Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eindelijk is het weer zo ver

Gestart door Phille, dinsdag 4 mei 2010, 04:18:03

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Beste leden,

Eindelijk is het zover!

Vanavond (4 mei) mag ik eindelijk vertrekken om mijn geweldige vriendin weer eens te ontmoeten, het zijn 5 lange maanden geweest zonder haar, jammer genoeg moet ik de 17de al terugkomen, maar dit is beter dan elkaar zo moeten missen.

Heel erg veel staat er niet op de planning, woensdag laat in Manilla toekomen, ik kijk zo uit naar het weerzien en dan naar het hotel; deze keer heb ik het Heritage Hotel geboekt (promo op Expedia, 59 euro per nacht), donderdag wat relaxen, ik zal wel moe zijn, zo een lange vlucht kruipt toch wel een beetje in de kleren. Waarschijnlijk bezoekje aan de Mall of Asia, is vlak bij het hotel. Vrijdag onder ons tweetjes naar Puerto Galera, White Beach voor een weekje, dan terug naar Manilla en nog twee daagjes daar, onder andere gaan uit eten met de familie en vrienden van haar.

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte met de nodige foto's zoals velen het hier graag hebben.

Groetjes
Phille

callebaut

Hallo Phille ,

Ik wens je een aangename vlucht en een vurig weerzien met jouw vriendin .....

Ron,

Adriaan

White Beach, lovely - ik was daar een paar jaar geleden met mijn asawa en heb goede herinneringen aan die tijd. Wat waardeerde ik meer - de grote kommen Batangas koffie in dat houten tentje bijna aan het einde van het 'drukke' strand of de kleurige zonsondergangen? Ik zou het niet weten.

Wens je een gelijkelijk goede tijd toe.

boldy

ik wens je een hele goede rustige vlucht toe en uiteraard veel plezier .

het leven is net een lul keihard en veel te kort

disnoke


Rich

Phille, ik wens je een prachtige vakantie, veel plezier en behouden thuiskomst  :thumb:

:daag:Rich
Rich de Nederbelg.

Jongske

Goeie reis en prettig verblijf,wij zijn pas een paar dagen in het koude belgie en tellen al af om terug te keren

Jongske

Digos


Prettige reis Phille, geniet er van.  :thumb:

LIVE ONCE - LIVE IT

Kano

Phille goede reis en veel plezier in de snikhete Filipijnen  :daag:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Gago

goede reis Phille.
ik vertrek zaterdag pas.  :happy:
en verblijf eerste paar dagen in Casa Bocobo in Ermita.

geniet er maar van man.  :thumb:
ik heb gisteren gehoord bij Peter van Bogaert dat de wind ah draaien is, en dat vliegtuigen in Schotland niet opgaan.  :weetikniet:
hoop voor ons Phille dat het toch nog een weekje ok blijft om de vertrekken, dan mag die vulkaan zoveel as spuwen van mij als maar kan.
stel je voor, daar een extra maand "vast"zitten. :cheerleader: