denk: :denk:

P120 T?.................. :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Wel handig als je veel moet vervoeren maar wel lelijk uitgevoerd  en moet wel op het chassis vast zitten....maar ga er toch aan denken voor mijn jeep............ :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:






bananacreek

@PVW....Dit is de bedoelde Jeep in Brgy Daro vlak bij Judge Maxino op de hoek