Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

School nivo in de Fhils

Gestart door Fail_over, dinsdag 29 juni 2010, 22:17:47

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: wispelturig op vrijdag  6 april 2012, 11:18:38
:lachen:  Beste huisman uw principe zal ik wel respecteren zelf als je lach mij uit. Ik heb geen behoefte om mensen te overtuigen. Ik kan ook niet evangeliseren en zal ik ook nooit kunnen. Mijn geloof has niets te maken met het onderwerp trouwens, het is misschien een domme voorbeeld. Maar stel voor dat Ik  gelijk heb, t'was nog nooit bewezen dat het waar is (wat in de bijbel staat) maar ook nog nooit bewezen dat het niet waar is. Wat heb ik te verliezen? NIETS, Ik heb tenminste mijn Nederlands uit geoefened en mijn geduld ook, dus............ prettige dag nog.  :daag:


Ik vind dat toch wel leuk dat de  :smiley-philippines: dames lekker van zich afbijten.............. :thumb: :thumb:

Aan Wispelturig:.....Ok, geef ze er maar van langs............. :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Budgie op donderdag  5 april 2012, 22:15:36
Citaat van: huisman45 op donderdag  5 april 2012, 04:51:28

beter gooi de bijbel weg staat  maar onzin in . lees een goed boek :jajaja: :lachen:

@ Huisman hiermee geef je aan dat je en intolerant ben maar ook dom
Want de Europeese beschaving is hier wel op gebaseert

En de bijbel is wel verschillend met wat de kerken er van gemaakt hebben.


Als je het volgende tegen  :smiley-philippines: gaat zeggen hier op de  :smiley-philippines: beter gooi de bijbel weg staat  maar onzin in . lees een goed boek dan zou het kunnen dat men het volgende zou kunnen ondervinden............. :ripba8: :ripba8:

Ik spot liever niet met welk geloof dan ook, maar probeer een ander zijn geloofsovertuiging gewoon te respecteren en vooral op de :smiley-philippines: want daar zijn ze zeeeeer gevoelig voor.......... :jajaja: :jajaja:

huisman45

Heb het nog niet gemerkt ,
iedereen die mijn mening over geloof of mijn geloof, lol,
vraagt zeg ik het zelfde.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

wispelturig


Ik wil niemand pesten maar het is gewoon beter in het Nederlands dan in het engels. Just the power of love, de reden waarom zijn wij eigenlijk hier  :confused2: of soms toch? in dit forum bedoel ik. THE KRACHT VAN UW LIEFDE;

http://youtu.be/xT3Q0ocEZ-A

bananacreek

Citaat van: wispelturig op vrijdag  6 april 2012, 13:15:11

Ik wil niemand pesten maar het is gewoon beter in het Nederlands dan in het engels. Just the power of love, de reden waarom zijn wij eigenlijk hier  :confused2: of soms toch? in dit forum bedoel ik. THE KRACHT VAN UW LIEFDE;

http://youtu.be/xT3Q0ocEZ-A


Mooi stukje muziek.............. :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf:

bananacreek

Voor mijn ex vrouw in Zuid Afrika..........vraag me af wat ze daar nog doet............. :weetikniet: :weetikniet:

Weduwe pensioen?

[yt=640,505]J5JhurnCmL8 [/yt]

[yt=640,505]jZbUTcs5okA [/yt]


Budgie

Citaat van: huisman45 op vrijdag  6 april 2012, 04:27:15
Je mag vinden wat je wil,
gelukkig heb ik die beschaving niet die andere wel hebben,

Huisman dat betekend dus dat wij je volgens jouw egoïstsche normen mogen behandelen en niet volgens de christelijk joodse tradities waarop onze wetten zijn gebaseerd Want volgens jouw zijn de 10 geboden en de zorg voor je medemens overbodige luxe

Dus word het  :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :ripba8: Huisman
Als millitair hebben we je betaald om als kannonenvoer te dienen en niet om je ons geld te laten opvreten als gepensioneerde niksnut  :daag: :daag: :daag:

Mocht je het hier niet mee eens wezen betekent het dat je toch de christelijke normen en waarden wil zien worden toegepast
En de grote bek die ex-militairen vaak hebben worden in de burgermaatschappij niet erg gewaardeerd.
Getting older beats the alternative -dying young

huisman45

zoals gezegt je mag vinden wat je wil,
maar wil even corrigeren ben geen ex-militair,
ben ex-ondernemer met pensioen dat ik zelf heb verdient.
dus je oordeelt over mij zonder mij te kennen , zeker christelijke waarden?
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

mork2007

Citaat van: Budgie op vrijdag  6 april 2012, 22:51:17




Dus word het  :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :ripba8: Huisman
Als millitair hebben we je betaald om als kannonenvoer te dienen en niet om je ons geld te laten opvreten als gepensioneerde niksnut  :daag: :daag: :daag:

Mocht je het hier niet mee eens wezen betekent het dat je toch de christelijke normen en waarden wil zien worden toegepast
En de grote bek die ex-militairen vaak hebben worden in de burgermaatschappij niet erg gewaardeerd.
Even je bijbel er opnieuw bij nemen, want deze opmerking is niet volgens de christelijke normen en waarden van verdraagzaamheid...

bananacreek

Ik zou hier graag even willen op reageren, maar heb een paar minuten nodig daarvoor............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Sorry Fail-Over dat het  :offtopic: :offtopic: wordt...