Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

ganda


TheDolphin

Great White Water, Cagayan de Oro, nee dat is hem niet


TheDolphin


Deze hint is nu wel duidelijk hoe die bedoeld wordt denk ik :floet:

TheDolphin

Zo iets had ik dus toen ik op zoek was naar basketbalveldje van Yoghurt69 in post #468 :lachen:

TheDolphin

Als je spoor dood loopt, zou het zo kunnen zo zijn dat de oplossing erg dichtbij is :biggrinn:

TheDolphin

Het is tamelijk geen kleine jongen die waterval zal ik er nog maar aan toevoegen :ikkeniebegrijp:

TheDolphin

Met de volgende tip heb ik even gewacht zodat de meeste mensen klaar zijn met werken en eventueel nog boodschappen hebben gedaan. Dan zijn de kansen om de plaats te raden wat beter verdeeld. Het spel is nog steeds in ontwikkeling en we worden allemaal beter erin. Ik heb zoals jullie gemerkt hebben mijn tips iets minder makkelijk gemaakt en probeer ze wat beter te doseren. Maar genoeg :blahblah:. Hier komt de gouden tip: Om de weg te vinden naar de falls zul je ergens in het zuiden moeten zoeken. :atyourservice:

ganda


TheDolphin

Zeker ook een mooie waterval  :jajaja: maar dat is hem niet. Nou nog maar een hint dan om de competitie op te voeren. Het schijnt dat er achter de waterval nog iets te vinden is, maar dat is in ieder geval geen ATM

TheDolphin

Citaat van: Luc op woensdag 29 maart 2017, 07:00:42
Citaat van: TheDolphin op woensdag 29 maart 2017, 02:05:04
Deze fabelachtige waterval leent zich dan ook uitstekend om te filmen :thumb:

Apocalypse Now?

Pagsanjan river?

:hoedjeaf: Wel scherp opgemerkt Luc :hoedjeaf: Pagsanjan is het niet helaas. Maar of er scenes van Apocalypse Now op de te raden locatie zijn opgenomen, weet ik eerlijk gezegd niet. :weetikniet: