Eerste keer in de Filippijnen

Gestart door Yoshi, maandag 14 januari 2013, 01:55:30

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Prachtige foto's op naar de volgende.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

wiking

goede kamers als ik het zo zie volgende keer daar ook even kijken, verder leuke fotos top

klootzakken (voorheen Jens)

super verslag en hele mooie foto,s , trouwens een hele trip voor zo,n meisje alleen alle respect hoor  :thumb: goed gedaan. en ja 1 dag ziek , niet leuk maar het had erger gekund . leuk om te horen dat je vriendin geneigd was om overal de helft bij te doen  :hoedjeaf: . hoor je niet zo vaak .
dus je bent al weer aan het kijken naar de volgende trip ?  hoop dat er dan weer zo,n mooi verslag komt met zulke mooie foto,s . dat zien wij graag hier . foto,s zijn niets te groot hoor. ga zo door meisje . :hoedjeaf: . en veel succes met je vriendin .

:daag: jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

toyoke

leuke foto,s en vlot om te lezen

doe zo verder  :applaus:

a007esprit

Heel leuk verslag , Zeer mooie hotels , zou je toch willen aanraden de Kleine steden de volgende keer te bezoeken of eens naar Palawan , Bohol  te gaan of kom eens langs bij ons in Dauin je bent uitgenodigd , om nog meer da  filipino feeling te krijgen dat .............. :happy:. moeilijk uit te leggen maar vele die al enkele keren er geweest zijn weten wat ik bedoel. :denk:
Ik weet niet of veel leden dat ervaren maar voor mij is het altijd moeilijk om terug naar Belgie te gaan ........ :negatief:
Nog veel leuke tijden in the philippines

Baliw-katok

Heel leuk verslag van een toffe reis  :thumb: :thumb:

Blue Ice Bar ... daar in 2009 nog geweest en er een partijtje geschaakt met mijn zoontje.


bigfoot12345

Mooi verslag en leuke foto's.
Aangezien je graag in mooie hotels verblijft kan ik het Bayview Park Hotel aanraden als je nog eens in Manila bent.
Ik verbleef er vorig jaar en is prachtig hotel met een ongezien ontbijtbuffet.
Is op wandelafstand van Manila Ocean Park.
http://www.bayviewparkhotel.com/rooms.html

Rich

Citaat van: bigfoot12345 op woensdag 16 januari 2013, 09:45:39
Mooi verslag en leuke foto's.
Aangezien je graag in mooie hotels verblijft kan ik het Bayview Park Hotel aanraden als je nog eens in Manila bent.
Ik verbleef er vorig jaar en is prachtig hotel met een ongezien ontbijtbuffet.
Is op wandelafstand van Manila Ocean Park.
http://www.bayviewparkhotel.com/rooms.html

Het is maar wat een mens goed vindt. Ik heb daar een paar keer verbleven jaren geleden en toen was het ok, maar twee jaar geleden (na verbouwing)
nog eens, en ik vind het heel ongezellig en de ontbijtruimte vlak naast de ingang is rommelig en crowded, en het ontbijt zelf is niets bijzonders.

Voor mij nooit meer.

Rich de Nederbelg.

callebaut

Citaat van: Rich op woensdag 16 januari 2013, 11:00:40
Citaat van: bigfoot12345 op woensdag 16 januari 2013, 09:45:39
Mooi verslag en leuke foto's.
Aangezien je graag in mooie hotels verblijft kan ik het Bayview Park Hotel aanraden als je nog eens in Manila bent.
Ik verbleef er vorig jaar en is prachtig hotel met een ongezien ontbijtbuffet.
Is op wandelafstand van Manila Ocean Park.
http://www.bayviewparkhotel.com/rooms.html

Het is maar wat een mens goed vindt. Ik heb daar een paar keer verbleven jaren geleden en toen was het ok, maar twee jaar geleden (na verbouwing)
nog eens, en ik vind het heel ongezellig en de ontbijtruimte vlak naast de ingang is rommelig en crowded, en het ontbijt zelf is niets bijzonders.

Voor mij nooit meer.



Ik deel jouw mening .... ramen die niet open gaan , en als je een kamer in de achtervleugel krijgt is er weinig bayview ..... :negatief:

bigfoot12345

Ik persoonlijk zat op een prachtige kamer en het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en men bleef maar nieuwe gerechten aanbrengen.
Zo zie je maar dat mensen andere ervaringen kunnen hebben op dezelfde plaatsen.