Een bezoek aan Pototan met kerstmis.

Gestart door Mawibata, woensdag 31 maart 2010, 13:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata





Een bezoek aan Pototan met kerstmis.



Van ver was reeds de mooie verlichting te zien.





Ik zou hier de elektriciteitsfactuur niet graag betalen.   :happy2:    :happy2:





Vuurwerk mocht natuurlijk niet ontbreken. Tevens kan je merken dat ik niet meer over een vaste hand beschik.






Het was er werkelijk prachtig, en zelfs de vissen kregen de nodige aandacht.






Zoals gewoonlijk mocht de groepsfoto niet ontbreken.






Dan was het tijd voor een hapje. Hier werd er iets op een soort stoomketel  bereid. De naam ben ik vergeten.






BBQ met kippenpoten, wat daar aan te knabbelen valt  :kotsen: en Hot-Dog, zo worden die rode worstjes daar genoemd.







Een keuze maken van al dat lekkers viel niet mee.  Ook al door de slechte zichtbaarheid.     :lachen:






Smakelijk. Ook de Red Horse viel heel goed mee.  :fles: Borden om uit te eten hadden ze niet  :weetikniet:   






Gokspel of behendigheidsspel ???  Er werd gespeeld met munten van   1 â,± =  0.0164007 EUR.






Nog een laatste foto met de verlichting op de achtergrond,
en het ging weer naar tante's huis. (in   :link: Dingle ,  :link: Ilo-Ilo )






Tito is militair op rust, en zij wonen midden in een militair kamp.   :link: Kamp Hernandez .
Iedere keer moet je dus voorbij de wacht.
Maar je voelt je er wel veilig.




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

mooie foto's en ziet er erg sfeervol uit denk dat jullie je prima vermaakt hebben daar . de bbq ziet er ook goed uit (die rooie worstjes noemen ze die niet longalise ?)
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos


"Longanisa" zeggen de experts hier... :lachen:

Maar wel lekker op de BBQ.

LIVE ONCE - LIVE IT

klootzakken (voorheen Jens)

zeker mooie foto,s willy, en dat met die onrustige hand ? wel dat valt reuze mee hoor.

jens....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

joselito

Citaat van: boldy op woensdag 31 maart 2010, 17:42:09
mooie foto's en ziet er erg sfeervol uit denk dat jullie je prima vermaakt hebben daar . de bbq ziet er ook goed uit (die rooie worstjes noemen ze die niet longalise ?)

en de kippenpoten adidas  :lachen:

Inderdaad mooie sfeerfoto's  :thumb:

Rich

Rich de Nederbelg.

Budgie

Mooie foto`s Willy Bedankt en wazig of bewogen wat maakt het uit? Gaat om de sfeer en die nachtfoto`s zijn echt fraai
Getting older beats the alternative -dying young

Baliw-katok

Nice.  Ik zou graag eens kerstmis meemaken in de Fillies, maar voorlopig zal dit niet lukken vanwege mijn werk.


Mawibata

Citaat van: Baliw-katok op donderdag  1 april 2010, 11:25:50
Nice.  Ik zou graag eens kerstmis meemaken in de Fillies, maar voorlopig zal dit niet lukken vanwege mijn werk.




't is de moeite Baliw-katok. In de hitte ginder zijn ze deels verkleed als kerstman, de meeste winkeljuffrouwen hebben een kerstmuts op, en als toetje op de taart schalt uit de speakers in de Mall's:  " I'm dreaming of a white Christmas"   :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Baliw-katok

Citaat van: Mawibata op donderdag  1 april 2010, 12:54:30
Citaat van: Baliw-katok op donderdag  1 april 2010, 11:25:50
Nice.  Ik zou graag eens kerstmis meemaken in de Fillies, maar voorlopig zal dit niet lukken vanwege mijn werk.




't is de moeite Baliw-katok. In de hitte ginder zijn ze deels verkleed als kerstman, de meeste winkeljuffrouwen hebben een kerstmuts op, en als toetje op de taart schalt uit de speakers in de Mall's:  " I'm dreaming of a white Christmas"   :lachen:

yup Mawibata, was er ooit in januari en de witte wattenplukjes fungeerden nog als sneeuw op de plastic kerstboom  :floet:

Luc

Plastic kerstbomen verkrijgbaar in rood, geel en purper.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

Net zoals de taarten en gebak daar. Felgroen, dieproze, okergeel, paars, blauw, zier er niet smakelijk uit.  :kotsen:
Rich de Nederbelg.