Je komt toch wat tegen, op die Filippijnse wegen . . . . .

Gestart door Mawibata, vrijdag 28 juni 2013, 14:24:41

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Ja hoor ze kunnen er wat van :thumb: wat wazege foto was uit de auto genomen. In de beurt van Bunawan, Mindanoa.


Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

Citaat van: Mawibata op woensdag  9 oktober 2013, 22:13:29


Ja ja,  creatief zijn ze wel die Pinoy    :lachen:     :lachen:



PS :  valt er U ook iets op ?

















Hieronder de ECHTE    :lachen:    :lachen:










Wat ik dan weer niet snap is waarom ze er niet meteen aan elke zijkant een windschermpje aan hebben gemaakt, volgens mij zit je dan toch droger.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Wellicht dat de zijkanten open gehouden worden vanwege mogelijk sterke zijwind ? :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

PHwaarde

Bovendien lijkt mij de eigenaar van dit vehikel een nogal egoïstisch persoon. De duo passagier zit namelijk niet droog. Daar zal z'n vrouw/vriendin erg blij mee zijn  :happy2:

gertve

Ik vermoed dat de zijkanten open gelaten worden zodat er geen sprake is van een 'gesloten carrosserie', want dan zou het geen motor meer zijn maar een auto.

Mawibata

#35
Citaat van: gertve op donderdag 10 oktober 2013, 07:06:44
Ik vermoed dat de zijkanten open gelaten worden zodat er geen sprake is van een 'gesloten carrosserie', want dan zou het geen motor meer zijn maar een auto.


Ik denk van niet Gert, het blijft een tweewieler toch.



Zoals deze in den   :belgiesmiley:   ( grappig op het einde 1:01 )

[stream=640,505]http://www.telecards.be/forum/Videos/moto_plane.mp4[/stream]



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

Citaat van: Kano op donderdag 10 oktober 2013, 04:46:24
Wellicht dat de zijkanten open gehouden worden vanwege mogelijk sterke zijwind ? :weetikniet:

Ik bedoelde ook niet om die dicht te maken maar om een paar zijvleugels eraan te maken zodat de regen van voren niet inwaait of althans dan toch minder omdat die breder is . of ben ik nou helemaal de weg kwijt.  :happy2:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gertve

Ik heb het ff gechecked, maar in de huidige definitie van motor is de omschrijving van gesloten carrosserie inderdaad weg gevallen.
Dus ik heb dan zelf ook geen idee meer waarom er geen raampjes in zitten.

Ronny55



Onderweg naar Davao met de  moto met Kring-kring en Alfred Gonzales- Romualdez
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

daf105paccar

Ronny,nu zie ik waarom je Alf als foto hebt..................der is inderdaad een gelijkenis.  :lachen: :lachen: :lachen: