Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Iwahig penal farm palawan

Gestart door urak, dinsdag 6 januari 2015, 21:24:33

Vorige topic - Volgende topic

urak

Ben van plan 4 dagen in Puerto princessa te verblijven,is 1 dag voldoende om de gevangenis te bezoeken? wordt men daar gegidst en zijn er ook nederlands/franstalige gidsen entreegelden, enz ..... :prisoner:

Lorre

De meeste zouden blij zijn moesten ze er maar één dag verblijven  :biggrinn: :biggrinn:.  Nederlandstalige en Franstalige gidsen zal je ver mogen zoeken in een land waar de tweede taal Engels is.  Geen entreegeld te betalen.

Chowking

Ben daar ooit geweest via zn eiland dag tour met engels talige gids,geen entreegelden,de gevangen hebben daar een winkeltje waar ze nogal fanatiek hun spulletje aanje proberen te verkopen! :happy2:

Wilfil

Hoi Urak,

Ik verblijf elk jaar in Puerto Princesa tot het einde van maart en ik wil je graag helpen voor de lol. Mocht je willen dan kun je contact met me opnemen om mijn ervaringen in Puerto Princesa met je te delen.

Grt, Wilfil

josv

Citaat van: urak op dinsdag  6 januari 2015, 21:24:33
entreegelden, enz ..... :prisoner:

In 1e instantie zou ik zeggen : gewoon de eerste de beste politieagent die je ziet een schop onder z'n ballen geven  :biggrinn: , helemaal gratis entree en de tolk wordt misschien geleverd door je ambassade  :thumb:

Na enig nadenken : wat heb je daar in godesnaam te zoeken ? ? ? ?  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

urak

WAT ZOEK JE VOLGENS U IN EEN GEVANGENIS  :ikkeniebegrijp: denk nu es goed na :denk: :nederlandsevlag:

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lorre

Citaat van: josv op donderdag  8 januari 2015, 13:10:02Na enig nadenken : wat heb je daar in godesnaam te zoeken ? ? ? ?  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Kijken of het hem bevalt als ie iets mispeuterd in de :smiley-philippines:?  :weetikniet: