Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Rijst

Gestart door Fail_over, donderdag 10 juni 2010, 01:16:50

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ik snap het ff niet.

Kreeg bericht van mijn asawa dat d'r vader z'n rijst niet verkocht krijgt.  :weetikniet:

Iedereen heeft genoeg rijst. Ik kan het meniet voorstellen in de phils.

Maar waar kan ik die 30 zakken dan kwijt? Vervoer naar manilla, cebu kan wel, maar goed. drijft de prijs op.

ff mee denken.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Overproductie misschien ?  :weetikniet: Lijkt er wel op dan.
Rich de Nederbelg.

Kano

Kan hij de rijst ook niet in Ormoc kwijt? Anders maar gewoon bewaren tot de markt wat aantrekt en wat dooreten :haha:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

opinie

Welkom in de wondere wereld van de primaire sector!
Hoe duur en schaars op niveau van de eindverbruiker het ook is, steeds zal de producent te horen krijgen dat zijn produkt minderwaardig is en dat er diverse kosten zijn en die te laste van hem vallen.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

klootzakken (voorheen Jens)

waar zit die rijst? wat kost de rijst? en welke kwalitijd heeft de rijst?

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Lenn

Rijst is toch altijd te verkopen?

Fail_over

Ja, maar het is maar een klein eiland. Ik verbaasde me er ook al over dat ie het niet verkocht krijgt. Misschien moet hij z'n afzet gebied wat vergroten.
Hij heeft nu ook voor de eerste keer de harvest van de rijstvelden van mijn asawa erbij.
En anders bewaard hij het maar even.  :weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: jens op vrijdag 11 juni 2010, 05:52:02
waar zit die rijst? wat kost de rijst? en welke kwalitijd heeft de rijst?

jens......
wil je het nu wel of niet verkopen?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Fail_over

Citaat van: jens op vrijdag 11 juni 2010, 22:57:15
Citaat van: jens op vrijdag 11 juni 2010, 05:52:02
waar zit die rijst? wat kost de rijst? en welke kwalitijd heeft de rijst?

jens......
wil je het nu wel of niet verkopen?

Ik? Interesseert me geen zier wat hij er mee doet, al stookt hij het op. Up to him.

Waar zit de rijst? In zakken, van 50 kg. Biliran Island.

Welke kwaliteit? Geen idee.  :weetikniet: goed? beter? Best? gewoon fhil rijst.

Wat kost die rijst. weet nog niet
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Fail_over op zaterdag 12 juni 2010, 10:43:06
Citaat van: jens op vrijdag 11 juni 2010, 22:57:15
Citaat van: jens op vrijdag 11 juni 2010, 05:52:02
waar zit die rijst? wat kost de rijst? en welke kwalitijd heeft de rijst?

jens......
wil je het nu wel of niet verkopen?

Ik? Interesseert me geen zier wat hij er mee doet, al stookt hij het op. Up to him.

Waar zit de rijst? In zakken, van 50 kg. Biliran Island.

Welke kwaliteit? Geen idee.  :weetikniet: goed? beter? Best? gewoon fhil rijst.

Wat kost die rijst. weet nog niet
natuurlijk interesseert ja dat wel , haha anders zet je het niet op het forum , toch.
maar goed ik vraag dit om je te helpen , ik weet wel een afnemer voor de rijst, moet je pappie er wel mee naar ormoc of baybay. vandaar ook de vraag ,waar zit de rijst. en wat kost deze.

jens...........

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.